Sunday, May 22, 2011


MANA KHALID GAGAP? ... Hassan Ali turun menjengah keadaan mangsa kejadian tanah runtuh ... Ronnie 'Gangsta' Liu pun turut hadir. Ada juga YB dari Pakatan Rakyat yang hadir melihatkan keadaan mangsa.




MANA KHALID GAGAP? ... Noh Omar dan Liew Tiong Lai turut berada di tempat tragedi. Paras rupa Noh Omar pun ada iras-iras Khalid Gagap!



MANA KHALID GAGAP? ... Ali Rustam sanggup meredah ratusan kilometer untuk hadir bersama rakyat. Pemimpin berjiwa rakyat!


MANA KHALID GAGAP? ... Timbalan Perdana Menteri turut turun padang melihat lokasi kejadian. Walhal jika diikutkan, TPM lebih jauh sibuk dari Menteri Besar Selangor dengan jadual kerja yang padat!



Namun apa yang lebih penting ...


Jauh ke rumah di Damansara jika dibandingkan dengan Ali Rustam di Melaka? ... Mungkin ribuan kilometer gamaknya! Takkan sibuk balun 'China Doll' lagi Anwar ...

Azmin 'Jambu Boy' Ali pun tak ada ... Lagi Jahanam! Rumah di Planet Marikh gamaknya ...


Apa alasan agaknya yang akan dikemukakan pada hari esok? GWM menunggu ...




4 comments:

Anonymous said...

Mungkin betul jugaklah... Sebijik macam adik-beradik... Satu Gagap.., Satu lagi Lidah Pendek sebabnya lain mak dan lain bapak..ha..ha..

Anonymous said...

GWM
gay wangsa maju
kenapa la hal hal macam ni nak di politikan...

Anonymous said...

Kepada Anon May 23, 2011 7:56 AM.

Gagap dan lidah pendek anugerah Allah dan jangan kita hina kekurangan seseorang. Ditakdirkan anak kita gagap atau lidah pendek, baru nak menyesal.

Kepada Anon May 23, 2011 1:53 PM.

Kalau kekurangan BN bolehlah puak belah sana politikkan. Apabila kena batang hidung, tak boleh pulak.

Pihak mana yang paling banyak mempolitikkan sesuatu isu? Tepuk dada tanya iman.

IBU HAYATI said...

Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan >MBAH KABOIRENG< dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi >MBAH KABOIRENG< dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan >MBAH KABOIRENG< meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan >MBAH KABOIRENG< kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik >MBAH KABOIRENG< sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja >MBAH KABOIRENG< DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan >MBAH KABOIRENG< dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi >MBAH KABOIRENG< dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan >MBAH KABOIRENG< meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan >MBAH KABOIRENG< kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik >MBAH KABOIRENG< sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja >MBAH KABOIRENG< DI 085_260_482_111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI