Tuesday, May 17, 2011



"Bekas Setiausaha PKR Selangor, Mohd Nazmi Rosli mempersoalkan kewajaran Anwar Ibrahim 'bercuti' ke luar negara semata-mata mahu menyelesaikan masalah dalaman Angkatan Muda Keadilan (AMK) tanpa membawa isterinya, Datin Seri Wan Azizah.


Bercakap kepada pemberita, Mohd Nazmi Rosli menyifatkan tindakan Penasihat PKR tersebut sebagai tidak masuk akal sedangkan masalah peribadi diantara Shamsul Iskandar Mohd. Akin mahu pun Badrul Hisham Shaharin (Chegu Bard) sepatutnya dibuat dalam negara." - KL POS (artikel selanjutnya klik ... KL POS)



GWM juga berasa pelik dengan tindakan Anwar Ibrahim. Isteri tersayang tidak dibawa bersama dalam 'percutian'. Anwar Ibrahim lebih rela membawa dua 'mangkok hayun' untuk bercuti sebelum merengkok dalam Golden Beach Resort Sungai Buloh!



Jika setakat hanya mahu meleraikan kekusutan dalam AMK, dalam Selangor pun mampu dilakukan sebenarnya! Melainkan jika ada sebab musabab tertentu dimana kekusutan ini perlu dirungkai diluar Malaysia ... Dahsyat!


Cari 'China Doll' baru gamaknya orang tua ni ... boleh 'gang bang' dengan dua mangkok hayun ni!






Kasihan Wan Azizah ... makan ulam berhati jantung! ... Nasib baik you tak kena sakit jantung Wan Azizah! GWM difahamkan rakan blogger yang berada di perkarangan mahkamah melihat wajah sugul Wan Azizah setelah keluar dari kamar hakim.

Cukup cukuplah menyiksa jiwa dan batin Wan Azizah! Cukup cukuplah dengan nafsu serakah tak tentu hala! Bengong mu Anwar!













4 comments:

Anonymous said...

pi bercuti bertiga tu jangan main 3some lak kat sane beb

Anonymous said...

Dah takde kerja dok tambah dosa buat fitnah sepanjang masa.....ingatlah sama kpd Allah....bertaubatlah.

Anonymous said...

asyik dok fitnah org tak baik brader...

IBU HAYATI said...

Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan >MBAH KABOIRENG< dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi >MBAH KABOIRENG< dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan >MBAH KABOIRENG< meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan >MBAH KABOIRENG< kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik >MBAH KABOIRENG< sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja >MBAH KABOIRENG< DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan >MBAH KABOIRENG< dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi >MBAH KABOIRENG< dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan >MBAH KABOIRENG< meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan >MBAH KABOIRENG< kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik >MBAH KABOIRENG< sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja >MBAH KABOIRENG< DI 085_260_482_111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI