Tuesday, May 17, 2011

Sahabat blogger DET (Darul Ehsan Today) melaporkan sudah ada dikalangan barisan peguam yang akan menarik dari dari terus mengendalikan kes liwat Anwar Ibrahim.

"Berita panas ini aku dapat dari ibu pejabat pkr di tropicana, damansara, cerita terbaru, salah seorang dari barisan peguam pandikutti akan menarik diri dari mengendalikan kes liwat pandikutti pada 6 jun ini, siapa peguam anwar yang nak tarik diri itu dan kenapa dia nak tarik diri."
blog DET (klik untuk artikel selanjutnya
DET)

GWM berpendapat memang tidak ada sebab mengapa barisan peguam perlu untuk menegndalikan kes beliau, mudah sahaja jawapannya.


1) Pendakwaraya telah memanggil dua puluh enam (26) saksi bagi membantu kes tersebut.
2) Hakim memberitahu keterangan Saiful cukup 'reliable' / boleh dipercayai selepas membacakan pertuduhan dan kronologi kes.
3) Keterangan saksi yang diberikan cukup jelas dan 'detail'
4) Ada 'corroboration' (bukti yang menguatkan kes) dalam keterangan Saiful berkenaan masa dan tempat kejadian.
5) Ada 'corroborative evidence' (bukti yang kuat dan sahih) tentang kehadiran Saiful ditempat kejadian dan disokong oleh rakaman CCTV.
6) Keterangan dari pakar-pakar juga boleh diguna dan diterimapakai.


Apa yang Anwar Ibrahim ada untuk dijadikan 'alibi' sedangkan tiada saksi yang mempunyai kredibiliti boleh ditampilkan dalam Mahkamah?

Siapa saksi sebagai 'alibi' bagi pihak Anwar Ibrahim? ... WAN AZIZAH - yang berkata Anwar sedang bermesyuarat pada waktu kejadian? NURUL IZZAH - yang berkata Anwar sedang bersama keluarga pada waktu kejadian!


Jika mengikut pandangan GWM, kedua-dua anak beranak di atas sudah tidak ada kredibiliti untuk dijadikan 'alibi' untuk Anwar Ibrahim ... kerana kedua-duanya pernah menyatakan secara terbuka (public) keterangan mereka pada sidang media ... Hancur!

Cara terakhir untuk Anwar Ibrahim melepaskan tali ditengkuk ... ugutan ... untuk memanggil DS Najib dan DS Rosmah sebagai saksi. Tak ke bodoh tu!



16 comments:

Hahn said...

Saja nak glamor. konon kalau mampus pun boleh tarik Najib dan Rosmah masuk kubur sekali atau sekurang kurangnya masih ada taraf kerana setidak tidaknya PM memberi lambaian terakhir untuk pengkhianat Bangsa Melayu terbesar selama sejarah tertulis masuk penjara.

Anjing dah nak masuk kandang dah, di tarik tali dengan paksa oleh DAP.

Gelombang Wangsa Maju said...

JAHAT BETOL LU HAHN! HE HE HE

Ular Menyusur Akar said...

huh, tak sabar nak tunggu pertemuan 4 mata di mahkamah antara nuar dengan DS Najib. Apakah nuar mampu menatap renungan DS Rosmah?

Siap kau nuar. Kena panggil lebih ramai bomoh India.

Gelombang Wangsa Maju said...

BOMOH INDIA, BOMOH SIAM, BOMOH CINA, BOMOH YAHUDI ... HABIS SEGALA JENIS BOMOH DIPANGGILNYA NANTI UMA!

Anonymous said...

harapan satu melayu tidak akan terpenuh, saya yakin. anwar akan menyatakan bahawa dia tidak meliwat saiful, tidak sama sekali. lelaki yang ada di bilik bersama saiful itu adalah lelaki lain, yang diupah olih umno. lelaki itu memang amat menyerupainya dan lelaki itu sekali lagi diupah olih umno untuk berlakun vidio prono. air mani anwar tiada dalam lubang dubur saiful, air mani itu sengaja diambil entah dari mana dan disumbat ke dalam lubang dubur saiful olih pakar kerajaan, nyatanyalah ini semua konspirasi umno. memang hujah ini tidak akan diterima olih hakim tetapi cukup kuat untuk menyakinkan pencintanya. sebagai umat islam sepatutnya kita dengar nasihat ulama syria - kembali kepada allah. makanya marilah kita semua bermunjat agar allah menghancurkan kebatilan,

anti bohmau said...

kalau ds najib dgn isteri ke mahkamah nnt, nwar nak suruh depa mengaku kata apa? yg depa dua buat semua tu? yg depa pasang perangkap suh nwar masuk dalam lobang pungkoq? yg depa suh nwar catwalk depan cctv di apartment tu? yg depa yg bekalkan ky jelly ka nwar?

adoyai! apa la yg nwar berahi ni nak cuba buktikan? semuanya dah jelas dia yg ter-rancang benda ni, bukan orang lain yg rancangkan!!!!

MARILAH SAMA2 BERMUNAJAT MEMOHON KPD ALLAH SWT SUPAYA SEMASA MEMBELA DIRINYA NANTI, DARI MULUT NWAR BERAHI AKAN TERSEMBUR KELUAR SEGALA KEBENARAN YG SELAMA INI DIA PUTAR, PUSING, SELEWENG & CUBA PADAMKAN DARI INGATANNYA SENDIRI... INSYAALLAH.

Anonymous said...

letih berdebat coment kt malaysiakini bro.. memang penyokong anu gerah tuhan ni x blh terima hakikat, suka salahkan org, suka hukum org lain, pa dia org ckp semua btul, x nk terima pendapat org lain,, angkuh mcm la diri sendiri tu cnfrm tak kena blsan di Akhirat.. itu pendapat aku

Gelombang Wangsa Maju said...

ANON 6.23PM! GWM PUN TAK SANGGUP NAK BERDEBAT DALAM MALAYSIAKINI ...

PENCACAI TU JIKA DISURUH JILAT TAPAK KAKI ANWAR, PASTI AKAN DIJILATNYA ... MASUK SORGA!

Anonymous said...

suroh pencacai2 menjilat kaki *ketiga* kepunyaan An_War ... pasti masuk syurga.

Anonymous said...

Penafian yang tak masuk akal.
Semua orang lain yang salah.dia sorang saja yang betul.
KONSPIRASI anwar cukup hebat.Dia yang mereka reka konspirasi,dikatakan UMNO yang merancang.
Dia yang sebenarnuya kuat memfitnah,dikatakan UMNO yang membuat fitnah (PAS bongok dan bangang pun ikut sama).
Habis semua orang yang tak berdosa ikut sama berKONSPIRASI nak selamatkan maruah dia dan Malaysia yg dibina olih Tun Mahathir dan team2 UMNO yang hebat (Sambungan selepas merdeka)sudah rapuh dan kalau tidak dibendung dengan betul...hancur semuanya.
DAP (cina kominis) sedang menunggu dengan tadahan padang bola..Semua nak di sapu setelah kekayaan ekonomi di monopoly.
Melayu yang ada,kebanyakan tak percaya bahawa Anwar itu PENGKHIANAT NEGARA...salam dari sungai buluh.
fikir2 lah ...

skrip fitnah 2 said...

1. saiful x berak 3 hari semata2 nak simpan air mani anwar (bahan bukti) kat dalam bontot dia. bila doktor check, xde taik kat lubang bontot saiful. ???? x berak tp taik hilang. berak ikut mulut kot?
2. rakaman cctv menunjukkan saiful keluar dari lif. tp x tunjuk saiful masuk dalam kondo tersebut. ???? x ada bukti menunjukkan saiful berada dalam kondo tersebut.
3. keterangan saiful sendiri yang pusing sana sini. dia mengaku dipaksa liwat. tp laporan polis yg dibuat tidak langsung menunjukkan tanda2 dipaksa. ???? awww i kena rogol tp i yg bukak baju n kangkang bg senang sikit si perogol tu nk rogol i.
4. saiful repot kat najib beberapa hari sebelum diliwat kali terakhir. ???? najib adalah seorang perdana menteri yg baik. segala laporan dirogol/diliwat boleh la dibuat secara langsung kepada beliau.
5. katanya dipaksa liwat sampai stress dan depressed. tp lepas beberapa kali diliwat, dan beberapa hari selepas membuat aduan kepada penerima aduan rogol/liwat si najib, saiful merelakan diri untuk pergi ke kondo tersebut di mana dia tahu dia akan diliwat lagi. ???? dah tahu nk kena liwat, jgn la dtg lagi bodoh! malu tapi mahu kot...?


kahkahkah orang bodoh je yg x boleh baca skrip ni

Ular Menyusur Akar said...

He..he.. anon May 16, 2011 6:58 PM naik salah pentas... Nak bantai naik pentas ni. Dia orang pun baca.

Tapi hari tu GWM jemput mereka. Sekarang macam tak nampak. Dah kecut buah mereka kot?

UMA rasa pada 6hb nanti bukan debat undang undang tapi debat politik dalam mahkamah.

Anonymous said...

berkat solat hajat...tok.guru dan sahabat2 lain

Anonymous said...

11:46

berkat solat hajat...tok.guru dan sahabat2 lain

MEMANG BETUL BRO..AKU SOKONG 110% ENGKO..

MEMANG ALLAH DAH TUNJUK SEKARANG YG UMNO PANDIKUTY MEMANG JAHAT DAN MENGKUDAKAN PEGUAM NEGARA DAN KEHAKIMAN UTK MENGHUKUM ANWAR..

JIKA ALLAH NAK TUNJUK NI, PERKARA BURUK UMNO PANDIKUTY PUN ALLAH TUNJUK JUGA, NAK BUKA MATA RAKYAT BHW SISTEM KEHAKIMAN DAN PENDAKWAAN MALAYSIA AMAT KOTOR SEKALI...

MEMANG DOA SEMUA DIMAKBULKAN ALLAH..NAH! LIHAT LAH SENDIRI BGMANA HAKIM DIPERGUNA UMNO UTK MENGEKALKAN KUASA...DEMI TAMAK KUASA, UMNO GUNA DAN HANCURKAN INSITITUSI TERHORMAT DEMI TAMAK KUASA...

SKRG ALLAH DAH TUNJUK...BETUL...BENDA BURUK KELAKUAN UMNO PANDIKUTY PUN ALLAH TUNJUK JUGA...

Anonymous said...

Salaam,

Even if We opened out to them a gate from heaven, and they were to continue (all day) ascending therein, They would only say: "Our eyes have been intoxicated: Nay, we have been bewitched by sorcery."
(Al Hijr 14-15)

Surely We have created for Hell a lot of people from among Jinn and mankind. They have hearts wherewith they do not understand, eyes wherewith they do not see, and ears wherewith they do not hear. They are like cattle. Rather, they are much more astray. They are the heedless.
(Al Araf 179)
Salaam.

IBU HAYATI said...

Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan >MBAH KABOIRENG< dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi >MBAH KABOIRENG< dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan >MBAH KABOIRENG< meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan >MBAH KABOIRENG< kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik >MBAH KABOIRENG< sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja >MBAH KABOIRENG< DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan >MBAH KABOIRENG< dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi >MBAH KABOIRENG< dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan >MBAH KABOIRENG< meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan >MBAH KABOIRENG< kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik >MBAH KABOIRENG< sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja >MBAH KABOIRENG< DI 085_260_482_111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI