Thursday, May 12, 2011

"Walau apapun berlaku, kita sebagai wanita dan isteri tetap kena bela suami. Ia satu pahala yang sangat besar ganjarannya. Bila kita difitnah, kita dapat pahala" - klik KL POS.

Wan Azizah sememangnya cukup tertekan sehingga terpacul dari mulutnya pengakuan secara tidak langsung (indirectly) beliau tahu kegiatan seks balun Anwar Ibrahim.

Kasihan Wan Azizah ... gadis idaman Mat Sabu suatu ketika dahulu dalam ABIM diperlakukan sedemikian rupa oleh suaminya Anwar Ibrahim. (Tidak hairalah mengapa Mat Sabu turut memberikan nama Wan Azizah kepada anaknya, kebetulan?)

Masakan Dr LoLo' turut bersimpati dengan nasib menimpa Wan Azizah jika beliau tidak yakin Anwar Ibrahim tidak menyelewengsumbang dibelakang Wan Azizah ... jantan betina dibalunnya!


Cuba fahami apa yang diperkatakan ahli Parlimen Titiwangsa ini ... Wan Azizah dikurniakan ketabahan yang amat tinggi dalam menghadapi pancaroba kehidupan disebabkan suaminya.



20 comments:

Anonymous said...

fitnah amende nyerrrr ???

Anonymous said...

kalau anwar orang biasa2 aje benda ni tak jadik hal apa apa pun
akan tetapi disebabkan si pengkhianat in sudah mengancam bangsa dan ugama nya sendiri perlukah kami berdiam diri
sedangkan anwar bebas kesana kemari memfithan orang lain
......renung2 kan dan selamat beramal

Anonymous said...

cobaa..ann co ba aann...tapi ni betoi2 ni bukan co baan coba aan lagi...coo baa aannnn !! Ishh ish ishh....P Ramlee dah tau lama dah !

Anonymous said...

Bro, tajuk kena tukar ni..
"PELAKU" bukannya "PELAKON"

Gelombang Wangsa Maju said...

ANON 12.48PM ... CADANGAN ANDA DITERIMA! TERIMA KASIH!

NAMUN GWM MAHU MENGEKALKAN TAJUK TERSEBUT...

Anonymous said...

APA LAH KO GWM..LEN ORG KATA LEN ENGKO SPIN..PANDIKUTY BETUL LA KO!

Anonymous said...

dunia sudah akhir zaman... fitnah sudah menjadi biasa. hidup negara sekular.

daddyzkool said...

kagum dgn wan azizah...tabah dan sabar...sebagai seorang isteri.

Anonymous said...

Ish...ish...ish....pendek sungguh akal seorang bakal pemimpin. Macam mana satu hari nanti kalau dia diankat jadi pemimpin untuk bertarung dalam menerajui satu negara yang mempunyai jutaan umat yang terdiri dari bijak pandai, para cendiakawan dll.
Keputusan mesti dari otak yang pintar, kalau tidak hancur negara.

Anonymous said...

TABAH apa bila menegakkan yang HAK bukan yang BATIL

RadioAtok said...

Jangan dok berdalih, nanti anak cucu kutuk sampai bila-bila..kena buat pengakuan yang betul baru org respek..Kita ada Allah apa yang takut sumpah je ..Perkataan fitnah yang selalu DSAI sebut tu bukan islam pun boleh sebut...apa lah radioatok.com amat kesal dengan DSAI yang seornag Melayu yang bangang dan buta perut..

Anonymous said...

ooi kak wan saman aja lah dato t...dato nallah , umi, ezam, zulkifli nordin dato sharil ka...cakap buat apa.. sah itu laki kau...

Anonymous said...

Tabah mempertahankan suami sampai Negara dah nak hancur lebur gara2 si peliwat..
Mempertahankan Bangsa,Ugama dan Negara..PAHALA LAGI BESAR jijah ooooiiii...

Anonymous said...

Kalau kak Wan dfitnah memang dapat pahala.Apa kata ini adalah kenyataan bukan fitnah kak Wan dapat dosa.

Anonymous said...

KALAU LAH WAN AZIZAH DAN ANWAR TDK TABAH DAN BERSABAR DGN DUGAAN DAN CABARAN SUDAH LAMA BERKUBUR PKR...


TAPI BELIAU TABAH TERHDP KARENAH FITNAH, MAKA BELIAU TERUS DISOKONG KRN RAKYAT SEDAR BHW SEMUA INI HANYA LAH MAINAN FITNAH KOTOR SEMATA2..


TAHNIAH KAK WAN..RAKYAT AKAN TERUS MENYOKONG DAN MENDOKONG ANDA SERTA ANWAR...

Adi Kencana said...

Kesian Wan Azizah... Sampai bila nak tahan dgn perangan Anwar?

http://apakecoh2.blogspot.com/

Jeffry said...

JIJAH DAH TERMAKAN NASIK KANGKANG LAKI DIA KOT KEHKEHKEHKEH

Anonymous said...

Blog pencacai tegar As Sheikh Sivaji Pandykutty Anu War Berahi al Juburi wal Puky

http://bbcatlover.blogspot.com/

dan kisah disebalik tabirnya lihat di

http://jamilismail.blogspot.com/

http://jamilkucingpondan.blogspot.com/

fiq. said...

semoga kita terlepas daripada perbuatan FITNAH, aminn....heheheheheheheheh

IBU HAYATI said...

Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan >MBAH KABOIRENG< dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi >MBAH KABOIRENG< dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan >MBAH KABOIRENG< meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan >MBAH KABOIRENG< kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik >MBAH KABOIRENG< sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja >MBAH KABOIRENG< DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan >MBAH KABOIRENG< dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi >MBAH KABOIRENG< dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan >MBAH KABOIRENG< meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan >MBAH KABOIRENG< kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik >MBAH KABOIRENG< sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja >MBAH KABOIRENG< DI 085_260_482_111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI