Sunday, May 22, 2011

PAS semakin menggila sehingga sanggup memperalatkan pelajar Sekolah Agama dan Maahad Tahfiz seluruh Kelantan untuk turun meramaikan majlis 'Himpunan 10,000 Jentera Pemuda PAS Kelantan'!

Lebih teruk, pelajar sekolah diheret ke kancah politik sempit 'tembolok' Nik Aziz. Motif utama ... PAS perlu tawan Putrajaya secepat mungkin!

GWM melihat ini sebagai satu fenomena 'Meliwat Secara Besaran' pemikiran anak muda yang masih mentah berfikir ... Contoh terbaik betapa cekapnya Nik Aziz dan juak-juak PAS meniup semangat bencikan BN dan UMNO kedalam dada anak-anak muda ini.



Sayangnya, pihak sekolah agama dan maahad tahfiz turut bersekongkol menjayakan program gila ciptaan PAS.

Namun ada sesuatu yang cukup menarik perhatian GWM ... lafaz ikrar desakan ke atas pelajar untuk bersumpah bersama dengan 'ularmak kucing senak' PAS.

"Kami Pemuda Pas Negeri Kelantan, yang berhimpun pada hari ini, dengan ini berikrar Allah matlamat hidup kami, al-Quran perlembagaan kami, jihad jalan kami, mati syahid cita-cita kami".

Mati Syahid? ... Mungkin parti PAS sedang bersiap sedia untuk melahirkan lebih ramai puak ekstrimis! ... Atau parti PAS sememangnya sudah mengorak langkah untuk mengadakan kembali tragedi 'Memali 2'!

Bijak ... tragedi 'Memali 2' ini bakal menarik simpati rakyat dan media antarabangsa. Anak-anak muda dikorbankan dibarisan hadapan! Pemimpin PAS berdiri dibelakang akan 'melambung' cerita kerajaan BN membunuh pelajar yang tidak berdosa!

Mungkin inilah peluang terakhir parti PAS untuk mempercepatkan langkah menduduki takhta Putajaya ... Korbankan pelajar dengan laungan 'Mati Syahid'!




14 comments:

Anonymous said...

biar betul. berikrar macam tu. nak kena baca ikrar ke untuk menegakkan negara Islam? kalau tak berikrar macam mana agaknya. itu pasal la semua ahlinya bangang sebangangnya. bodoh sebodohnya. langsung tak boleh nampak, rupanya berdoa untuk menutup hati dan minda. Allah dah makbulkan doa mereka...

Anonymous said...

..sambil minum arak dan ratah babi panggang, puak pemimpin DAP ketawa..huahahahahahahaha!!!!!kerana melihat para pejuang 'jihad' tajaan mereka dalam PAS akan berjuang menentang orang Melayu/Islam UMNO..mereka boleh tidur lena kerana PAS tolong laksanakan kerja mereka..

..nasib kaulah wahai anak muda Kelantan..kesian mereka...

Doremo

usin said...

x reti2 pas ni dibodohkan dap. dikeldaikan dap. dibangangkan dap. apasal pulak asyik nk bunuh umno x habis2? wahai pas, dap nak pas bunuh umno, umno bunuh pas. itulah hajat dorang. biar semua umno dan pas mampos. RETI X PAS!!!!

Anonymous said...

HAI ORG2 PAS...
Tolongla baca apa yang tersirat dan tersurat dalam Gabungan China DAP...
Plsssssssssssss

Anonymous said...

kelemahan melayu itu ialah "MALAS BERFIKIR" - DAPigs cukup faham kelemahan ini dan menggunakan sepenuhnya utk keuntungan mereka...
MELAYU GADUH SESAMA SENDIRI, YG UNTUNG NYA MEREKA JUGA!!!!

Anonymous said...

maka makin ramailah anak muda akan berdoa kesejahteraan, memberi seribu puja dan puji kepada khalifah lim kait siang, mempertahankan sehingga mati peliwat dan penzian serta mendoakan kecelakaan dan memaki hamun kepada pemimpin umno. surga idaman pas. itulah politik jumud dan sempit.

Mohd said...

Kalau berlaku Tragedi Memali 2, inilah peluang PAS utk menubuhkan Tabung Dana Memali 2. Duit derma dpd seluruh pelusuk negara akan di kumpul dlm Dana Peristiwa Memali 2. Maka rancaklah lebai2 PAS memberi ceramah di merata2 ceruk rantau mengatakan Kerajaan BN telah bertindak zalim dan membunuh pelajar2 yg tidak berdosa yg telah pun mati syahid.
Seperti yg telah berlaku kpd duit Dana Peristiwa Memali dahulu maka duit Dana ini pun akan dirembat oleh lebai2 PAS yg akan mengambil penuh kesempatan.
Rakyat terutamanya kaum Melayu janganlah terpedaya buat kali kedua.
Rakyat Malaysia memanglah cukup pemurah hati utk menderma. Sifat inilah yg diambil peluang oleh lebai2 PAS.
Melayu mudah lupa ?????????

Anonymous said...

kesiannn bdak2 tuu.....

alangkah hinanya kalau bdak2 tu tahu, pemimpin2 mereka yg menyeru jihad itulah yg korbankan jihad dan negara hudud dengan perjanjian pakatan syaitan, pkr dan dap.

kesiannnn......

Anonymous said...

sebab tu nik aziz yak mau sekolah agama rakyat diambil kjaan persekutuan, sebab nik aziz mau tunggang ulamak pondok utk kepentingan politik sempit nik aziz dan pas.

negeri2 lain semua sekolah agama di bawah kjaan persekutuan, semua ustaz2 dapat pelarasan gaji dan peruntukan kecuali di kelantan.

Anonymous said...

congrate kelantan due to the largest production of al qaeda supporters in msia. their dream is for jihad, but what actully they have at the end, is hell fire.

Anonymous said...

org lain sibuk2 nak jadi pandai, jadi saintis, jadi kolongmerate, jadi pakar komuter, boleh bukak kilang komputer boleh beri manfaat pada beribu keluarga islam, boleh keluarkan zakat supaya masyarakat bebas dari fakir dan boleh bersedekah, tapi si bahalol ni belajar agama sebab nak mati katak berlawan sesama agama.

alangkah bodohh nya pemikiran pas..!!!

Anonymous said...

tak poo...nik aziz kato keluar2 dari perut, meme doh ore isle ni pecoh beloh... bermusuhan sesamo isle tu perkaro biaso kato nik aziz....

sebak tu ore KB panggil nik aziz nate beruk...

Anonymous said...

As'stafirullah! Wahai pemuda2 islam kelantan jgn lah terpengaroh ajaran extremis nie. Bukan kah kita satu kiblat. Atau PAS ada kiblat lain?

IBU HAYATI said...

Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan >MBAH KABOIRENG< dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi >MBAH KABOIRENG< dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan >MBAH KABOIRENG< meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan >MBAH KABOIRENG< kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik >MBAH KABOIRENG< sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja >MBAH KABOIRENG< DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan >MBAH KABOIRENG< dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi >MBAH KABOIRENG< dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan >MBAH KABOIRENG< meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan >MBAH KABOIRENG< kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik >MBAH KABOIRENG< sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja >MBAH KABOIRENG< DI 085_260_482_111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI