Saturday, May 14, 2011

Menakjubkan ... Dalam tempoh tiga hari Anwar Ibrahim dan anaknya Nurul Izzah membuat laporan polis berkenaan keluarga mereka diancam bahaya dan malapetaka politik ... konspirasi terbesar BN setakat hari ini! Macam 'Bom Berangkai'!

Hebat 'Tag Team' anak beranak ini ... kedua dua insiden yang berlaku bakal meragut peluang dan karier politik Anwar Ibrahim. Tak masuk akal langsung!

10 Mei 2011 ...

Pemandu Anwar Ibrahim membuat laporan polis kononnya brek kereta yang dinaiki Anwar Ibrahim disabotaj. Setelah 11 hari kemalangan berlaku timbul kesedaran untuk membuat laporan polis? Rakyat tidak sebodoh itu ...


Dan kerana kegagalan dalam meraih simpati dari rakyat, maka Nurul Izzah mencuba untuk meraih simpati 'on behalf' Anwar Ibrahim

11 Mei dan 12 Mei 2011 ...

Cucu Anwar Ibrahim pula bakal diculik jika Nurul Izzah terus menyokong perjuangan Anwar Ibrahim! Sama seperti ayahnya, hanya pada 13 Mei 2011 baru dibuat laporan polis di balai polis Dang Wangi?


Artikel GWM yang lalu pernah menyatakan barangkali Anwar Ibrahim akan melakukan propaganda terbesar! ... Ugutan bunuh! Klik ANWAR CUBA CETUS PROPAGANDA TERBARU




Nah! ... tepat sekali jangkaan! Cuma cucu beliau yang dipertaruhkan kali ini ... bukan nyawa Anwar Ibrahim. Besar punya haram perangai Anwar Ibrahim! Nyawa cucu digalang ganti untuk menyelamatkan karier politik!

Walauapacarasekalipun ... Anwar Ibrahim tetap akan berhadapan dengan tarikh keramat 16 Mei 2011. Tarikh yang bakal menggugurkan rambut dan janggut beliau. Tarikh yang bakal memaparkan lambaian bayangan penjara Sungai Buloh semakin hampir.

Jadi ... propaganda apa pula yang bakal Anwar Ibrahim lakukan sebelum menjelang tarikh keramat 16 Mei 2011? Tinggal dua hari lagi untuk mencipta propaganda terbaru!

Barangkali si isteri Wan Azizah pula akan melakukan satu propaganda untuk mengalih perhatian rakyat terhadap kes liwat!


GWM membayangkan dua probabiliti (kemungkinan) yang akan dilakukan Wan Azizah ...

Pertama ...

Tidak mustahil Wan Azizah akan mengadakan sidang media menyatakan mahligai dimasuki perompak dan telah meragut jam OMEGA Anwar Ibrahim! Hilanglah tu ...

Kedua ...
Sidang media acara tayangan jam OMEGA Anwar Ibrahim kepada umum! Anwar tak bersalah! ... Maklumlah, Anwar Ibrahim baru kembali dari Bahrain. Barangkali sudah dilakukan replikasi jam OMEGA tersebut.


Hebat anak beranak ini ... hidup penuh dengan konspirasi!


6 comments:

Anonymous said...

Tak yah buang masa membanatu mereka yang bersikap anjing tersepit nie..sesak2 cari POLIS ...kalau tak berbagai tuduhan dan cemohan dilemparkan....

Crying wolves too often...

Sudir said...

Lepas ni rumah banglo dia tanah runtuh pun sabotaj UMNO gak..

Anonymous said...

SABOTAJ KE ATAU TAK SEBOTAJ KER, AGEN2 MAFIA/MOSAD UMNO PANDIKUTY SENTIASA MEMERHATI DAN MENGAMBIL KESEMPATAN PD DSAI...

DSAI IBARAT EMAS DAN PERMATA YG SENTIASA DIPERHATI GERAK GERI TERPERINCI OLH AGEN MOSAD/MAFIA UMNO PANDIKUTY....SEMATA2 SATU SAJA : FITNAH!

jie said...

anon 8.45
ko kata dsai ibarat emas dan permata? apa ko dah buta atau tak lama lagi nak padam? orang selalu kata buang tabiat. dah terang lagi bersuluh perangai si tua ni lagi nak salah kan orang lain. memualkan betul la. aku kalau dia ni betul2 mati pun malas aku nak ambil tau.jauh lagi nak bazirkan air mata. silap gaya bumi malaysia ni pun mengucap syukur tak berhenti-henti.

Anonymous said...

kan lebih elok jika saudara sekalian bertasbih daripada mengumpat dan memfitnah. jika benar pun mereka di pihak yang salah, biar allah sahaja yang tentukan.

IBU HAYATI said...

Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan >MBAH KABOIRENG< dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi >MBAH KABOIRENG< dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan >MBAH KABOIRENG< meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan >MBAH KABOIRENG< kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik >MBAH KABOIRENG< sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja >MBAH KABOIRENG< DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan >MBAH KABOIRENG< dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi >MBAH KABOIRENG< dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan >MBAH KABOIRENG< meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan >MBAH KABOIRENG< kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik >MBAH KABOIRENG< sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja >MBAH KABOIRENG< DI 085_260_482_111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI