Friday, September 3, 2010


Nurul Izzah mewarisi tokoh kepimpinan bapanya Anwar Ibrahim dalam falsafah pluralisme dalam agama.

Ini jelas apabila Anwar menghantar Izzah untuk membuat kunjungan ke Universitas Paramadina Indonesia. Universitas Paramadina merupakan pusat pembelajaran Pluralisme yang paling efektif di asia tenggara. Klik di sini untuk membaca dengan lebih lanjut.

Diberitakan bahawa Izzah berbincang dengan Anies Baswedan yang merupakan rektor universiti berkenaan.

Anis Baswedan dipercayai sedang direkrut oleh Amerika Syarikat untuk menjadi bakal pemimpin masa hadapan di Indonesia.

Apakah pertemuan ini bermaksud Nurul Izzah mahu membuat institusi pluralisme di Malaysia sama seperti Universitas Paramadina?? Atau apakah ini petanda bahawa pemikiran Pluralisme merupakan ancaman baru yang berterusan walaupun hayat politik Anwar telah tamat tempoh di Malaysia ??

Sepertimana yang telah diketahui bahawa "Pluralisme" merupakan fahaman yang paling disukai dan disokong oleh Amerika untuk dilaksanakan di mana-mana negara Islam. Pluralisme disenaraikan sebagai perkara wajib yang harus disebarkan dalam agenda demokrasi Amerikanisasi untuk menguasai dunia Islam.

Melalui fahaman Pluralisme ini, akar-akar fundamental agama akan lesap yang akan memudahkan gerakan "Project The New American Century" berjalan dengan lancar untuk menjajah dunia.

Agama Islam merupakan ancaman kepada barat kerana mengandungi jihad yang menghalang terlaksananya empayar barat dalam era globalisasi ini. Melalui Pluralisme, konsep Jihad akan dimatikan yang akan menyebabkan penjajahan baru bermula. Inilah Projek Amerika masa kini yang meletakkan Pluralisme sebagai elemen penting dalam "Hidden Agenda"

Apakah kes liwat Anwar menunjukkan bahawa Anwar dinilai akan mati karier politiknya?? Tidak!!! Kerana politik dan falsafah pluralisme ini akan bertukar tangan kepada Nurul Izzah dalam agenda pluralismenya di Malaysia..

Jikalau melihat cara dan perwatakan Anwar yang menghantar anaknya belajar di University Geogetown dan menghantar Nurul Izzah berjumpa dengan Anis Baswedan jelas menunjukkan bahawa pewaris sebenar Anwar dalam politik dan juga meneruskan agenda barat di Malaysia tidak lain tidak bukan adalah Nurul Izzah.

Nurul Izzah merupakan postgraduate master dalam International Relations from John Hopkins University. University ini kerap kali mengadakan forum yang bersangkut paut dengan fahaman Pluralisme.

Nurul Izzah juga telah diberi biasiswa penuh oleh golongan neo-con perisikan Amerika untuk menghabiskan pengajian di Johns Hopkins University. Ini samalah seperti bapanya Anwar yang merupakan bekas pensyarah pelawat di Universiti John Hopkins.

Kesinambungan fahaman Pluralisme masih panjang lagi kerana Izzah hampir hampir menghabiskan falsafah Pluralisme agama setelah berjumpa dengan orang-orang penting pluralisme di Indonesia dan juga di Amerika. Klik di sini

Secara Kesimpulannya, perjalanan untuk menentang Anwar masih panjang kerana ia bersambung ketikamana Nurul Izzah akan mewarisi kepimpinan PKR yang akan terus berjuang dalam falsafah liberalisme dan pluralisme yang akan menghancurkan sendi-sendi agama Islam agama rasmi di Malaysia. Teruskan berjuang!!!!!

Sumber Blogg EMANG

4 comments:

Anonymous said...

emmm...macam2 lah ko dgn pelbagai andaian...tuduh melulu...tiada langsung nilai beritanya...

tak de kerja lain, mengumpat dan menabur fitnah je lah...sudah2 lah..

org lain semua tak betul...umno je lah yg betul...kalau org lain makan nasi, umno makan taik, tapi umno tetap kata dia yg yg betul walau dia makan taik!!!!


serupa itu macam la..

Anonymous said...

Salam para satiras,

Kalau anak si Ah Long yang meminta definisi tepat bagi bangsa Melayu maka tiadalah nampak keganjilannya - kerana mereka tahu Melayu tidak boleh jadi Ah Long.

Kalaulah yang mengajak NGO Melayu berdebat tentang buruk dan baik tindakan afirmatif adalah anak tauke besar maka tidaklah menghairankan - anak tauke ini lahir saja sudah boleh berdiri.

Kalaulah yang mengkritik NEP itu adalah anak yang tidak membesar dalam keluarga NEP maka tidaklah ia menyinggungkan yakni boleh dianggap cakap serupa bikin. Tetapi kalau anak itu adalah anak yang membesar atas bantuan NEP maka layaklah dia digelar sebagai awek cakap tak serupa bikin.

Hik-Hik-Hik

Anonymous said...

BIASALAH MAKHLUK YG TERBERANAK TAK CUKUP BULAN , GILANYA MENJADI JADI.

Anonymous said...

Orang tengah test saham tu...jgn tak tahu...lepas ni kalau bapaknya dah takde, dia akan mewarisi...so kena test saham awal2 lagi...nak tgk orang mengokong atau menyumpah saranan dia... :)