Wednesday, September 8, 2010


Bukan mahu dijadikan ukuran namun Hollywood Superstar, Angelina Jolie berpakaian lebih tertib melambangkan beliau lebih menghormati kesucian agama Islam berbanding dengan betina betina DAP di Malaysia.

Kunjungan beliau ke Pakistan adalah sebagai Duta Muhibbah UNHCR untuk menarik perhatian dunia tentang nasib 21 juta penduduk yang menjadi mangsa banjir terburuk.

Angelina Jolie yang memakai selendang bagi menutup rambutnya dilihat cukup menghormati Islam sebagai agama rasmi negara Pakistan. Dan yang paling manis, beliau bukannya bertandang ke dalam masjid untuk menyampaikan bantuan sebanyak USD 100,000.00 (RM 320,000.00) untuk dana mangsa banjir.

Walaupun bukan menutup aurat, sekurang kurangnya Superstar Hollywood ini tidak menyampaikan dana tersebut di dalam masjid dan tidak mempolitikkan pemberian bantuan tersebut di mata dunia.

Berbanding dengan ahli Parlimen Serdang, Teo Nie Ching langsung tidak menghormati Islam secara terang terangan dan tidak mempunyai adab sopan berpakaian di dalam masjid.

Amat memalukan bantuan yang diberikan perlu dibuat di Dewan Solat dan sempat memberi ceramah pula.


Lebih malang lagi apabila PAS, parti yang disebut sebagai memperjuangkan Islam sebagai dasar perjuangan parti hanya memekakkan telinga dan membutakan mata terhadap insiden ini.

Berbagai alasan diberikan oleh pemimpin PAS bagi mempertahankan tindakan kurang ajar rakan politik yang sememangnya tidak pernah menghormati Islam sebagai agama rasmi Malaysia.

Yang nyata, PAS telah sekian lama melacurkan Islam demi tembolok politiknya. Ayat Al Quran dan Hadis digunakan dan diputarbelit sebaik mungkin untuk menghalalkan setiap tindak tanduk parti.

Ketaksuban para ahli dan pemimpin PAS sudah sampai ke tahap kronik dan sukar untuk diubati. Setiap perbuatan pemimpin DAP akan diberikan ’special passport halal’ kononnya untuk menarik perhatian bukan Islam terhadap keterbukaan parti PAS.

Sikap yang sedemikian rupa amat jijik dan meloyakan!

sumber rujukan : UTUSAN MALAYSIA


MELAYU ATAS PAGAR

6 comments:

PAPA GOMO said...

mantap tu....
Celaka punya DAP...kasi hantam ini DAP...itu PAS barua pun kasi Hantam

Anonymous said...

PAS MEMALUKAN! ASYIK PERASAN DIA LAH YANG ALIM, KONON PANDAI BAB AGAMA HALAL HARAM DIA AJE YANG BOLEH JATUH HUKUM, HAL KECHIK BAB MASUK MASJID PUN TAK BOLEH NAK HANDLE, INIKAN PULAK NAK MEMERINTAH NEGARA.

YANG MENYAKITKAN HATI IALAH BILA DIA NAK TEGAKKAN BENANG YG BASAH, PATUT DAH SALAH TU MENGAKU AJELAH SALAH. HIPOKRIT PUNYA PARTI

TokAyah said...

PAS mana mau mengaku bersalah pasti dia akan buat U turn dan menyalahkan UMNO kononnya mempolitikkan isu. Tu yang nak ketawa besar. Kah....kah...,kah... PARTI Sosat...

Anonymous said...

BUKAN TAKAT TU JER..KALAU BETINA DAP NI NAK TELANJANG DALAM MASJID PUN Bahlul PAS LAGI SUKA.
NIK NAJIS AKAN KELUARKAN FUCKWA ITU HARUS...SEBAB DENGAN ADANYA BETINA DAP NI TELANJANG DALAM MASJID MAKA AKAN BERTAMBAH MAKMURLAH MASJID DAN MAKMUM PUN AKAN DATANG BERDUYUN2.
MEREKA TU TERDIRI DARI LEBAI2 BAHLUL PAS YG MEMANG SUKA TENGOK PEREMPUAN TELANJANG.
PIHAK MUSLIMAT PAS AKAN BAGI SOKONGAN PENOH...
TENGOK SAJA KES ELIZEBETH WONG ADUN BUrIT teLANJANg DULU.
ADA SEKOR BETINA PAS SANGGUP PELOK2 BABI BETINA INI..DAH MACAM LESBIAN PULAK.
SELAMAT HARI RAYA.....MAAF ZAHIR JE TAK TERMASUK BATIN..
ADA JAMINAN KE KALAU JADI AHLI PAS BOLIH MASUK SYURGA?
SEBAB TAHUN NI PUASA TAK CUKUP SEBULAN..
KALAU BETUL SEMUA AHLUL PAS MASUK SYURGA....TOLONG BAGI BORANG..NAK MASUK PAS SEKARANG JUGA..

Anonymous said...

Salam Aidilfitri utk team GWM.
Maaf zahir batin

bangkitmelayuislam said...

PAS dayus..
semakin lama PAS semakin DAYUS...

mungkin sebab dah selalu makan najis DAP dan minum kencing PKR...

http://sayamelayuislam.blogspot.com/