Wednesday, September 8, 2010


Dalam teori Kamashastra yang dibukukan menerusi tajuk Kamasutra Sex Position, terdapat satu ulasan yang menyatakan apabila melakukan hubungan seks ataupun hubungan sejenis jika dimulakan dengan berkucupan [dalam bahasa kasar moden – sup lidah], maka akan timbul rasa yang kesannya amat mendalam…., kemudian disaluti dengan perasaan naluri yang lain seperti sayang, kasih, rindu dan cemburu.

Mukadimah posting kali ini agak pelik..? Nanti dulu…, terus membaca dan akan tersingkap makna tersirat!

Apakah benar Anwar Ibrahim terlalu rindukan Saiful Bukhari Azlan…?

Dalam perbicaraan kes liwat Saiful, pelbagai rahsia dan peristiwa sulit telah terbongkar seperti yang diceritakan oleh mangsa liwat yang memberikan keterangannya. Saiful mendedahkan bagaimana beliau mendapat kesitimewaan dibawa keluar negara seperti Hong Kong, Singapura, dan negara Timur Tengah, dan turut didedahkan Anwar pernah membelikan pakaian buat Saiful…

Dalam satu sesi khas “perbicaraan tertutup” pula, Saiful memeranjatkan ramai pihak dengan ceritanya bagaimana beliau diliwat oleh Anwar dalam kondo mewah; kisah bagaimana Anwar memulakan dengan memeluk dan mencium mulut Saiful, seterusnya meraba raba tubuh Saiful….. [dipetik dari Blog GAP]



doubleclick pada imej untuk bacaan lebih jelas



Kini Anwar hanya “mampu” menatap wajah Saiful bila setiap kali berkunjung ke Mahkamah untuk menangguhkan kes ini daripada dibicarakan…..

Cuba kita perhatikan denga teliti gambar atas, wajah Saiful dan wajah Rafizi…. Ada seiras..?

Rafizi Ramli adalah anak muda graduan Oxfod yang boleh dikategorikan sebagai “genius boy”. Beliau kini bekerja dalam pejabat Anwar iaitu Pejabat Penasihat Ekonomi Selangor. Sudah pastilah bayaran gaji yang lumayan telah diumpan oleh Anwar untuk “membawa masuk” anak muda ini “sepejabat” dengannya sehinggakan Rafizi sanggup meninggalkan jawatan penting dan gaji lumayannya di PETRONAS!

Rafizi pernah menjadi Penolong Setiausaha Pemuda Keadilan zaman dan era Ezam Mohd Nor menjadi ketua. Ketika itu allahyarham Adelan Benan Omar adalah Setiausaha Pemuda Keadilan. Oleh itu beliau bukanlah wajah baru dalam struktur organisasi AMK dan boleh dikira sama taraf senioriti dengan Chegu Bard Bahalol….

Kini, demi untuk melepaskan rindu Anwar terhadap Saiful, maka Rafizi dilihat menjadi galang gantinya. Tidak puas menatap wajah Rafizi di pejabat Penasihat Ekonomi, Anwar bercadang mengheret anak muda ini ke kancah politik parti….

Inilah juga peluang untuk Anwar menghambat Shamsul Ketot Perut Buncit atau dalam bahasa antarabangsa disebut “get rid out of this guy..”

Sebenarnya, Shamsul bukanlah pilihan “selera” Anwar Ibrahim…. Cuba kita lihat sendiri mana mana individu yang sebelum ini dan masih lagi mempunyai lesen besar “mendampingi dan mendekati” Anwar. Perhatikan keterampilan mereka…, wajah mereka, susuk tubuh badan mereka.

Ezam Mohd Nor.., Anwar Shaari…, Azmin Ali… dan Saiful Bukhari Azlan. Kesemua mereka miliki wajah yang tampan, hidung tak kembang, badan tidak gemuk, tidak pendek dan ketot…, perut pun tidak buncit…..! Mereka menepati TASTE si Anwar...


Lihatlah pula betapa hodohnya Shamsul….., kepalanya hampir botak, dahinya jendul, hidungnya tak mancung, misainya macam lipan, perutnya macam wanita hamil 4 bulan, badannya ketot pendek, jarinya kontot. Seorang sahabat turut menambah katanya.. “ kalau main bola, Sam nak heading bola pun tak kena…”

Susuk badannya pun tidak layak diangkat menjadi seorang pemimpin, tidak ada ketokohan langsung! Menurut cerita dari rakan rakan yang selalu menemani Shamsul pergi ke banyak tempat, " Sam nie kalau berdengkur macam nak pecah telinga aku..., kuat kentot pulak tu, baunya pulak ya rabbii...., buruk perangai Ketua AMK nie.."

Shamsul dikira sangat sangat bernasib baik kerana ketika Ezam sudah mula menjauhkan diri dengan Anwar, dalam struktur Pemuda yang bertukar nama kepada AMK tidaklah berlaku sebarang perebutan jawatan… Malah, Ezam benar benar memberikan laluan untuk Shamsul mewarisi kerusi nombor satu AMK, dimana kaedahnya bekas Ketua AMK itu telah berjaya kompromi dengan keseluruhan pimpinan Exconya untuk memberikan sokongan penuh kepada Shamsul dan menumpukan fokus untuk persiapan pilihanraya ke 12 tahun 2008.

Ada dikalangan teman rapat Ezam berbisik “ Anwar pun secara sinis pernah tanya Ezam, tak ade better candidate than Shamsul…?” yang membawa maksud Anwar memang tak berselera dengan keterampilan si ketot perut buncit ini….

Ramai yang tidak menyedari bahawa pada Kongres AMK 2007 di Seremban, mesej awal sudah diberikan oleh Anwar kepada Shamsul. Walaupun pada kongres tersebut Shamsul menang mudah setelah jawatan itu dikosongkan oleh Ezam dan Timbalan ketika itu Faizal Sanusi yang juga berundur dari dunia politik, namun kemunculan seorang anak muda dari Johor bernama Hasmi Hashim bertanding jawatan Ketua AMK menimbulkan sedikit keraguan…..


Hasmi Hashim adalah anak didik Khalid Jaafar iaitu salah seorang barua Anwar…. Hasmi dan Khalid sama sama menjadi columnist menulis di portal jalantelawi.com

Difahamkan bahawa pada Kongres AMK 2007, Hasmi mendapat “restu” daripada Anwar melalui Khalid Jaafar. Anwar “meluluskan” keinginan Hasmi menentang Shamsul setelah Anwar puas hati melihat keterampilan yang ada pada diri Hasmi, menepati ciri ciri selera Anwar walaupun anak kelahiran Johor tidaklah setampan atau handsome sepertimana Ezam, Anuar Shaari dan Saiful Bukhari....


Kita juga harus meneliti senarai ahli ahli atau team members yang dibawa oleh Rafizi… Hampir kesemuanya ada hubung kait dengan Anwar Ibrahim secara dekat!

Calon Timbalan AMK, Yb Amiruddin adalah “budak Azmin Dayus”, dimana ketaatannya tidak diragui apatah lagi beliau adalah ADUN didalam kawasan Parlimen Azmin Dayus…

Salah seorang calon Naib AMK, Yb Sim Tze Sin adalah sahabat karib Nurul Izzah dan Nik Nazmi. Sim pernah bertugas di pejabat Anwar di Seksyen 16 Petaling Jaya, sebagai Koordinator Politik.

Seorang lagi calon Naib AMK iaitu Yb Kesavan wakil rakyat Hutan Melintang Perak pula dilihat sebagai pelengkap kepada kaedah susunan kepimpinan PKR diperingkat pusat dimana jawatan utama seperti Naib Presiden perlu diisi oleh satu bangsa cina dan satu bangsa India, formula Rafizi ini mudah untuk diterima perwakilan AMK semasa pemilihan nanti…

Senarai team members Rafizi juga membariskan anak anak muda bergelar wakil rakyat [Yb] sekaligus mencerminkan satu standard dan benchmark dalam kepimpinan yang baru untuk berdiri megah membawa harapan baru untuk membantu angan angan Mat Jenin Anwar menawan Putrajaya pada pilihanraya ke 13….

Dan yang paling penting untuk kita fahami ialah, kemunculan Nik Nazmi pada hari Rafizi membuat sidang media. Walaupun Nik Nazmi menyatakan tidak akan bertanding sebarang jawatan dalam AMK, namun kelibat dan kehadirannya sudah cukup membawa mesej bahawa team Rafizi inilah yang sudah “diendorse” dan mendapat RESTU Anwar Ibrahim.

Nik Nazmi adalah anak muda yang sangat sangat dipercayai oleh Anwar… Setelah Khalid Lembu Gagap memecat Nik Nazmi, Anwar Ibrahim pula membuat keputusan melantik Nik Nazmi sebagai Pengarah Strategik berstatus Naib Presiden yang membolehkan anak muda ini duduk dalam mesyuarat pengurusan MPP…..

Shamsul Iskandar @ Si Ketot Buncit dijangka akan ditalkin pada Kongres AMK tahun ini, manakala Chegu Bard Bahalol pula terbukti bebal kerana gagal meniru formula Khairy Jamaluddin…..

KJ mengahwini anak Pak Lah dan berjaya berada dimana dia sekarang ini…, tetapi Chegu Bard Bahalol yang mengahwini anak saudara Anwar pula masih belum berjaya dinobatkan sebagai “orang kepercayaan” Ketua Umum PKR itu….

Kesian! Semoga Chegu Bard Bahalol ini ikhlas mengahwini anak saudara Anwar dan tidak mempunyai sebarang agenda tersembunyi, jika tidak…., sia-sialah belanja perkahwinan mereka di Dewan Seremban yang telah ditaja dan ditanggung oleh salah seorang Senator UMNO….


Sumber dari Blog Info Corner...



0 comments: