Wednesday, April 3, 2013

Apakah Anwar Ibrahim lupa SKANDAL LIWAT beliau ini pada 2 April 2008





Rasanya penduduk Kampung Buah Pala belum mampu melupakan tarikh 2 April 2008 ...

Tarikh SKANDAL Anwar Ibrahim buat julung kalinya MELIWAT kepercayaan, sokongan dan undi masyarakat berketurunan India Kampung Buah Pala yang mahukan nasib mereka terbela.

Tepat 19 hari Lim Guan Eng menjadi Ketua Menteri Pulau Pinang ... habis ditarah dan dirobohkan rumah kediaman masyarakat India di sini.

Apakah Anwar lupa beliau dan Karpal Singh pernah berjanji mahu mengekalkan hak milik tanah penduduk Kampung Buah Pala ini.

Sampai ke hari ini, dalam masa kecemasan untuk menghadapi pilihanraya umum yang baru ... kerajaan DAP Pulau Pinang masih lagi GAGAL memberikan pampasan kepada penduduk Kampung Buah Pala.

Perlukah masyarakat India sekali lagi TERPEDAYA dengan janji-janji Sivaji Anwar Ibrahim a.k.a. Imam Mahdi PKR ini

Akhirnya DS Najib dan BN tampil membantu dan memberikan kediaman kepada masyarakat berketurunan India Kampung Buah Pala di Teluk Air Tawar, Butterworth.

kerana itulah Anwar Ibrahim sampai ke hari ini CUKUP TAKUT untuk menghadapi muka penduduk Kampung Buah Pala.

Karpal Singh, selaku ahli parlimen Bukit Gelugor haram nampak batang hidung untuk membantu nasib malang akibat SKANDAL PEMBOHONGAN Anwar Ibrahim.

Perlukah masyarakat India sekali lagi memperjudikan nasib di tangan Sivaji Anwar Ibrahim a.k.a. Imam Mahdi PKR ini.




Dengan orang Melayu, dia pejuang melayu. Dengan bangsa Cina, dia pejuang Cina. Dengan masyarakat India, dia pejuang India. Dengan Sabah dan Sarawak, dia juga pejuang untuk orang Sabah dan Sarawak. Dengan Muslim, dia pejuang Islam. Dengan Kristian, dia pejuang kebebasan agama untuk Melayu dan Islam murtad.

KUCUPAN INTIM asmaradana dua KEKASIH ... KEMBANG TEKAK AKU, SIAL KO ANWAR IBRAHIM

Depan Jambu Cun ... dia jelir lidah, air liur meleleh.





1 comments:

Anonymous said...

Bismillah.DAJJAL Mata Satu. Ñabi Muhammsd saw dan AlQuran telah peringatkan kita. Bendera PKR Mata Satu Bendera DAJJAL.Tolak PKR parti DAJJAL..