Thursday, April 11, 2013

15 comments:

mohd syed said...

pm yg hebat dan berdaya saing mmg layak jadi pm sokong najib

mohd syed said...

pm yg hebat dan berdaya saing mmg layak jadi pm sokong najib

line13 said...

a'ah..hebat..hebat menipu

Anonymous said...

Line13 cuba elaborate more dgn bukti skali....

Anonymous said...

Nuar Brahi dah kuar video China Doll, terkam pretty boy, pic muka manja dalam kereta ngan bini org, perbualan suara machonya dgn seorang wanita... Zemin Jamban dan kuar pic bertajuk Ais krim Dalam Jamban, ADUN Selinsing dah diampun kan oleh TG Nik Aziz walaupun kantoi dgn saksi cukup 4 orang, Stopa Ali dan ada video akrobatik dgn Minah Urut Indon... Tapi sehingga kini tiada pun apa-apa pic dan video DS Najib dgn Altantuya sebagaimana yang disebar-sebarkan cerita oleh puak PR. Video dan Pic DS Najib dgn ramai org ada la.. puluhan ribu rakyat yang menyambutnya dan menyertahi program yg dihadiri olehnya.. heh heh heh

Anonymous said...

Aku penyokong BN/UMNO. Aku tak berminat nak tengok video tu.. tapi aku tahu dan sedar... tanya sama stopa apa sebab goyang, nanti stopa kata sure ada angin lintang. Bak kata pepatah Melayu... Jika tiada angin, masakan pokok bergoyang. Percaya atau tidak, yang pasti pelaku dalam video tu mirip sesungguh dgn stopa ali.

Anonymous said...

Ish, tak kan org yg warak lagi alim serta pemimpin bertaraf ulama tergamak buat aksi akrobatik seumpama itu. Teringat video seks Chua Soi Lek, walaupun tak jelas tapi CSL mengaku dan meletakkan semua jawatan kerajaan dan parti. Stopa Ali nasib baik tak tertinggal jam tangan.

Anonymous said...

Sebegitu jelas pun masih nak pakai formula video hanya besi tiada mata dan telinga. Kalau video tu fitnah, baik produser di pi Hollywood sebab Holywood pun susah nak kuar video macamni punya hebat. I mean make up org lain jadi Mustapa Ali.

Anonymous said...

Lim Kit Siang ada pompuan simpan, Lim Guan Eng lebam pasal pompuan lain, Nuar Brahi pompuan jantan dia tibai semacam, Hj Hadi kalau jadi PM mesti sedia kerusi wanita pertama, kedua dan mungkin sehingga ke empat, Azmin kalau PR dapat Putrajaya sure satu Malaysia dibina Public Toilet yang indah sebab kegemarannya di ais krim dalam jamban oleh wanita bukan isterinya, Ely kangkang sure akan menggajikan pekerja-pekerja parti yg muda lagi hensem untuk dijadikan anak ikannya. Yang kesian Karpal Singh yang lumpuh segalanya serta Ambiga dan Fuziah yang muka macam hantu. Sapa pun tak nak....

Anonymous said...

Dulu PR ni pakat-pakat ajak penyokong merusuh sana-sini kut-kut BN boleh jatuh dan menyerah kalah. Lepas tu sorg-sorg pemimpin kanannya pakat-pakat kuar ramai-ramai sebab Tipah tertipu bang Non. Untuk menyambungkan usaha-usaha nak kuasai negara, depa pakat-pakat sesama pemimpin dan penyokong sebar firnah sana sini tapi selalunya tuduh tanpa bukti dan saksi. Akhirnya semua strategi gagal, dan Bn di bawah DS Najib semakin dapat sokongan rakyat terbanyak, depa dalam PR dah letih. Contoh terbaik, Stopa Ali yang nak p sesi urut mengurut menghilangkan tekanan dan lelah berpolitik... tapi tersilap tempat, ada CCTV yang dipasang oelh rakan dan siap buat aksi akrobatik yg begitu mengagumkan walaupun peralatannya agak kurang memberangsangkan kalau nak dibandingkan dengan kepunyaan Nuar Brahi dan Chua Soi Lek.

Anonymous said...

Patutla Hudud telah dibakul sampahkan dalasm Manifesto PR. Ini rupanya sebab utama. Kalau Hudud jalan... Stopa Ali dan Nuar Brahi sure mati kena rejam dgn batu. Tapi China Dol dan Minah Indon (kalau kapir) tu selamat... Kan Enakmen Hudud PAS hanya berkuat kuasa ke atas org Islam saja. INI TIDAK ADIL!!!!!!!!! Bak kata S Kadarisman dalam filem 3 Abdul... Dah ada pun 3 Dol... Nuar Brahi, Stopa Urut dan Zemin Jamban. Ada sorg lagi tapi namanya aku tak tahu, yang akau tahu dia melancap depan web cam. Hai, apa nak jadila dgn PAKATAN RAKYAT NI... Itu hari dah rasa macam nak menang, tapi sendiri juga yang tak mahu menang, sengaja cari Bala walaupun Bala yang sebenar dan mampus sakit jantung.

Anonymous said...

menangis aku tngok video ni... pape pun tahniah PM Najib kerana banyak mengharumkan nama Malaysia .

Anonymous said...

Lagu ni lah anak-bapak.

Terima kasih PM Najib kita bangga jadi anak Malaysia.

Unknown said...

i'm proud of u pm

Unknown said...

i'm proud of u pm