Thursday, April 18, 2013

Hampir 14 tahun berlalu, Bila Anwar Mahu Dedahkan 6 Kotak Rasuah Pemimpim BN ?




Adakah rakyat masih ingat lagi dengan RETORIK MAHA HEBAT enam kotak rasuah pemimpin BN yang dimomokkan oleh Ketua Umum PKR, Anwar Ibrahim ?

Hampir 14 tahun berlalu ( 14 TAHUN ? ) ... Bila Anwar Ibrahim Mahu Dedahkan 6 Kotak Rasuah Pemimpin BN ?

Saban kali dalam ceramah, Ketua Peliwat & Biseksual PKR ini seringkali melaungkan "Saya tahu Banyak Rahsia Pemimpin BN, Jadi Saya Beri Amaran Jangan Cabar Saya Untuk Mendedahkannya".

Kali terakhir GWM mendengar LOLONGAN dan SALAKAN ANWAR ini sewaktu menghadiri ceramah beliau di Taman Melati, Setapak, Wangsa Maju pada 15 Disember 2010. Ceramah yang menghangatkan telinga Ketua Umum PKR apabila salah seorang penyokong PAS melontarkan soalan mudah ... "Bila Nak Tunjuk Kotak Rasuah".

Namun Anwar kini semakin SENYAP SUNYI dari membicarakan soal 6 Kotak Rasuah Pemimpin BN. Mengapa ? ...

Sewajarnya inilah MASA TERBAIK untuk Anwar Ibrahim mendedahkan 6 KOTAK AJAIB dihadapan para penyokong pembangkang, mahupun kepada rakyat Malaysia.

Anwar tidak perlu lagi mengadakan road show seluruh pelusuk negara semata mata untuk menghabiskan suara, masa, wang dan tenaga.

Adalah lebih baik beliau mendedahkan butiran-butiran ini di Stadium Shah Alam, buat satu hari Konvensyen Pendedahan 6 Kotak Rasuah Pemimpin BN, paparkan kesemua fail dan dokumen yang terlibat, kenakan caj bayaran masuk RM 10.00. Masyuk ...

Persoalannya ... dimana 6 Kotak Rasuah Pemimpin BN yang didakwa Anwar Ibrahim, yang sudah hampir melewati 14 tahun ini ?

Elok benar jika Anwar Ibrahim memberitahu kepada penyokong pembangkang salah satu kotak mengandungi fail rasuah Azmin Ali dan SELEBIHNYA FAIL RASUAH YANG MELIBATKAN BELIAU SENDIRI.

Adakah Anwar Ibrahim BERANI memberitahu dihadapan penyokong PKR dan pembangkang ... 

Kejadian awal tahun 1990an, bagaimana pejabat Setiausaha Timbalan Perdana Menteri (dibawah Azmin Ali) diserbu oleh Badan Pencegah Rasuah (BPR) yang kini dikenali sebagai SPRM.



Mana dia 6 kotak tu Anwar ... Lu Dah Bakar Ke ! Ezam Mohd Nor pun kena BOHONG HIDUP-HIDUP.






8 comments:

Anonymous said...

KALAU TAK BERBOHONG BUKAN ANWAR A/L IBRAHIM. DAH LAMA BERBOHONG JADI MAKANAN DIA. SEJAK DALAM BN LAGI. NUAR!!! POOODAH...CHIT

Anonymous said...

AGAK2NYA 6 KOTAK FAIL ITU ADALAH DOKUMEN2 YANG ANWAR DAN AZMIN SENDIRI DOK SONGLAP DUIT KERAJAAN DAN SEMBUNYIKAN DI BANK2 LUAR NEGARA.

Kutip said...

Bro, anuwar tak berani nak tunjuk sebab:
1. Semua ahli UMNO yg terlibat dalam kotak tu dah masuk PKR
2. Semua kes rasuah tu ada melibatkan dia jugak, kiranya kalau tunjuk, dengan dia sekali masuk jel.

Keh keh keh keh

Anonymous said...

anwar ni memang terbukti kaki kencing. orang camni memang tak boleh percaya. jahanam negara. terbukti byk dah...

Unknown said...

1x bohong pasti akan bohong banyak kali hanya u/ menutupi kebohongan yg 1 itu.

Anonymous said...

Sebenarnya apayg ANUwar kata atau tudoh bermakna dia la yg sedang mengamalkan kemungkaran itu...so itu bermakna 6 kotak rasuah itu adalah kepunyaan ANUwar.........

Anonymous said...

Anwarlah paling kuat terlibat dengan rasuah dari tahun 1990 sampai kena pecat dari kabinet dulu. Sekarang ni, dialah yang menuduh kerajaan banyak rasuah. Nak bodohkan rakyat Malaysia pun berpada-padalah. Dia ingat semua rakyat Malaysia bodoh kot.

Anonymous said...

PR hanya boleh menang kalau tak ada Anwar Ibrahim, Lim Kit Siang & Lim Guan Eng.