Wednesday, April 17, 2013


Barangkali BUNTU dalam memikirkan cara untuk MENUTUP KEMALUAN akibat pendedahan rakaman video seks lelaki mirip Setiausaha Agung PAS Mustafa Ali, pembangkang akhirnya terpaksa 'RECYCLE' kembali isu LAPUK dan FITNAH terhadap calon Barisan Nasional bagi Parlimen Gombak, Dato' Dr. Rahman Ismail.

Dari sumber dalaman PKR sendiri desas-desus semakin kuat, Azmin Ali SEMAKIN GOYAH dalam mempertahankan kerusi Parlimen Gombak yang dimenangi sewaktu PRU 2008 ... Itupun sebenarnya beliau menang atas dasar UNDI PROTES terhadap kepimpinan Pak Lah.

Dalam usaha memperkemaskan strategi dan mempertahankan kerusi yang dimenanginya, Azmin Ali telah MENGARAHKAN BLOG-BLOG PEMBANGKANG untuk MENYERANG kembali isu peribadi ... KONONNYA skandal hubungan sulit membabitkan Dato' Dr. Rahman Ismail dan dengan Senator Dato' Nor Hayati.

Berdesup-desup blog-blog pembangkang kembali memutarkan isu LAPUK dan FITNAH ini semalam, selepas diumumkan Calon Transformasi BN bagi Parlimen Gombak.

SAYANG SERIBU KALI SAYANG ... Fitnah blog-blog pembangkang hanya sampai di sini sahaja.
(klik untuk besarkan pengakuan rasmi di atas)

Mohd Suffian Abdul Aziz telah MENGAKU membuat TUDUHAN PALSU terhadap Dato' Dr. Rahman Ismail, akibat salah faham. Beliau juga telah MENARIK KEMBALI TUDUHAN ke atas Dato' Dr. Rahman Ismail dan MEMINTA MAAF ke atas kekhilafan yang telah dilakukan.

Mohd Suffian Abdul Aziz juga telah MEMINTA SEMUA TUDUHAN ke atas Dato' Dr. Rahman Ismail DIKELUARKAN DARIPADA SEMUA AKHBAR, PORTAL, LAMAN WEB DAN BLOG pada 7 Mac 2012.



Azmin Ali telah TERSILAP LANGKAH dengan mengarahkan blogger-blogger penjilat beliau untuk mensensasikan kembali FITNAH ini dengan mengeluarkan KONONNYA Surat Akuan Bersumpah yang dilakukan oleh Mohd Suffian Abdul Aziz.


Satu soalan ingin kita lontarkan kepada Azmin Ali selaku penyandang kerusi Parlimen Gombak dan blogger-blogger penjilat dubur beliau ...

APA KE BANGANG SURAT AKUAN BERSUMPAH MOHD SUFFIAN ABDUL AZIZ TANPA ADA COP MOHOR RASMI PESURUHJAYA SUMPAH MENGIKUT PROSEDUR AKTA SURAT AKUAN, 1960 ?




Rakyat diseru agar TIDAK TERJERAT dengan permainan POLITIK JIJIK dan FITNAH Azmin Ali terhadap calon Barisan Nasional bagi Parlimen Gombak, Dato' Dr. Rahman Ismail.

Calon Barisan Nasional bagi Parlimen Gombak, Dato' Dr. Rahman Ismail diterima rakyat marhaen berbilang bangsa.

Fitnah yang dilemparkan oleh Azmin Ali melalui blogger-blogger penjilat dubur beliau hanya menunjukkan KEBODOHAN LUAR BIASA dan KEHABISAN MODAL pembangkang dalam memenangi pilihanraya umum ke-13 ini.

AMARAN KERAS terhadap Azmin Ali dan blogger-blogger penjilat dubur beliau ... Hentikan POLITIK JIJIK atau kita akan MEMBOGELKAN satu persatu FITNAH yang dirancang beliau untuk memenangi kerusi Parlimen Gombak.

Azmin Ali ... CONSIDER THIS AS A FINAL WARNING TO YOU !!!





6 comments:

Anonymous said...

Tak payah bagi last warning lg bro.. Bagi je Azmin & puak penjilat2 dia ni pengajaran cukup2...

Anonymous said...

biar azmin dan puak2 nya sedar diri

Anonymous said...

Saya juga setuju supaya sdr azmin dikuburkan...yg jelas vedio beliau dlm jamban masih tidak lagi dinafikan. Saya ada bukti yg menyatakan pendedahan fitnah terhadap Dr.Rahman dan pemfitnah telah menarik semula kata2nya dan memohon maaf trhadap Dr.Rahman.

manjung said...

apa nak takut dengan yb jamban ni.lepas ni kita keluarkan pulak video makan aiscream kat jamban. ok ke yb jamban....

Anonymous said...

Penjilat jubur nuar sejak dulu serang peribadi calon..bila bn pro BN serang meka kata fitnah..terang terang berzina x menhhaku, meliwat pun x mengaku, kaya dgn bantuan asing lun c menagku..anak beradik dalam parti masih x mengaku..PKR Parti Kelurga Rosak

kedailelaki said...

JOM KLIK DISINI
---->> COPY LINK INI

http://bit.ly/11dcWl8

- Tambah saiz zakar -
- Tambah Nafsu & Stamina -
- Pewangi Khas Lelaki -
- Keraskan zakar | penis -
- Zakar Sihat -
- ingin panjangkan zakar

JOM KLIK - LIHAT PRODUK < TERBAIK >
---->> COPY LINK INI

http://bit.ly/ZXH69l