Sunday, April 21, 2013



Apa maksud Anwar Ibrahim AKAN TIMBUL KEKECOHAN jika pembangkang MENANG TIPIS pada pilihanraya umum kali ini ? ...

Adakah beliau sudah MERANCANG dari awal-awal lagi untuk melakukan RUSUHAN jika KEPUTUSAN yang dilakukan oleh RAKYAT berpihak kepada Barisan Nasional.

Bukankah ini satu bentuk UGUTAN PALING NYATA DAN JELAS keluar dari mulut beliau, selaku Ketua Pembangkang dan Ketua Umum PKR.

Dimanakah letaknya RASIONAL pemikiran seorang pemimpin politik yang dianggap 'senior' ini mahu MENGANCAM KESELAMATAN NEGARA dan RAKYAT, semata-mata tidak mahu menerima kekalahan setelah diumumkan keputusan pilihanraya umum kelak.

BAPA PELIWAT NEGARA ...

Mungkinkah beliau sudah melihat KEKALAHAN yang jelas di depan mata akibat pembangkang mula BERTEMPUR SESAMA SENDIRI dalam merebut kerusi yang dipertandingkan.

CUKUP NYATA seluruh negara menyaksikan KETIDAKSEPAKATAN DAP-PKR-PAS dalam menyelesaikan isu pengagihan kerusi, walaupun seringkali melakonkan adegan persefahaman erat dihadapan ahli dan penyokong parti masing-masing.

Perlukah pihak berkuasa HANYA MEMBIARKAN Anwar Ibrahim terlepas kali ini dengan BENTUK UGUTAN yang ditujukan kepada RAKYAT khususnya. Bukankah kenyataan Anwar ini boleh dianggap sebagai MELANCARKAN PERANG ke atas YANG DIPERTUAN AGONG !

Nak pejam mata lagi kah terhadap PENGKHIANAT ini ...





17 comments:

Anonymous said...

Mampos cepat lagi baik PETUALANG ni....aman bumi Malaysia....aku tengok muka pun dah keruh...mcm org yg ada 'penyakit tuuutttttt......

Anonymous said...

Atm dan pdrm, rela, jpam, wataniah, semua dan siap sedia...nak buat hal buat kena hal jawab ..

Anonymous said...

Kalo nakkan anak2 kite dan generasi kite yg akan dtg boleh BEBAS memilih agama, undila pakatan....

Kalo rasa redho Kalimah Allah di guna oleh puak kristian dlm Bible mrk sokongla PAS, PKR dan DAP..

Kalo dah rasa kuat sgt xperlukn lg pertolongan/bantuan kjaan skrg sokongla pakatan sbb mrk akan mnghapuskn hak keistimewaan org Melayu..

Kalo nak puak LGBT, pluralisme n lslam liberal atau Malaysia mnjadi ngr sosialis sokonglah pakatan haram jadah krn itula ideologi yg di dokong oleh DAP, PKR dan PAS cume sbg pak turut...

Anonymous said...

MEMANG BANGSAT ANWAR IBRAHIM DAN KONCO-KONCO DLM PAKATAN RAKYAT. BANGKITLAH RAKYAT SELURUH TANAHAIR MENGHAPUSKAN GOLONGAN INI MENGUNDI BARISAN NASIOANAL TANPA MENGIRA CALON SEBAGAIMANA AYAHANDA TUN DR MAHATHIR BERKATA UNDI SAHAJA LAMBANG DACING TK PERLU TGK MUKA CALON.

Anonymous said...

banyak sebab utk menolak parti dan pemimpin pembangkang di malaysia
ini....

kenapa masih tetap menyokong?

Anonymous said...

kasi tolak pas,pkr,dap

Anonymous said...

Perkara ini akan berlaku:

PKR akan menyatakan ugutan, "Sekerinya korang tak nak berlaku rusuhan dan mau negara dalam aman damai maka korang kena pangkah PR. Kalau tak korang tengok lah nanti!"

Kononnya untuk rakyat yang takut dan resah maka mereka kena pangkah PR lahanat.

Hati hati permainan Syaitan bermata satu, JIn Kafir dan Syaitan bisu dari PAS.

Harimau Kumbang said...

Tu kalau menang tipis kalau kalah pulak entah ape dia nak buat...
Bersatu lah Melayu...

Anonymous said...

Kalau betul berlaku kekecuhan, ramai akan pasti Anuwar tak bolos lari.... Kita bukan nak pukul dia, cuma nak tarik seluar panjang sekali dengan seluar dalam. Kita nak ukur batang pelir dia, sama ada betul besar macam dalam video china doll.?

Anuwar tak perlu takut, kita bukan nak rincik kecil-recil bagi makan ikan.

Anonymous said...

Bukan Anwar yg kuat TAPI Najib yg lembik.
Anwar dgn politik jalanan dan Najib dgn politik bangsawan.....nasib baik Dr M masih hidup jika tidak UMNO dah lama bungkus.

Anonymous said...

Wat apa kao melalak wooi najib takot bini...x brani debat...lucah lah lu org...ada nak ricik pler dia...bodoh banggang 55tahun dibawah umgok..

Anonymous said...

Kepala hotak lu!

Anonymous said...

Statement bangang pencacai @ si tongong

Anonymous said...

mat jubo kata dia nak buat rusuhan jika fuckatoon menang tipis..

yg.sebenarnya akan berlaku adalah fuckatoon kalah besar termasuk hilang kelantan..

kalau mat jubo nak buat rusuhan,,ada lagi ke bebudak amk?
setahu aku unit anal pas dah pulau keldai-an.

gen2felda

Anonymous said...

Anon 4.17....rakyat Msia yg cintakan kemakmuran dan kemuafakatan tidak berminat dgn 'freemalaysiakini2.com'......shhhoooooohhh!!! Pegi main jauhhhhh 1000x !!!

Anonymous said...

konspirasi nih!!konspirasi!

skodeng said...

kalau ditengah jalan... jumpa anwar dan ular... bunuh anwar dulu.. ular lepaskan pergi....bermakna betapa bahayanya aljuburi ini dari ular...