Tuesday, April 2, 2013

Tindakan Khairul Anuar (NGO Badan Bertindak Anti Penyelewengan Kedah) dan 'POSTING' perlakuan lucah ini TELAH DI DORONG oleh kem PRESIDEN sendiri - Mohd Fareez Kamal Intidzam.




Setiausaha Politik Ahli Parlimen Ampang, Mohd. Fareez Kamal Intidzam ketika mengulas pendedahan tersebut menyifatkannya sebagai satu konspirasi terancang.

Berikut kenyataan penuh Mohd. Fareez:

1. Mengenai desakan Khairul Anuar Ramli, Presiden Badan Bertindak Anti Penyelewengan Kedah pada 29 Mac berhubung video seks ahli majlis itu - jelas bahawa ini adalah konspirasi terancang.

Ahli majlis itu hanyalah 'kambing hitam', sasaran utamanya ialah Timbalan Presiden (PKR), Azmin Ali dan ini juga adalah counter attack kem Presiden (Datin Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail) berkaitan pendedahan surat yang ditulis saya pada 4 Mac lalu.

2. Saya difahamkan bahawa tindakan NGO Khairul Anuar dan 'posting' pendedahan ini telah didorong oleh pimpinan daripada kem Presiden sendiri.

3. Kem Presiden sedar bahawa pengaruh Azmin dalam kalangan ahli parti adalah sangat kukuh berbanding keyakinan terhadap Presiden yang terus dipersoalkan. Maka, suatu gerakan untuk menjatuhkan dan merosakkan reputasi Azmin harus dilakukan segera.

4. Strategi konspirasinya mudah yakni desakan siasatan, tindakan disiplin dan pemecatan terhadap ahli majlis itu hanyalah sebagai case reference kepada siasatan kes video berkaitan iaitu kes video Azmin yang didedahkan oleh netizen (komuniti talian) pada Mei tahun lalu.

5. Dengan bukti dan case reference yang kuat begini, pastinya Azmin akan didesak untuk menghadapi siasatan, tindakan disiplin dan seterusnya pemecatan sehingga menghalang beliau untuk bertanding pada PRU-13 kelak.

6. Ini adalah desperado politik yang sangat tidak matang. Sebagai suatu saf perjuangan, perkara ini tidak harus berlaku apatah lagi dalam keadaan yang menuntut barisan parti bersatu dan bekerjasama untuk hadapi pilihan raya yang semakin hampir.



Semakin terlerai siapakah PEMBIKIN FILEM-FILEM SEKS PKR yang dilakonkan dengan baik oleh Anwar Ibrahim dan Azmin Ali. Pendedahan yang dilakukan oleh Mohd. Fareez Kamal Intidzam SEHARUSNYA membuka mata rakyat pertelingkahan dalaman parti di antara Anwar Ibrahim dan Azmin Ali.

Kata-kata anak muda ini bukan suatu omongan kosong melainkan BELIAU TAHU sepak terajang politik dalam PKR.

PKR akan menyiasat dakwaan seorang pemimpin bahagian Kedah melakukan perlakuan sumbang dalam internet, kata N Surendran - THE STAR, 29 MAC 2013

Rupanya VIDEO AKSI LANCAP MASYUK Ketua Penerangan PKR Cabang Merbok merangkap Ahli Majlis MPSP, Saharuddin Abdul Hamid, adalah hasil BUAH TANGAN dan KERJA KERAS kem Wan Azizah selaku Presiden PKR.

UMNO tidak menuduh dan UMNO tidak memfitnah ... Setiausaha Politik Zuraida Kamaruddin sendiri SECARA SUKARELA mendedahkan adegan TIKAM BELAKANG di antara Anwar Ibrahim, Azmin Ali dan Wan Azizah, yang cuba disembunyikan dari pengetahuan umum.

Jawapan standard terhadap pendedahan rakaman VIDEO AISKRIM Azmin Ali dan VIDEO RAJA GOYANG Anwar Ibrahim ... kerja UMNO.

Kini ... Anwar Ibrahim, Azmin Ali, Wan Azizah dan PKR tidak boleh lagi menuding jari terhadap UMNO setiap pendedahan video-video seks yang membabitkan pimpinan parti itu. Ini semua adalah PERBUATAN PIMPINAN TERTINGGI PKR yang secara jelas mahu membunuh reputasi dan karier masing-masing.

Semakin lama semakin terdedah kemelut dan perebutan kuasa di antara Anwar, Azmin dan Wan Azizah. Masing-masing mahu mengumpulkan pengaruh, kekuatan dan menguasai parti.

Dan cara terbaik untuk membunuh karier politik lawan ... RAKAMKAN ADEGAN SEKS KEPIMPINAN PARTI.



Masih ingat lagi gambar-gambar OPS BERSIH SEKS lelaki mirip Azmin Ali ini ...

You Nak I BERSIH Macam Mana YB ... Sucking, Licking, Handjob ...

Wan Azizah selaku presiden parti mahu siasatan dalaman dijalankan bagi kes gambar panas Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali. Pemimpin kanan parti dalam kem Wan Azizah, Khalid Ibrahim sudah bersetuju siasatan dijalankan.

Petanda awal Azmin bakal ditanam hidup-hidup kem PKR yang menyebelahi Wan Azizah. Wan Azizah, Khalid Ibrahim tahu gambar OPS BERSIH SEKS ini mampu membunuh peluang Azmin Ali dari terus menguasai PKR dan Selangor.

Beliau (Khalid Ibrahim) sekadar menjawab ‘tiada komen’ dan tersenyum apabila soalan mengenai perkara ini diajukan para pemberita selepas mesyuarat mingguan exco di Bangunan SUK, di sini petang tadi. Beberapa exco yang hadir turut tergelak kecil - FREE MALAYSIA TODAY, 2 MEI 2012.

Tidakkah sesuatu yang pelik apabila Anwar Ibrahim tidak mahu siasatan dijalankan atas kes gambar panas Azmin, walaupun didesak oleh Wan Azizah dan dan beberapa pemimpin kanan parti.

Ais Krim Shamsidar Tidak Sesedap ini ...

Mustahil UMNO mempunyai akses untuk masuk ke dalam tandas sewaktu Azmin Ali beraksi sehingga 'MEMUNTAHKAN' adiknya ? Jika benar ini perbuatan UMNO, mengapa Anwar Ibrahim MENGARAHKAN SIASATAN DI HENTIKAN ?

Rahsia apa yang dipegang Azmin Ali sehingga Anwar Ibrahim mahu tutup kes OPS BERSIH SEKS ini dari pengetahuan umum.



Masih ingat lagi gambar-gambar RAJA GOYANG lelaki mirip Anwar Ibrahim ini ...

Wanginya bau ketiak Datuk Seri ... Stim I.

KUCUPAN INTIM asmaradana dua KEKASIH ... KEMBANG TEKAK AKU, SIAL KO ANWAR IBRAHIM

Sekali lagi persoalan dilontarkan ...

Mustahil UMNO juga mempunyai akses untuk merakamkan aksi KEINTIMAN KUCUPAN Anwar Ibrahim bersama Jambu Y. Hanya MEREKA YANG MEMPUNYAI DAN MENGETAHUI JADUAL SERTA PERGERAKAN Ketua Umum PKR ini yang mampu merakamkan aksi yang meloyakan tekak ini.

Jawapan paling mudah ... rakaman ini dilakukan oleh musuh-musuh Anwar Ibrahim dalam PKR.

Blogger-blogger pro kerajaan hanya tumpang sekaki dengan HADIAH yang dihidangkan oleh PKR sendiri.



Jangan salahkan UMNO jika Anwar Ibrahim, Azmin Ali, Wan Azizah, masing-masing telah merakamkan adegan seks untuk menjatuhkan lawan. Rakyat tumpang sekaki tonton wayang free.

Sendiri buat, sendiri tanggunglah ... Takkanlah taik sendiri mahu dituduh taik orang lain, melainkan sememangnya itulah sifat semulajadi kepimpinan dan ahli PKR selama ini.





11 comments:

Anonymous said...

Fuhhhh...konspirasi tahap tinggi ni...gilerssssss! Kalah citer kay tagal...azmin cintakan anuar, nuar cintakan shamsidar.....azizah bencikan shamsidar+azmin, nuar benci2 syg jijah tpi sempat punya anak dgn shamsidar...khalid geng jijah, mak lampir geng assmin...jijah madam butterfly senyap2 plankan semua tapi rosmah yg kena...takpe, org baik slalu menang

Anonymous said...

AKU PERSONALLY X BRP MiNAT DGN CARA ROSMAH, TAPI... AKU PECAYA ROSMAH BUKAN JAHAT SEPERTI YG DIGAMBARKAN. MEREKA YG NAMPAK MCM MALAIKAT INI SEBENARNYA ADALAH IBLIS DISEBALIK WAJAH INNOCENT MEREKA...

Unknown said...

Sokong sgt2

Anonymous said...

org yg suka mengata org sebenarnya yang paling jahat dan dajjal..illuminati

Anonymous said...

Hebat parti pkr nee. .penuh drama. .klu buat filem nee boxofs oo. .CINTA, SEX, GAY, POLITIK. .ble kaya oo. .

Anonymous said...

rafizi lembu sotong tu nak letak kat mana lak? dia jadi extra aje ke dalam drama tu....? hahahah. dia gundik anwar kot. boleh box office kalu buat drama ni. semua boleh masuk anugerah bintang popular, kita boleh undi diorang masa tu...pkr mmg dajal.

Anonymous said...

Occasionally laser surgery will be used in order to deal
with the problem. In order to reassure yourself
that your moles are safe from cancer, you would have to reinforces
your observation by a doctor's diagnosis. This sounds drastic but as long as you pay due care and attention when carrying the task out the removal should happen without a hitch.

Feel free to visit my homepage how to Get rid of Warts and moles

Anonymous said...

The image to the left is a screen shot of the Settings page, click on the image to get a larger view.
Like, nowadays, there are numerous free online dating sites for singular which have come
with bounteous features and let you find your perfect and
preferred match from any corner of this world.
Few men who are inexperience in online dating had lost money in the past
to some people whom they became friends to in dating sites.


Have a look at my web site The Tao Of Badass

Anonymous said...

Occasionally laser surgery will be used in order to deal with the problem.
After all, they can be readily sourced from the internet.

After throughly washing the area then placing ice on top of acne will support with the swelling and pain.


My weblog - how to get rid of warts around fingernails

Anonymous said...

Fortunately, with right ringing in the ear treatment, you could reduce these suffering substantially.
Tinnitus is a genuine challenge that affects thousands and thousands of
persons. Home remedies & vitamin supplements can treat tingling
in hands and numbness in feet.

Visit my web blog: tinnitus remedies

Anonymous said...

It's an awesome article in favor of all the web viewers; they will take advantage from it I am sure.

my site; москва борисполь авиабилеты