Thursday, May 5, 2011

Di Barat sekalipun, tokoh politik dan selebriti yang terlibat dengan skandal seks tidak dimaafkan begitu sahaja oleh masyarakat dan media.




Pun begitu terbalik keadaannya di Malaysia ... Penzina dan Peliwat pula dijulang dan diangkat setinggi langit! Bakal diangkat dan nobatkan senagai Perdana Menteri ... Mana maruah kita?




Peliwat dan Penzina sudah diterima sebagai suatu norma asas dalam memilih pemimpin. Itu masalah peribadi katanya, bukan masalah parti dan negara!




Mahukah anda mempunyai seorang yang bakal dijulang Perdana Menteri mempunyai kes paling kukuh terlibat sebagai peliwat dan skandal video seks!

Di Barat sekalipun ... yang terlibat berundur diri. Tapi bukan manusia jenis ini ... 'Anugerah Tuhan' namanya.




12 comments:

Anonymous said...

Tak mau laaaaaaaa..
PKR tutup kedai lahhhh..
Buat menyemak...
Semuanya penyamunnnnnnnnnnnnnnn.

Anonymous said...

SOALNYA SIAPA YG BERZINA DLM VIDEO TUH? BAGI TAU SIAPA?

ESKAY PUN DAH BAGI PENGUMUMNAN NUAR TAK BUAT KERJA KOTOR TUH..HABIS SAPA YG BUAT KEJE TU?

KO JGN TUDUH2 SESUKA HATI KAMU, DISEBABKAN KEBENCIAN DAN AMARAH PD NUAR...KALAU IKUT MARAH/BENCI MEMNAG LAH AKAN TUDUH BULAT2 TANPA BERFIKIR..

Anonymous said...

Kepada para2 bongok yang dok pertikai mengapa video tu itam putih, dah berapa kali dijelaskan bahawa rakaman itu dibuat dengan KAMERA KHAS untuk bilik yang gelap..(kecuali cahaya dari bilik mandi tu). Kalau korang pernah tengok rancangan2 'uncleseekers'.., atau dokumentari2 'mencari hantu' oleh orang2 barat.., maka akan fahamlaa korang yang hasil rakamannya dalam tempat gelap akan jadi itam-putih. Begitu jugak bila pesawat pengebom yg canggih sekalipun..., bila mengintai sasaran dari langit yang gelap gulita tgh malam..., objek dibawah akan kelihatan dalam itam-putih.. Begitu jugak dengan rakaman2 binatang pada malam gelap gulita kat rancangan 'Animal Planet' - Astro.

Kepada para2 bongok yang tanya..; 'kenapa tak fokus pada muka pelaku?'..(itu Nik Ajis yg selalu komen), jawabnya, macamana nak fokus..., kamera tu di letak di tempat tersorok..., tanpa jurukamera.

Kepada para bongok yang mahu 4 orang saksi untuk mengesahkan berita 'Anwar bantai pelacur' ni.., saya kata tak perlu ada 4 saksi. Sebab?

Sebabnya.., Eskay tak kata Anwar tu berzina. Dia tak tuduh sapa2 berzina. Kalau tuduh orang berzina jer baru kena ader 4 saksi. Eskay hanyalah bersumpah bahawa pelakun yang ader dalam video tu adalah Anwar Ibrahim! Dia berzina ker tidak.., dia tak tahu. Dia tak tenguk pun sama ada belalai Anwar masuk faraj pelacur tu. Mungkin Anwar main tindih2 sajer... Mungkin Anwar main romen2 sajer...!

Maka, dengan segala hormatnya dipersilakan para2 bongok yang asyik dok pertikai tu supaya guna akal sikit. Ini bukan soal berzina atau tidak... Ini soal okay ker tak okay manusia Anwar Ibrahim tu..!

Anonymous said...

ANUWAR LETAK MARUAH MSIA KAT TOTEY DIA LA BRO KEHKEHKEHKEH

Anonymous said...

SK itu bukan Melayu Islam. Dia orang Siam. Ibu dia seorang pelacur Siam yang telah mengandung dengan yang kongke dia. Jadi anak haram ini yang dilahir di Kedah, untuk tutup malu ibu dia, dan dibesarkan di Kedah. Setelah besar dia memeluk Islam untuk faedah kewangan. Dia ini tak pernah sembahyang. Sebab itu semasa sumpah laknat, dia yang kali pertama pegang Al-Quran telah pegangnya terbalik. Pendakwa bebas yang menasihatnya yang nampak perbuatannya dan teguh beliau. Lagi pulak bermacam macam penipuan dilakukan. Mula2 kata zina berlaku di sebuah hotel, tetapi polis kata ia berlaku di sebuah kondominium. Lepas itu kata, pelacur itu dari China. Polis kata dia seorang pelajar kolej. Kemudian kata pelacur itu curi jam Omega, tetapi dalam video tak nampak pun jam tersebut. Yang aku syaki SK curi jam tangan dari DSAI.
Tentang pelaku zina tersebut, ada sikit mirip DSAI itu saja. Dalam video yang ditape pada 21-2-11 rambutnya nampak pendek, tetapi pada 22-2-11, tiba2 rambut DSAI sudah jadi lebat--hoi pukima DSAI pakai rambut palsu kah. Muka DSAI lagi hansom banding dengan beruk itu dalam video. Lepas itu kata, tape dia original--buatan Malaysia tetapi yang aneh yang keluar di Youtube ada perkataan Thai dipapar dibawah gambar tersebut. Macam mana boleh YB Manika dan Utahya boleh terima rakaman tersebut. Meraka pula setelah menonton pasti 100% kata bukan DSAI. Jadi pukima2 Umno jangan lah ingat rakyat boleh diperbodohkan.

Anonymous said...

Penjilat butoh al jubri ni memang otak dah tak berfungsi lagi. Sama dgn Nik Najis yg memang kita dah tau yg nuar sendiri pun panggil ulama terompah. Bunyi bising tapi tempatnya di bawah kaki, memang hina....

Anonymous said...

SIAPA YG BODOH...

YG BODOH ADALAH KITA SUME...BAIK UMNO/BUKAN UMNO..

SEBAB APA KU KATA CAM TU?

SEBABNYA NAJIB BALING SEBIJI GULA2 FITNAH VIDEO, MELAYU2 BODOH NI SIANG MALAM, TAKDER BENDA LAIN NAK PIKIR, SUME FIKIR PASAL VIDEO SEKS, SUME CAKAP PRO/KONTRA PASAL VIDEO SEKS...HEBATNYA MELAYU...BIAR DAPUR TAK BERASAP, BIAR POKET KOSONG, BIAR ANAK MATI KEBULUR ASALKAN DAPAT BERTEKAK PASAL ISU VIDEO...

DALAM KELAM KELIBUT CERITA PASAL ISU VIDEO SEKS, TETIBA DLM SENYAP2 (UMPAMA LAGAK PENCURI YG MENGENDAP2 NAK MENCURI), TETIBA NAJIB NAIKKAN MINYAK 20 SEN RON 97...LPS NAIK JER 20 SEN, NAJIB CEPAT2 COVER ISU LAIN PLAK...BERGASAK SAKAN ORG MELAYU LAGI...LUPA PASAL ISU MINYAK NAIK...

ITU LAH NASIB MELAYU BODOH...TERMASUK LAH KITA SUME...MINYAK DUNIA JATUH MERUDUM, NAJIB PULAK NAIK REGE MINYAK...APA PUNYA PUKIMAK LAH NAJIB..

APA PUNYA PUNDEK LAH UMNO...HISAP DARAH JER LA KEJE KAMU...

PADA RAKYAT AKU PESAN, JGN LAYAN LA ISU APA2 KE, ISU VIDEO KER, LIWAT KER, DAN AKAN DATANG, KALU DATANGNYA DR UMNO...MEREKA NAK BODOHKAN KITA...BUANG MASA JER...

BESOK MASA HARI MENGUNDI PRU 13..KITA PANGKAH PR...ABIS CITER!

wb16250 said...

to anon 9.47...
statement yg bole menang award lawak of da year!!!...apa hang tak tau ka..memang org dlm clip video tu bukan dsai..ala sipi2 jer...nak hampir2 muka dsai...apa lagi hang nak kata?? nampak gaya nya sindrom penafian yg hang bawa tu..bukan nampak makin hebat...tapi nampak makin BODOH!!!..aku cian la kat hang...

Anonymous said...

Hebat : Minyak dunia turun, minyak malaysia naik!
assalammualaikum

Hebat. Aku taktahu nak cakap macam dah. Negara aku mempunyai pemimpin yang unik. Mereka suka cakap terbalik. Dan mereka juga suka membuat perkara yang terbalik. Kata mereka harga minyak ron 97 ikut pasaran semasa. Kalau minyak dunia naik, maka ron 97 akan turut naik. Baiklah keratan printscreen ini membuktikan perkara yang sebaliknya

Minyak dunia turun. Malahan untuk kali keempat berturut-turut. Ini pelik. Tapi di malaysia kita membaca ia sebagai minyak dunia naik. Aik.. adakah ada bahasa baru yang aku taktahu disini? Tak silap aku pemimpin aku ada ajarkan aku begini ;



Kalau harga barang naik.. jangan sebut harga barang naik tapi sebut penyelarasan harga..

JADI Adakah ini bermaksud kalau harga minyak dunia turun, maka kerajaan akan anggap ia sebagai satu kenaikan? Hermm entahlah. Harus tunggu kata putus najib terlebih dahulu. Esok dia akan muncul di radio. Wajarkah aku tanya kan soklan neh kepada dia esok?

Disini ada bukti harga minyak dunia turun pada hari bn menaikkan harga ron 97 di malaysia.



3 April 2011 : RON 97 RM 2.70,Crude Oil adalah USD 107.65

5 April 2011 : RON 97 RM 2.70,Crude Oil adalah USD 106.42

Nampak tak kat mana point yang aku tak puas hati kalau RON97 naik harga.Kalau betul-betul ikut harga pasaran semasa mana boleh jadi ini macam beb.Ni dah melawan fitrah alam.Kena tipu hidup hidup la nampak gayanya.Adehh

Pelik betul orang Malaysia ni kan? Benda macam ni tutup mata,dekat media massa tak ada pun keluar pasal harga minyak naik,tapi bila benda benda porno,cepat saja.Adehhh.Tak lama lagi lah ertinya dunia ni.

Anonymous said...

3:45

TU LAH BODOH NYA KITA SOKONG UMNO..PUTAR ALAM, PUTAR FITNAH..

TAK TAU NAK KATA APA LG DAH!!

MELAYU BERKELAHI SEPANJANG HARI BUKAN NAK BERKIRA2 PASAL EKONOMI, HARGA MINYAK, HAK KITA, BARANG NAIK, DESAK UMNO/BN PRIHATIN, DLL

TAPI KITA BERKELAHI, BERGADUH, BERPARANG, BERBUNUHAN, PASAL ISU SEKS...

PUNYA LAH GILA ORG MELAYU...KHUSUSNYA UMNO PARTI PENUH KELUCAHAN !!

Anonymous said...

Nampak sangat pancacai pr ni memang suka spin citer la..eskay tu dah buktikan yang dia berani bersumpah laknat..allah akan membalasnya tapi yang hang punya al juburi tu nak bersihkan diri pun takut..cer cita cer cita...nak kata tak de pelir..panjang sedepa..kalau tak salah bersumpah je lah takkan allah nak laknat dia..ikut logik la beb!!!

Unknown said...

Betul tu,yg aq pelik ye,asal ade cctv dlm hotel die duduk tu ?