Saturday, May 7, 2011

Perjumpaan tertutup Anwar Ibrahim bersama rakan dalam ABIM sudah bertukar menjadi medan 'bashing' pengkhianatan Bapa Pluralisme!

Anwar Ibrahim yang sudah hilang sokongan orang Melayu dan NGO Islam semakin terdesak cuba mencari pengaruh dikalangan rakan dalam ABIM.

Bekas Presiden ABIM ke 6, Dr Yusri Mohamad pantas mempertikai pegangan dan akidah Anwar Ibrahim. Pensyarah Kulliyah Undang-Undang UIAM merupakan bekas anak didik Anwar Ibrahim.






http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=RjqVdExwslQ






Beliau yang terlibat dalam aktiviti 'Membanteras Gerakan Pluralisme Agama & Permurtadan Ummah' menempelak Anwar Ibrahim berbohong mengenai isu pluraslime, murtad dan HINDRAF.

ABIM sudah merasakan Anwar Ibrahim sememangnya bermasalah dalam pemahaman mengenai Islam. Islam telah dilacurkan begitu teruk oleh 'Anugerah Tuhan'.






Pada GWM, bukan sahaja isu mengenai Islam yang dilacurkan ... Anwar Ibrahim mampu melacurkan apa sahaja mengikut nafsu 'ANU'nya!

Meliwat, Berzina dan apa sahaja yang beliau rasakan halal! Dan juak juak beliau akan terus menerus menyokong apa sahaja yang beliau lakukan tanpa berfikir secara rasional ...



6 comments:

Anonymous said...

kalau jumpa Anwar dan Ular..
apa yg perlu kita buat?

Anonymous said...

apalagi kasi hantam sama itu anwar aljuburi dululah baru kasi halau itu ular..lepas hantam sama dia, kita buang dalam laut. itu ular x perlu hantam pasai dia x kacau orang...itu anwar aljuburi patut kena hantam pasal dia sudah banyak menyusahkan hidup orang kat malaysia nih....

PAPA GOMO said...

Mantap bro

Anonymous said...

memang aljuburi ni pengacau pentadbiran Negara..
Dia merasa megah sekarang..tunggu la..
PAS pun dah naik meluat dgn aljuburi..
hahahhaha..

Anonymous said...

aku ni memang btol2 anti sama anwar aljuburi dari sejak dia kena sacked dari kerajaan dulu masa tahun 98. at that time aku baru abis spm...aku jd benci dengan dia coz masa tu malaysia anjurkan sukan komanwel, si pukimak aljuburi ni plak boleh menghasut rakyat dan membuat kacau bilau kt negara tercinta!!! abis tercalar maruah bangsa malaysia kt mata dunia...si algore puak anwar ni plak boleh kurang hajor mase tgh berucap kat KL dulu...aku ingt lagi walaupun sudah berbelas tahun berlalu...negara yg aku cintai jd huru hara dek kerana manusia durjana ni!!!...tp aku cukup2 sedih & kecewa coz masih ada segelintir insan yg masih lg menyokong manusia yg paling hina kat malaysia ni termasuklah kaum kerabat keluarga aku sendiri....entah bilalah dorang akan bukak mate ttg segala kejahatan anwar aljuburi nih dah buat??? walaupun bukti dah nyata depan mata tp still x mahu percaya...HHAAAAAKKKK PPPTTUUIIIHHHH sama ANWAR IBRAHIM !!!!

Anonymous said...

x la. kita tolak anwar kat ular tu. biar mampos si al juburi tu kena patuk n belit oleh ular itu.