Sunday, May 15, 2011

Ketua pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim akan mengetahui nasibnya Isnin ini dalam perbicaraan di mana beliau dituduh meliwat bekas pembantunya Mohd. Saiful Bukhari Azlan, tiga tahun lepas.

Hakim Mahkamah Tinggi, Datuk Mohamad Zabidin Mohd Diah dijangka memberikan keputusan pada akhir kes pendakwaan sama ada Anwar akan diminta membela diri atau dibebaskan.

Pihak pendakwaan juga menggunakan sepenuhnya penemuan dua ahli kimia, Dr. Seah Lay Hong dan Nor Aidora Saedon bahawa profil DNA 'lelaki Y' didapati di dubur Mohd. Saiful yang pada hakikatnya adalah milik Anwar. - Bernama


16 Mei 2011 ... D Day untuk Anwar Ibrahim! Konspirasi kemalangan kereta tidak menjadi. Cucu sendiri turut dibawa kedalam kemelut politik untuk melepaskan tengkuk. Syeikh Wahbah turut diheret dan dipermainkan. Nik Aziz? ... bantuan fatwa paling latest sudah diterbitkan!

Agak musykil ... Anwar Ibrahim seolah olah lebih gerun dengan isu video seks dari isu liwat?

Ada kebenarannya ... isu liwat tidak ada empat saksi, isu video seks ... seluruh rakyat Malaysia sudah menjadi saksi!



5 comments:

Anonymous said...

16sept,tak kesampaian utk tawan putrajaya.....
16mei,bamboo river apartment siapsedia utk menawan hamba Allah ni.....tunggu dan lihat....siapa yang kena....

Anonymous said...

jamm bawak banner pi mahkamah sok .....gambo anwar balun amoi...jomm

Anonymous said...

muka ANU war hilang Seri...muka Najib SEmakin berseri..ce tgk ce tgk

Anonymous said...

maka pakat-pakatlah pas dan pkr sembahyang hajat dan baca yasin minda doa allah laknatkan saiful sekiranya saiful berbohong dalam menudoh anwar meliwatnya atau allah laknatkan anwar sekiranya anwar memang meliwat saiful, kerana meliwat adalahsalah satu dosa besar dimana kaum nabi salleh telah dihukum olih allah kerana perbuatan mereka meliwat ini. maka mohonlah agar allah menghukum peliwat dengan hukuman yang sama diberi kepada kaum nabi salleh itu. tak payah lah buat demontrasi, pergi masjid lagi baik dan buat amalan tersebut sehingga keputusan kes berakhir.

Anonymous said...

salam

seperti biasa, ulama sauk wali palsu, nik ajis memberi fatwa songsang dan sesat lagi menyesatkan............

sudahlah malu mengaku melayu, keislamanpun menandakan kesesatan pendapat dan iktikad songsang dari jumhur Ulama jujur

g4umno