Sunday, December 19, 2010


GWM sebenarnya kasihan melihat para penyokong dan pendokong perjuangan nafsu nafsi Anwar Ibrahim. Sejak akhir akhir ini, ramai di antara mereka ini sudah mula sedar dengan pembohongan Punaisihat PKR. Ada juga kelompok yang agak skeptikal bahawa Anwar Ibrahim terlibat dalam aktiviti seks luar tabie (homoseks).

GWM rasa terpanggil sekali lagi untuk memaparkan rentetan peristiwa berbentuk rumusan sejak dari awal lagi kes yang membabitkan Anwar Ibrahim ... kejadian liwat sememangnya berlaku.

WIKILEAKS (2010)




Pendedahan paling mantap dari Wikileaks berdasarkan kepada sumber risikan Singapura dan Lee Kuan Yew bahawa kejadian liwat memang berlaku walaupun dinafikan oleh Anwar Ibrahim.


MICHAEL BACKMAN (2005)

Penulis buku tersohor ini telah melakukan penyelidikan khusus ke atas keputusan Mahkamah Persekutuan setebal 36 mukasurat berhubung dengan kes liwat Anwar Ibrahim.

Beliau amat yakin bahawa memang wujud kejadian liwat oleh Anwar Ibrahim ke atas mangsa.


MAHKAMAH PERSEKUTUAN (2004)

Mahkamah Persekutuan telah membebaskan Anwar Ibrahim berdasarkan kepada technical issue ... percanggahan di antara masa dan tempat kejadian.

Perlu diingat, Mahkamah Persekutuan tetap mengesahkan bahawa kejadian liwat sememangnya berlaku di Tivoli Villa. Anwar Ibrahim dibebaskan bukan kerana tidak bersalah ... tetapi lebih kepada technical issues.


HANSARD PARLIMEN 1997


Hansard adalah transkip bercetak bagi usul / perkara berbangkit yang didebatkan dalam Dewan Rakyat. Karpal Singh sendiri telah memaklumkan kepada dewan berhubung salah laku seks liwat Anwar Ibrahim.

Beliau yang telah mendesak kerajaan menyiasat Akuan Bersumpah Azizan Abu Bakar dan Ummi Hafilda. Beliau juga yang mengadakan pertemuan sulit dengan kedua dua individu di atas. Karpal Singh mengakui mempunyai bukti kejadian liwat memang berlaku ketika itu.

Rumusan ... dalam tempoh 14 tahun, memang ada bukti Anwar Ibrahim terlibat dengan kejadian liwat (homoseks).

GWM berpendapat rakyat seharusnya perlu berterima kasih kepada Karpal Singh yang telah terlebih dahulu membongkar kegiatan salah laku seks luar tabie Anwar Ibrahim.

Selain dari Tun Dr Mahathir, GWM boleh menganggap Karpal Singh sebagai perintis (pioneer) mengesahkan Anwar Ibrahim sememangnya peliwat tegar.


Namun agak malang, Karpal Singh terpaksa membuat 'U Turn' setelah 'mindanya diliwat beberapa kali' oleh Anwar Ibrahim ...

GWM: Karpal Singh aka 'Singh Is The King' has become 'Singh Kepala Pusing' ...

sumber / pautan:
http://www.pisau.net/2010/02/lihat-sini-karpal-singh-cakap-dalam.html

http://theunspinners.blogspot.com/2010/02/mystery-karpal-bawa-azizan-untuk.html

2 comments:

Anonymous said...

Dari S'pura,
Anwar dan Karpal memang bebal.Bebal nya anwar ia dia melantek karpal sebagai PEGUAM dia.Tuan,di singapura ada satu kes di mana NKF atau NATIONAL KIDNEY FOUNDATION yg di uruskan oleh manusia yg bernama doray menyaman akhbar Strait times atas tuduhan menfitnah dia.Dalam perbicaran peguam straits time DAVINDER SINGH hanya memerlukan 1hari setengah utk selesaikan dan dapat pula membuktikan yg doray ini menyalah guna kuasa.Pertanyaan nya adakah si Karpal terlalu bodoh utk mematikan karater saiful yg menuduh dia di liwat oleh Anwar atau memang dia tau akan cerita sebenar akan tetapi masih mahu memeras anwar utk cita2 dap.Sekira nya davinder yg jadi peguam dan anwar memang tidak meliwat maka kes ini tidak akan di gembar gemburkan di WIKILEAKS.Jadi salah siapa?KARPAL SINGH= KASSIM PANTALON.DAVINDER SINGH = SULAIMAN AKHLAKEN

Anonymous said...

sama-sama kuda menguda....satu tolol satu senteng akal..