Wednesday, December 22, 2010


Jika Anwar Ibrahim fikir beliau begitu hebat mengkeldaikan pemimpin dan parti PAS pada Konvensyen Pakatan Rakyat, maka P. Uthayakumar lebih hebat lagi kerana berjaya mengkeldaikan dan melembukan beliau, Lim Kit Siang dan Hadi Awang.

Setiausaha Agung HINDRAF ini memberi kata dua kepada Anwar Ibrahim sama ada sujud kepada kehendak beliau atau parti pembangkang akan terpaksa berhadapan dan bertanding tiga penjuru pada PRU 13 kelak.


P. Uthayakumar mewajibkan pakatan pembangkang memperuntukkan 15 kerusi Parlimen dan 38 kerusi ADUN kepada HINDRAF jika mahu sokongan tanpa berbelah bagi dari pertubuhan tersebut.


Sivaji The Boss tidak sepatutnya marah dan kecewa dengan HINDRAF. Kerana selama ini Anwar Ibrahim tidak pernah sekalipun tunaikan janji kepada masyarakat berketurunan India. Beliau pun memang diakui cukup suka menabur janji semata mata untuk mendapatkan sokongan dan undi masyarakat India.

P. Uthayakumar tidak mahu lagi HINDRAF diliwat sesuka hati mengikut acuan Anwar Ibrahim. Dan Anwar Ibrahim juga tahu HINDRAF umpama lalang yang akan berpindah sokongan kepada BN jika tuntutan tidak dipenuhi.



HINDRAF hanya perlu mengungkit kembali isu Kampung Buah Pala dan Ladang Coalfield sebagai bukti bahawa pakatan pembangkang gagal menjaga kebajikan masyarakat India. Apatah lagi dengan kegagalan HINDRAF menyerahkan memo di rumah beliau.



Sebijak mana sekalipun Anwar Ibrahim ... HINDRAF sudah lebih bijak dan akan berterusan memijak kepala beliau selagi tuntutan keramat ini tidak dipenuhi.

GWM: Kerandut labuh Anwar Ibrahim sudah menjadi bahan untuk dipijak, ditendang dan dipulas oleh HINDRAF ... ooohhh senak!

sumber / pautan:
http://malaysiatoday.com/content.php/1265-Hindraf-wants-15-federal-and-38-state-seats-tells-Pakatan-to-stay-away-or-else


5 comments:

Megat Alam Gempita said...

hehehe

Hindraf tak de dara lagi akibat diliwat berkali-kali oleh Nuar. Itulah bahana akibat berkawan dengan peliwat, rasakan lu.

Pintu BN masih terbuka untuk ahli-ahli Hindraf yang insaf dan ingin berjuang menentang Nuar n fuckatan.

Anonymous said...

KERANDUT UMNO DAN BINI PEMIMPIN UMNO MENJADI BAHAN MAINAN APCO!

KITA SOKONG PALESTIN. TP DALAM MASA YANG SAMA KITA MENGKAYAKAN APCO_ISRAEL.

RAKYAT MALAYSIA MALU DGN KERAJAAN NYA.

CAKAP LAIN..........BUAT LAIN.

yanmaneee said...

vans outlet
vans
air force 1
hermes
russell westbrook shoes
golden gooses sneakers
louboutin shoes
yeezy supply
kobe 9
nfl jerseys

mcslethe said...

these details best replica bags go to the website high replica bags try this out replica bags china

wheneet said...

visitez ce site ici Dior Dolabuy site répliques de sacs gucci Visitez ce lien sacs répliques acheter en ligne