Saturday, December 11, 2010


Makin terdesak si tua gayut ni ...! Minyak kelapa sawit pun Anwar Ibrahim sanggup bedal untuk pukul keliling.

Siapa yang tidak kenal rakan KY Jelly Anwar Ibrahim, Michael Danby. Penyokong kuat beliau dalam Parlimen Australia yang juga pejuang hak asasi golongan gay dan lesbian. Michael Danby adalah ahli Parlimen Australia pertama memantau perkembangan kes liwat Anwar Ibrahim.
Rakan lawan 'pedang' Anwar Ibrahim!

Tindakan Anwar itu jelas adalah rentetan usaha beliau terus mempertikai kredibiliti kerajaan dan sistem kehakiman negara. Jika boleh, kes ini perlu digugurkan secepat mungkin.


Untuk menambahkan lagi tekanan kepada Kerajaan Malaysia, Anwar terpaksa memanggil ahli Parlimen Bebas Australia Selatan, Nick Xenophon sebagai pemerhati paling baru untuk kesnya. Bukan main suka Nick Xenophon apabila ditemukan dengan rakan pembangkang dari Malaysia.



Mungkin ramai yang belum mengetahui latar belakang Nick Xenophon yang sememangnya terkenal sebagai Mr Anti Palm Oil Malaysia.


Rakan minyak kelapa sawit Anwar Ibrahim ini cukup lantang menentang penggunaan minyak kelapa sawit Malaysia di Australia. Malah beliau kerap mengadakan sidang media menghentam dan memfitnah kebaikan minyak kelapa sawit.

Nick Xenophon bertanggungjawab menjadi nadi penggerak utama rang undang undang di Parlimen bagi mengharamkan penggunaan minyak kelapa sawit di Australia.


Anwar Ibrahim semakin hebat. Tak cukup dengan rakan KY Jelly, beliau turut minta bantuan dari rakan minyak kelapa sawit. Mungkin minyak kelapa sawit lebih licin dari KY Jelly!

Dan Anwar Ibrahim sudah mempunyai sparring partner yang baru untuk membontoti beliau kemana mana.

GWM: Habis semua jenis pelicin Anwar Ibrahim bedal. Minyak kelapa sawit turut jadi modal.


sumber/pautan:
http://www.nickxenophon.com.au/media.php?id=68