Sunday, December 5, 2010


GWM bersama PAPA GOMO, GELOMBANG RAKYAT, BADUT RAKYAT dan MALAY DELIMA kini berada di Wisma MCA, meninjau Konvensyen BN selepas perhimpunan GAPS.

Perhimpunan GAPS berlaku dan tamat dengan aman dan tenteram. Tak ada pun berlaku pertengkaran dengan pihak polis. Encik Hamidzun Khairuddin, Pengerusi GAPS memegang janji beliau bahawa tidak akan berlaku kekecohan walaupun sedikit. Syabas kerana menepati janji.


Dalam perjalanan pulang dari perhimpunan GAPS, sempat juga blogger Wangsa Maju meninjau parti mandi air pemedih kelolaan FRU khas untuk penyokong pakatan haram!


Dalam sibuk mereka merayakan parti tersebut, ada 47 manusia bengap ditangkap masuk ke dalam lori angkut. Yang selebihnya masih sibuk dan seronok dibutakan mata oleh FRU.


Dalam Sinar Harian sibuk berjanji takkan membuat kecoh semasa perhimpunan. Janji tinggal janji ... rupanya puak puak ini berjanji akan membuat provokasi sempena parti mandi air pemedih mata. Seronok provoke polis, hambik ngko!

Yang peliknya ... batang hidung pemimpin Pakatan Haram langsung tak nampak! Al Maklumlah ... machai machai kan ramai, pemimpin lepak di rumah atau di club berparti dan main golf!


MELAYU ATAS PAGAR

5 comments:

Anonymous said...

Salam bro..sy nak copy gambor air pancut FRU tu..halalkan donia dan akhirat ye.. Tengkiu.

Unknown said...

AMIK LE, FREE JER!

HE HE HE

Unknown said...

yang dah dapat tangkap, siapkanlah nyawa masing-masing...

yang terlepas jangan ingat mereka boleh selamat..

Anonymous said...

salam,

i have listed your blog on my top 10 posts. pls reciprocate, bro.

thanks... selamat berjuang

Anonymous said...

bantah air naik, kena le siram ngan air. Kalo bntah minyak naik, mau kena siram ngan minyak kot....


p/s heran,pesal xder demo psl air naik kt penang n kedah.