Saturday, December 18, 2010


Kemuncak kemarahan Anwar Ibrahim bertambah apabila parti yang bernaung dibawah Pakatan Rakyat langsung tidak memasang poster bergambar beliau.Sebaliknya, konvensyen Pakatan Rakyat hanya menampal gambar Nik Aziz dan Lim Kit Siang di sepanjang jalan.

Pertugas konvensyen tersebut percaya bahawa terdapat unsur sabotaj dan musuh di luar Pakatan Rakyat yang mahu memecahbelahkan hubungan DAP, PKR dan PAS. Kesemua poster bergambar Nik Aziz dan Lim Kit Siang akhirnya dibuang bagi menjaga maruah Anwar Ibrahim.


Pada GWM, tiada unsur sabotaj atau mainan musuh luar yang mahu menjatuhkan imej Anwar Ibrahim. Mustahil para petugas Konvensyen Pakatan Rakyat tidak tahu menahu gambar Nik Aziz dan Lim Kit Siang digantung sepanjang jalan dari susur keluar tol Bertam.

Jika ada orang luar yang menggantung poster poster berkenaan, sudah tentu 'arwah' mereka ini dikerjakan oleh penyokong penyokong puak pembangkang!

Sudah ada tanda dan unsur protes dalam Pakatan Rakyat yang melihat Anwar Ibrahim semakin menjadi liabiliti kepada gabungan tiga parti tersebut. Kerana beliau jugalah, jumlah ahli Parlimen pembangkang semakin kurang untuk bersuara di dalam Dewan Rakyat.

GWM cadangkan kepada petugas konvensyen berkenaan untuk menghubungi GWM bagi mendapatkan banner banner dibawah. GWM boleh bagi free! Tiada caj untuk artwork dan design! Sumpah bagi free!




Dan mereka boleh menggantung banner tersebut di sepanjang lebuhraya PLUS, dari Kedah ke Johor. Kalau boleh gantung juga di Sabah dan Sarawak. Baru meriah!

GWM: Tak nak ke ... free of charge!

sumber / pautan:
http://www.harakahdaily.net/v2/index.php?option=com_content&view=article&id=29909:provokasi-menjelang-konvensyen-pakatan-rakyat&catid=1:utama&Itemid=50


6 comments:

Anonymous said...

bro...
kita orang boleh sponsor DUIT...

Anonymous said...

kah.. kah.. kah... betoi tuh, kita blh buat dana utk poster ANUperah Tuhan PKR tu. Kah.. kah.. kah....

Anonymous said...

KY, KARIPAP, MOKTHAR, CIFU, POSTER MAN AT WORK ( TIKAM JUBUR ) BUAT GANTUNG KAT SEPANJANG LEBUAH RAYA , SABAH DAN SARAWAK.. KAT AIRPOT ELOK BUAT.. POLIS TAK LEH HALANG SEBAB PAKATAN MENGATAKAN "KEBEBASAN" TENGOK APA MEK ABUAT NANTI...

Anonymous said...

pkr da nak terbalik da.. jubur da menanah, aids, hiv, siplis ...bahaya tu...busuk maaa

Anonymous said...

Konvensyen Pakatan Rakyat?

Anwar sendiri bukan pemimpin yang dipilih ahli..dia Paramount Leader atau De facto Leader macam Komunis Cina dan Korea Utara.

Macam mana nak datang konvensyen kalau bukan ahli, sebab tu gambar tak ada.

Mordecai Kucai said...

Anon 8.42 tepat sekali.

Tambahan lagi dia tu saja cukup untuk memalukan PR seluruhnya.

Dia dah patut duduk belakang sekarang suapaya tidak nampak penting di mata rakyat dari menjahanamkan nama PR.

Dia masih tak faham yang dia tu pemusnah di luar dan dalam PR. Senjata makan tuan.

Kenyataanya selalu untuk media luar negeri.