Thursday, December 30, 2010


Eloklah tu ... Si Bebal kata Si Bengap tahu dan yang Si Bengap tidak tahu atau buat buat tidak tahu. Dalam satu negeri pun tidak boleh berkomunikasi dengan baik.

Hatta kelayakan bagaimana dilantik sebagai Menteri Besar dan ahli Parlimen cukup musykil.

Mahfuz Omar berkata beliau telah memaklumkan perletakan jawatan sebagai Pengerusi Syarikat Kedah Sato Sdn Bhd kepada pihak pengurusan syarikat malah kepada Menteri Besar Kedah, Azizan Abdul Razak.

Azizan Abdul Razak pula seperti kebingungan tidak tahu menahu perletakan jawatan Mahfuz Omar sebagai pengerusi syarikat tersebut.

Punca perletakan jawatan Mahfuz Omar kerana beliau tidak bersetuju dengan penganugerahan projek kepada pihak yang tidak mengambil bahagian dalam tender dan tidak mengikut peraturan.


Secara tidak langsung, Mahfuz Omar mengatakan dan mengiyakan Azizan Abdul Razak sudah mula mengamalkan nepotisme dan kronisme bagi projek projek Kerajaan Negeri.

Azizan Abdul Razak sempat mengingatkan supaya menghentikan sebarang spekulasi mengenai perletakan jawatan Mahfuz Omar.

Boleh tahan juga permainan wayang juak juak PAS ...

GWM : Hebat Si Bebal dan Si Bengap!

sumber / pautan :
http://www.themalaysianinsider
.com/bahasa/article/mahfuz-letak-jawatan-pengurusi-glc-kedah/
http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/mahfuz-letak-jawatan-saya-tak-tahu-apa-apa-kata-mb-kedah/


3 comments:

Anonymous said...

MB Kedah boleh dilabel sbg MB Tak tahu sbb bila ditanya semua SAYA TIDAK TAHU MENAHU...mcm mane lah dia memerintah kalu pentadbiran pun tak tahu ni lingkup la Kedah lps ni...

usin said...

manalah saya tahu yang dia tu tak tahu menahu. betul!!! saya tak tahu...

Anonymous said...

Kedah Maju 2010 dah terlepas,alamat jd mcm kelantanlah kedah lanei, org kelantan takpa lah depa jenis manusia gedeber, mampu hidup bersaing dgn org lain, melayu kedah amacam?