Friday, December 17, 2010


Tepat sekali seperti yang diutarakan oleh blog The New Ledger, Anwar Ibrahim memang berada pada tahap kritikal ... mental yang tidak stabil.

Anwar Ibrahim tidak akan teragak agak mengancam mengambil tindakan undang undang baik terhadap individu mahupun media di Malaysia, jika menggunakan isu Wikileaks untuk menjatuhkan imej beliau yang telah merudum.

Hatta Amir Pandikar dan Julian Assange juga turut diambil tindakan mahkamah oleh beliau.

Dan rakyat perlu diperjelaskan mengapa secara tiba tiba Anwar Ibrahim dilanda sindrom epilesi (penyakit gila babi) apabila Wikilekas mendedahkan laporan perisikan, yang disifatkan beliau sebagai desas desus dan pembohongan.


Anwar Ibrahim seharusnya menjawab mengapa beliau sengaja meperbodohkan dirinya untuk masuk ke dalam perangkap yang beliau cukup arif dan tahu implikasi cukup besar sebagai pemimpin dan ahli politik.


Tidak ada sebab munasabah mengapa beliau sendiri mahu menjahanamkan karier politik dan masa depan, melainkan jika benar benar terlibat dengan aksi meliwat ... kegiatan homoseksual.

Apa yang GWM nampak adalah Anwar Ibrahim tidak mampu melawan rasa ghairah dengan godaan duniawi yang berada dihadapan mata. Godaan lelaki tampan dan ayu dihadapan mata beliau.

GWM: Pedas sindiran Tok Him ... Anwar Ibrahim akan turut melengah melengahkan perbicaraan Munkar Nakir di alam kubur ... tunggu peguam datang katanya.

sumber / pautan:
THE NEW LEDGER
http://newledger.com/2010/12/anwar-ibrahims-no-good-very-bad-year/


4 comments:

Wake UP! said...

It's not that he knew it was a trap or not.

It's the question of is he really gay or not?

Someone who isn't gay won't fall for any kind of gay trap.

Siti Mardhiah said...

Mari kita bikin anology Anwar Saiful macam ini:-


Let say ada orang kata boyfriend kita gay dan kita tak pasti. Kebetulan ada pula kawan kita yang sememangnya gay nak tolong kita sahkan perkara ini dengan menjadi bahan testing, salahka kalau kita mencuba mengetes boyfriend kita sendiri?

Kita tak sangka plak kawan gay kita bawa air mani boyfriend kita yang terlekat dalam dubur dia sampai ke mahkamah. Kita sama sekali tak rancangpun nak susahkan boyfriend kita sampai begitu sekali. Kita cuma nak test aje, kalau betul kita break off, kalau tak betul kita go on. Itu perangkap ka namanya?

Unknown said...

WAKE UP ... TOTALLY AGREE! ONLY GAY WILL REACT TO THE ENTRAPMENT!

MARDHIAH ... PANAS KUAPSAN YOU! ANWAR IBRAHIM TAK BOLEH JAWAB PUNYA ...

wazahu said...

Anu kalau tak keras mana boleh cucuk..nak keras mesti kena stim..nak stim mesti suka dulu..mudah cakap NUAR memang nak n stim n cucukkkk.pas tu kata perangkaplah n mcm2.tu pn org percaya