Wednesday, December 29, 2010


Julia Perez gagal besar mengalih perhatian pemain Malaysia dengan buah tembikainya. Buah tembikai di Malaysia lebih mantap dan cantik.

Mantap benar permainan Malaysia malam ini. Setinggi tahniah untuk pasukan bolasepak Malaysia yang berjaya membuat Indonesia berputh mata dari menjulang Piala Suzuki 2010.

Pasukan negara menumpaskan Indonesia dengan agregat 4-2 lantas menjulang Piala Suzuki. Permainan cantik dan pertahanan yang bagus yang digarap oleh pemain kita cukup membanggakan.



Siapa sangka pasukan negara yang tewas pada Indonesia pada awal kejohanan kembali mengganas. Permainan konsisten yang ditunjukkan sepanjang kejohanan ini patut dipuji.

Anak buah Rajagobal menunjukkan prestasi cemerlang yang melayakkan pasukan negara mengungguli Piala Suzuki tahun ini buat kali pertama.

8 comments:

kamaruzzaman said...

memang bagus ..

Ms Pearl said...

Pengetahuan tentang bola tak lah banyak. Tapi rasanya pertahanan malaysia masih perlu diperbaiki lagi. Penjaga Gol yang terbaik tonite.

Apa pun Tahniah Malaysia! Malaysia boleh!

Anonymous said...

Tahniah kepada wira-wira Skuad harimau malaya.....Juara Piala AFF Suzuki 2010
Terima kasih kepada semua warga malaysia kerana memberi sokongan padu.
terima kasih juga pada Skuad indonesia yang memberikan tentangan hebat....juga kepada warga indonesia dalam semangat kesukanan yang ditunjukkan.

Ini membuktikan kebangkitan b...ola sepak asia semakin hebat mutunya....TQ

Anonymous said...

video best

http://www.youtube.com/watch?v=Wr3-l8ONVUE

Anonymous said...

TAHNIAH ANAK2 MUDA MALAYSIA. KAMU LE WIRA2 NEGARA MLM INI.

TAHNIAH JUGA KEPAGA GWM KERANA ARTIKEL UCAPAN TAHNIAH DAN KOMEN NYA. MMG FORM PASUKAN MALAYSIA BAIK MLM NIE DAN SEMASA DI BKT JALIL LAGI. TERUTAMA PENJAGA GOL YANG MUDA, KACAK DAN HANDSOME.

TP YG PELIK NYA,,,,,,,,,NGAPA GWM NI TERBAWA BAWA DGN TARIAN BOGEL JULIA PEREZ. NAK KOMEN PUN KENA LE CARA. NAK TARIK PERHATIAN PADA BLOG PUN KENA LE GAYA.

TIADA KENA MENGENA MAIN BOLA MLM NIE DGN BOLA KAT DADA JULIA PEREZ NIE. MCM NIE LE YG RAKYAT BENCI PADA UMNO......TAK LEH LEPAS DARI MENGARUT DAN SEX.

UCAPAN TAHNIAH DAH BETUL. TAK KIRA SIAPA DAN PARTI MANA, KITA BERBANGGA DENGAN ANAK2 MUDA KITA MLM NIE. TP YG TAK KENA KAU........GWM. TAK LARI DARI MENGARUT DAN SEX. UBAH LE SIKIT.

rajin membaca, terang hati said...

anon.December 29, 2010 11:50 PM,

aikkk...kan Julia Perez nak pakai sexy sbb nak ganggu perhatian pemain Malaysia. bukan nak mencarut tak tentu asal. cakap tak pikiaq dulu. dasar org PR!

Anonymous said...

I'm gone to say to my little brother, that he should also visit this webpage on regular basis to get updated from hottest news.

Also visit my website; please click the next site

Anonymous said...

Үes! Finаlly sоmethіng about absorption.



Feel freе tο surf to my website: chatroulette