Sunday, December 30, 2012


Padahal 250 orang sahaja ..




Anwar ke Kota Kinablu semalam di Tanjung Rhu Plaza, Kota Kinabalu Plaza untuk program yang dianjurkan oleh Wanita Sabah


Program yang dilaporkan Suara keadilan sebagai 1,000 orang kehadjiran itu hanya dihadhiri oleh 250 orang.

Kalau sambutan menggalakan, tidaklah ada kerusi-kerusi kosong kerana jumlah kerusi ada 250 orang. Orang ramai macam lari dari shopping kompleks bila dengar Anwar nak datang.



Malah bagi majlis yang dihadiri oleh Wanita PKR nampaknya lebih orang jantan sampai 95% dari orang perempuan.



Read More, ANWAR PEMBOHONG

11 comments:

Anonymous said...

yang jantan pun jantan Gay.

Anonymous said...

kan majlis tak mula lagi.. bodoh nak mampus blogger umgok nie...

Anonymous said...

Bila majlis dah mula pun tak der orang...

Anonymous said...

Hahahhahaha cai-cai PR mesti nak tegangkan benang yang basah.... Takkan tukang ambil gambar tunggu sampai abis kot..

Anonymous said...

Helo pencacai pgayR. Pasal tak ada sambutan la yang tak mula mula tu. Hahhaha. Ke laut le lepas ni PGayR

Anonymous said...

nasib baik ambil gambar awal sikit..masa Anwar tengah beri ceramah satu persatu orang keluar..menyampah dengar cerita basi yg diulang-ulang..

Anonymous said...

Orang takut nak membeli belah walau persiapan sekolah sedang sibuk di buat.

Orang ramai takut rusuhan kerana PgayR ni kan terkenal dengan samseng dan gangster.

Mesti Anuwar banduan akibat salah guna kuasa mengambuk pasal penat penat dia datang tapi tak pa ada jantan jantan jambu yang boleh Anuwar ratah.

Ha ha ha

Anonymous said...

Rajin turun sabah dekat2 nak pru13 ni,, hampir tiap bulan mesti ada nampak banner sana sini.. Ntah2 kalau menang pun nnt masih rajin ke tidak,,,, lu pikir la sendiri

samir sudin said...

Kalau betul majlis x mula lg mestilah penyokong ramai...ha2 kesian org2 pr ni gila dh lah bodoh x leh diajar lak tu

Anonymous said...

kwn2 penyokong umno/bn :

biarlah PR ni kata apa2 pun. hari tu kebetulan saya ada kat sana. mmg tak ramai pun minat dgn anwar ibrahim sebab dia ni penipu pembohong peliwat pemantat pun jugak. org2 yg shopping kat sana pun buat tak tau jer. majlis pun kejap sgt sebab xde sambutan.. so tak payah risau la kalau gayboy2 anwar ibrahim kutuk2 pun. hehehehe

Anonymous said...

Hahahaha... Wei palui2 semua. Aku ni sabahan and waktu tu aku ada di sana. Gambar ni kamurang ambil sebelum majlis bermula. Majlis tu penuh dgn manusia2 yg mahu tumbangkan Umno BN. Ini Kali lah!