Wednesday, January 12, 2011


Facebooker bernama Evan Raven telah menghina Allah swt dengan gelaran Allah Is A Pig ( klik pada gambar tersebut untuk melihat dengan lebih jelas ). Manakala junjungan besar Nabi Muhammad saw pula digelar sebagai anjing. Tindakan biadap Evan Raven ini tidak boleh dimaafkan ... blog Gelombang Rakyat.

Baru berkesempatan untuk kembali blogging, dua hari cukup sibuk dengan urusan kerja. Al maklumlah ... makan gaji! Minta tolong sahabat sahabat update blog ini.



GWM nak marah si Evan ni pun ... tak guna juga. Sebetulnya, elok ditarik sahaja kerakyatan agar boleh menetap diluar dari lingkungan pendudukan orang Melayu dan Islam.

Jangan salahkan Si Goblok Namewee ... dia tak tahu apa apapun! Benar ... dia tak tahu apa apa ... sebab dia selalu memperbodohkan dirinya! Kerna itulah namanya Goblok!



Sejujurnya, masyarakat perlu menyalahkan 120% ke atas Nik Aziz dan parti PAS. Ini adalah hasil ajaran Nik Aziz sebenarnya.

Ajaran yang disampaikan dalam kitabnya 'Al Syeikh Nik Aziz' adalah penyebab kekecohan yang berlaku kepada masyarakat pada hari ini ... Ajaran 014 dan Ajaran 015 penyebab Evan Raven menyimpang jauh.

Inilah kitabnya ... jom layan, zas!
http://mediawangsamaju.blogspot.com/2010/05/kitab-rujukan-pas-karya-nik-aziz-umno.html


GWM : Masih mengintai dan menunggu juak juak pembangkang dan bloggers pencacai spin isu ini bila bila masa ...

2 comments:

Ular Menyusur Akar said...

Tuan, kitab tu dah lama sangat. Takut takut dah ada wahyu yang baru. Takut penyalin wahyu tak update pada kitab tu. Tuhan dah berkata kata dengan Nik Aziz dalam kes adun Selising.

UMA fikir Nik Aziz guru, hisham jaga sekolah macam buat tak pandang. Berharap pada Rais ajelah. Rais sekarang dah minat baca blog.

Anonymous said...

BASO NATE PENULIS BLOG KERO BERUK BABI ANJING SETAN!!!!
COMFORM MAK KAU JUBUR DENGAN ANJING... 2 YG KELUAR KO LEBIH PADA BABI ANJING SETAN!!!!