Saturday, January 8, 2011


Alhamdulillah ... inilah berkat ajaran dua tok guru parti PAS dalam membimbing juak juaknya ke jalan yang benar.

Amat menakjubkan ... itulah gambaran yang GWM mampu huraikan disebalik pertempuran dua kabilah parti PAS ini.

Kedua dua kabilah ini saling berbalas cercaan, maki hamun dan cabar mencabar lantas mengakibatkan pertempuran Maha Hebat di Masjid Rusila petang semalam.

Blogger Aduka Taruna dibelasah oleh gerombolan Hadi Awang akibat panas hati dengan tingkah laku agak kurang sopan dan tidak berhemah blogger berkenaan (pasal tu la masuk lokap kerana sifat celupar dan kurang ajar dengan Allahyarham Sultan Johor!).

Maka, tercetuslah 'perang cyber' di antara dua kabilah yang telah sekian lama saling bermusuhan.








Bloggers pencacai PAS yang menyertai perjuangan seksi Nik Aziz!

Api dendam semakin marak apabila blogger kabilah Nik Aziz dilakukan sebegitu rupa. Kedua dua kabilah saling berbalas 'tembakan' secara online, mencetuskan kembali nostalgia perang mulut di antara Hadi Awang dan Nik Aziz.








Bloggers pencacai PAS yang menyertai perjuangan sensasi Hadi Awang!

Lahar gunung berapi sudah meletus. Blogger pencacai PAS sudah berpecah dua, walaupun cuba disembunyikan dari pengetahan umum.

Apa yang penting, PAS perlu tunjukkan kepada ahli dan penyokong parti bahawa tidak berlaku sebarang pergeseran di antara kabilah Haji Hadi dan Nik Aziz.

Dan secara ringkas, GWM dapat menyimpulkan betapa indahnya bimbingan agama yang diserapkan ke dalam jiwa bloggers pencacai parti PAS.

Cercaan dan maki hamun amat digalakkan bagi menangkis serangan lawan (dalam parti PAS).

Cuma yang membimbangkan ... apakah Nik Aziz akan mengumpulkan lebih besar gerombolan dari Kelantan untuk turun padang dan menyelesaikan masalah secara gentleman atau keganasan bersama Hadi Awang.

GWM meminta bantuan dan kerjasama dari pihak polis, tentera, FRU, RELA dan sebagainya untuk meleraikan pertelingkahan antara dua kabilah ini.


Minta juga bantuan dari Pandu Puteri, Julia Perez, Muslimah PAS, Eli Wong, Teo Nie Cheng, Faekah (kecuali Mak Lampir) untuk meredakan ketegangan kedua dua kabilah ini.


Haji Hadi & Co vs Nik Aziz, Anwar & Associates , dua kem berbeza sedang berlumba mendapatkan sokongan dalam parti dan masing masing memasang bloggers pencacai untuk menghentam kabilah yang lagi satu.

Inilah keindahan Islam yang dibawa oleh parti PAS dimana UMNO gagal mengasimilisasikan kedalam perjuangan parti. Pergaduhan adalah tunggak kekuatan PASrael!

Siapa kata tiada pergeseran dan pertembungan kuasa dalam parti PAS …


GWM : Macam ni rupanya perangai bloggers pencacai PAS ... Islam lah tu yek!

9 comments:

Penditakainsingkat said...

Salam ziarah,
Mohon link ke blog tuan.
TQ

Anonymous said...

Pada ahlul bangan PAS lantok le kdua dua puok in nak berbunuhan ke ada aku kisahh cuma yang aku kisah kan kau orang semua kena tahu siapa punya angkara yang melaga-lagaken kamu...puak erdogan yang kepala samseng CIFUT BABI punya kerja...bodo..bodo...tak abis-abis kena liwat kah kah kah ....

blogenstarz said...

LUUUUU

Tengok gambar , gua senyum sorang2.

Genius sungguh...

Lawak lawak lawak !

Wadah Kelana Jaya said...

smart dan mantop!

Bingai @ Bangang said...

sapa yang senyum dan bergendang di luar gelanggang? hehehe

Anonymous said...

2 BERITA TERKINI :

PERTAMA:
SUMATI PULA MENGAKU DI CABUL SEMASA
SESSI PENGAKUAN NYA DI RAKAMKAN:


Selepas 2 jam sessi rakaman pengakuan SUMATI di jalankan di rumah Dato Menteri Minangkabau, SUMATI rakan sekerja TKI Indonesia yg mendakwa rakan nya di cabul oleh majikan nye telah membuat pendedahan bahawa dia (SUMATI) telah di cabul semasa dan selepas rakaman pengakuan nya itu dibuat di rumah Dato Menteri Minangkabau itu.

SUMATI mendakwa bahawa pencabulan itu di lakukan oleh semua jemputan Dato Menteri Minangkabau dari kalangan blogger2 terhebat dgn di dahului oleh PAPA GOMOL A/L PAPA ROGOL. Mereka mendakwa bahawa perbuatan itu di lakukan bagi mengucapkan tanda terima kasih mereka di atas keberanian SUMATI membuat pengakuan tersebut. Jadi memandangkan SUMATI juga seorang wanita yang haus kasih sayang dan belaian lelaki, mereka kesemuanya rela melakukan kepada SUMATI bagi menghilangkan rindu berahi SUMATI selama ini sepanjang berkerja di rumah Dato Menteri Minangkabau tersebut.

SUMATI memang tidak membantah perbuatan mereka semua nya, kerana sebagai wanita yang kehausan belaian lelaki, memang SUMATI mengharapkan sentuhan rangsangan dari mereka2 itu. Tapi kini SUMATI berani lagi membuat 1 lagi pendedahan panas............... apa yang berlaku.


KEDUA:

KETIKA INI BERATUS RIBU BELIA MENGUNJUNGI
STADIUM BUKIT JALIL.

Merujuk kepada khabar yang di tuliskan oleh PAPA GOMOL A/L PAPA ROGOL, di jangkanan ratusan ribu anak muda dari kalangan belia akan mengunjungi satu program Kementerian Belia Dan Sukan di perkarangan Stadium Nasional, Bkt Jalil pada hari ini dan besok.

Saya telah melihat dari bilik tidur saya sebentar tadi yang kebetulan memang mengadap ke tapak program ini dan saya dapati memang ratusan ribu anak2 belia sedang meraikan program tersebut hinggakan x boleh kelihatan langsung jalan2 di perkarangan Stadium Nasional. Wah begitu ramai sekali............ ratusan ribu .......

Klik Di Sini said...

inilah ciri sebenar orang pas.. sama-sama sendiri pun bertempur...

mimview.blogspot.com

mohon kerjassama link di blog tuan..

sekian, terima kasih...

Gelombang Wangsa Maju said...

Salam Pendita Kain Singkat ...

Blod hebat saudara telah kami linkkan bersama dengan blog kami. Wasalam.

Gelombang Wangsa Maju said...

Salam Klik Di Sini ...

Blod hebat saudara telah kami linkkan bersama dengan blog kami. Wasalam.