Sunday, January 16, 2011


Sekutu besar Anwar Ibrahim sudah berpaling tadah! ... Cukup jelas, Hillary Clinton selaku Setiausaha Negara AS mendedahkan pembohongan yang dilakukan Anwar Ibrahim selama ini.

Malaysia adalah negara yang mengamalkan prinsip demokrasi sebenar, kerajaan yang efektif dan pembangunan ekonomi yang pesat, jelas beliau.



Tohmahan dan fitnah Anwar Ibrahim dan juak juak pembangkangnya di luar negara selama ini telah memakan diri. Siapa berbohong sebenarnya ...


AS nyata begitu kagum dengan pencapaian Malaysia dalam tiga perkara menyifatkan Malaysia sebagai model negara membangun yang patut dicontohi oleh negara-negara membangun lain.

Hillary akui kerajaan yang ada sekarang ini sebagai contoh terbaik bagi negara negara membangun yang lain atas dasar pencapaian cemerlang sebagai negara demokratik, kerajaan yang efektif dan pembangunan pesat ekonomi Malaysia.



Beliau juga tidak menolak kemungkinan akan mendesak Presiden Obama untuk mengadakan lawatan ke Malaysia secepat mungkin untuk bertemu dengan Perdana Menteri.



Hillary turut memaklumkan bahawa Palestin memohon agar Malaysia dapat membantu membangun dan memulihkan ekonomi mereka.

Sudahlah White House menyangkal dakwaan Anwar Ibrahim, Perdana Menteri Australia, Julia Gillard turut mengiktiraf kemajuan Malaysia sehingga di anggap sebuah negara Islam paling moden.


Tohmahan dan fitnah Anwar Ibrahim bahawa Malaysia sebagai negara yang jauh lebih teruk dari rejim Israel hanya membogelkan beliau sebagai pengkhianat negara yang sebenar ... beserta dengan juak juaknya dalam parti PAS dan DAP.



GWM : Apa lagi yang Anwar Ibrahim dan juak juaknya mahu membohongi rakyat ... PAS, DAP & PKR adalah kelompok pembohong terbesar dalam sejarah politik Malaysia!

Pssst ... Lepas ni Hillary Clinton pula dituduh sudah dibeli oleh BN. Jahanam punya minda!


sumber / pautan :
http://news.asiaone.com/News/AsiaOne%2BNews/Malaysia/Story/A1Story20110116-258448.html
http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2011&dt=0116&pub=Utusan_Malaysia&sec=Muka_Hadapan&pg=mh_05.htm



5 comments:

Cucu said...

Orang PKR akan kata ini semua fitnah kerana bagi Amerika Anwar adalah satu-satu nya pemimpin gay yg ikhlas menegakkan demokrasi di Asia dan Anwar patut jadi Presiden yg pertama di Malaysia! PKR jugak kata Hillary dan Obama dah kena beli dek UMNO yg menjanjikan sebuah Proton Saga kaler putih setiap seorang kiranya buat statement power camni.Atau mungkin kah Hillary tu ada affair dgn mana2 pemimpin UMNO? Mana mungkin Amerika yg dulunya penyokong tegar Anwar boleh berpaling tadah dlm sekelip mata gini? Ini mesti rasuah punya kes.

Gelombang Wangsa Maju said...

SALAM CUCU ...

HILLARY CLINTON DENGAN OBAMA SUDAH DIRASUAH OLEH UMNO DENGAN NOVEL 'INTERLOK' ...

HE HE HE

Anonymous said...

dulu, bile anwar kena tangkap,
'korang' canang2 kan citer, AS sendiri kutuk sistem pengadilan kat m'sia, n bile skang ni, depa dedah siapa anwar sebenarnye, dh kelam kabut kata umno plak yg rasuah, aduhai,

Anonymous said...

HILLARY CLINTON NAK CADANGKAN BARRACK OBAMA MELAWAT MALAYSIA?

TUN MAHATHIR NAK JUM BILL CLINTON PUN KENA UPAH YAHUDI. NIE KAN OBAMA NAK JUMPA NAJIB. SAPA TU NAJIB. PEMBUNUH. PEROGOL. PERAMPAS HARTA RAKYAT.

JAUH API DARI PANGGANG, OBAMA NAK JUMPA NAJIB.

Anonymous said...

Memang betullah penyokong PKR dan PAS betul betul bodoh dan bangang, macam mana boleh percaya cakap si peliwat tu tanpa saksi yang adil dalam Islam di dalam menuduh orang lain....kalau si peliwat tu tak berani sumpah laknat dah tentulah dia tu peliwat, apasal takut untuk bersumpah laknat melainkan memang bersalah.......dan yang aku herankan dalam menuduh PM dengan macam macam , tak nak pulak nak gunakan hukum Islam dengan membawa saksi yang adil....kalau tak ada, dah tentu fitnah, dan dosa fitnah lebih besar dari membunuh, bayangkan berjuta orang percaya cakat kita yang tidak benar...wooo banyak dosa tu....silap silap mati ..bumi pun rejek......mari gunakan hukum Islam dan hudud untuk si peliwat tu bersama sama MB kelantan yang mengajar ajaran sesat jauh menyimpang dari sunnah wal jamaah....kita solat hajat minta petunjuk dari Tuhan...moh kita solat..jangan solat minta royalti..itu hal dunia...kita solat hajat minta di cabutkan iman dari dada mereka yang tidak mahu bersatu sesama Islam...moh kalau berani

Anak Taman Meru, Jelapang