Tuesday, January 25, 2011


GWM mengemukakan analisis terperinci berdasarkan data dan fakta yang dikumpul sejak dari Pilihanraya Kecil Parlimen Hulu Selangor [ P94 ] sehingga kepada Pilihanraya Kecil DUN Galas [ N45 ] tempoh hari.

Secara holistik, parti PAS semakin gusar dengan trend dan perkembangan prestasi merudum parti tersebut, setelah tewasnya calon PAS di DUN Bagan Pinang dan DUN Galas.

Analisis yang GWM paparkan adalah realistik, 70% tepat dengan analisis yang dibuat oleh parti PAS sepanjang kempen pilihanraya kecil yang ditandingi parti tersebut.

Kajiselidik parti PAS cukup memeranjatkan!

PAS meletakkan 90% kekalahan calon mereka pada pilihanraya kecil lalu adalah disebabkan oleh faktor Anwar Ibrahim!

Ada dua [ 2 ] faktor besar yang amat membimbangkan PAS, setiap kali Anwar Ibrahim bertandang untuk membantu sahabatnya melalui ceramah yang dianjurkan.



IMEJ GANGSTERISME
Dari kajian PAS, 75% responden menyatakan kurangnya ketakutan mereka untuk menghadiri ceramah yang dihadiri Anwar Ibrahim.

Imej yang dipaparkan dibawah jelas menunjukkan terdapat kolerasi (correlation) jumlah penonton yang hadir pada ceramah PAS dengan fobia masyarakat dengan kehadiran Anwar Ibrahim di pentas utama.






Acap kali, jumlah hadirin berkurang setiap dua (2) minit sewaktu Anwar Ibrahim memberi ceramah. Secara purata, selepas minit kedua, hampir 5,000 penonton meninggalkan ceramah atas imej gangsterime yang dibawa oleh Anwar Ibrahim.

Pada pertengahan ceramah, hanya tinggal sekitar 50 ke 200 orang yang hadir kerana kurangnya impak ganas dalam ceramah PAS.




Responden yang hadir lebih mendambakan imej ganas parti PAS, melebihi imej ganas Anwar Ibrahim.

Imej ganas yang dibawa Anwar Ibrahim kurang menyengat jika dibandingkan dengan imej ganas yang dibawa oleh Nik Aziz, Mahfuz Omar dan para pemimpin PAS yang lain.



'KUNYIT HIDUP' PHOBIA
Dari kajian PAS, 95% responden memberikan jawapan yang cukup memeranjatkan sewaktu
menghadiri ceramah yang disampaikan oleh Anwar Ibrahim.


Rata rata responden meluahkan rasa meloya dan muntah darah dengan aksi 'Kunyit Hidup' Anwar Ibrahim.

Hampir kesemua jawapan dari Borang Kajiselidik Penerangan PAS Pusat memberikan alasan yang serupa.







Selepas lima [ 5 ] minit ceramah berlangsung, tapak ceramah mengeluarkan bau 'Kunyit Hidup' yang meloyakan.

Paparan imej yang ditunjukkan jelas menunjukkan Anwar Ibrahim lebih menumpukan ceramahnya dengan pengalaman 'Kunyit Hidup'nya sebagai peliwat!

Dan kehadiran penyokong setia Anwar Ibrahim inilah yang menyebabkan responden dan masyarakat lari dari menghadiri ceramah Anwar Ibrahim yang dianjurkan oleh parti PAS.




Waima, Nik Aziz menangis risau memikirkan apakah strategi baru yang perlu dilakukan untuk menarik perhatian para pengundi untuk menghadiri ceramah PAS, terutamanya di PRK Tenang!



Sekian ... Laporan khas untuk minggu ini kepada Penerangan PAS Pusat dan media Haprakahdaily.

5 comments:

Anonymous said...

N.Ajis sokong kuat Anwar jgn2 jadi Jambu Anwar kot. Kerana N.ajis dulu dan selamanya burok perangainya. N.Ajis jgnla Malu2 ckp Anu kawan rapatnya. Mimpis basah bersama PAS&PKR. Penjelasan selanjut minta dgn N.ajis

Wake UP! said...

Buruk macam beruk muka peliwat tu. Uwek!

Hahn said...

Muka N.ajis dengan sikap hipokrit dia tu rasa macam nak kena panampor jer menate ni!

Anonymous said...

masa dalam umno dia rosakan umno sekarang Anuar mahu rosakkan pas pula Anuar memang beci parti org melayu dan islam dia tahu banyak org melayu sudah tidak mahu lagi menyokong dia maka dengan satu saja jahanamkan parti org melayu pas dan umno dari itu penyokong penyokong pas/pkr sudah sudah lah tu tak kemana kalau anda semua menyokong org yg tak tahu berterima kaseh.

Anonymous said...

Tak mungkin Nik Najis d liwat Aljub. Dia skrg pakai pampers n tak jambu. Muka berkedut seribu dan mula nyanyok lak tu! Jadi BARUA boleh la!!!! Tian Chua tu mgkn. Cina babi ni blh tahan gak. Karpal takleh sbb dah tua nak mampos duduk atas kerusi roda.Anak dia Gobind Deo mungkin. Dia blh bergilir gilir dgn Aljub. Lu buat gua, gua buat lu. Harap jgn lah tekan si nyanyok Nik Najis lagi. Takut kena heart attack nanti. Dia dah lah bodoh, nyanyok dan korang nak tekan lagi??? Jgn, ZALIM!!!!