Saturday, January 29, 2011


Gempar! Gempar! dan Gempar! ... Panas! Panas! dan Panas! ...

ADUN Titi Serong, Khalil Idham meminta kesemua blogger pencacai PAS menghubungi Sekretariat Bloggers PR untuk membuat serangan terakhir ke atas BN!

GWM kurang pasti apakah bentuk serangan yang akan dilakukan oleh juak juak ini ... serangan maut gamaknya!



Yang paling jelas, Khalil Idham semakin gusar dan rimas melihat trend pengundi semakin besar beralih kepada BN! Beliau akui tentangan sengit bloggers BN sekali lagi akan meranapkan peluang PAS pada pilihanraya kecil.

Mana mana bloggers BN yang nak join sekaki dengan bloggers PR, sila hubungi:

1. Blogger SM NOR : 013-9869183
2. Blogger Albanjari : 012-4026129

Manalah tau ... boleh tumpang sekaki dapat info! ... Paling cikai pun dapat minum kopi free! Lagi sedap! ...Penendang free! Kah Kah Kah!


GWM : Khalil Idham ... I nak tumpang tengok boleh!

sumber / pautan :
http://idhamlim.blogspot.com/2011/01/urgent-call-kepada-bloggers-pakatan.html


9 comments:

Anonymous said...

CALL 999 LER...TAK PUN 911

blogenstarz said...

Itulah.Masa banyak peluru kau tembak membabi buta.
Bila dah tinggal nak habis,barulah nak tambah peluru.
Dah suntuk dah bebbbb !

Palai ayaq lioq je lah....

Gelombang Wangsa Maju said...

PAKAI AYAQ LIOQ OK LAGI BLOGENSTARZ! ... TAKUT TERPAKAI AYAQ KAT ANU BAWAH TU!

KHAK PTUIH!

MPP said...

Blogger PAS tak boleh pi jumpa besok.., depa dapat MC 14 hari pasal cirit birit kena smash di Tenang...Hahahahaha....

Gelombang Wangsa Maju said...

MPP ... HANG JAHAT BETOI! ... DEPA DAPAT MC 60 HARI! ... KENA SAKIT PUAN! HE HE HE!

Anonymous said...

Blogers blogers PAS semua nya blogers tong sampah tiada satu pun yg betui blogers blogers pas macam logi indah water tak bolih pakai rakyat mula sedar apa yg ditulis semua nya fitbah satu pun tak betui allah telah membalas kepada blogers blogers pas bangang dan pas babi.

TESLAMARIN said...

lagi pendedahan pas yang bodoh tu

lawati laman web saya

Ular Menyusur Akar said...

PAS for ALL.
Ala Idham, kau jangan nak jadi Din Pudu raya. Nak melondeh tapi kena londeh. Terdesak nampak

preeit, dah masuk masa kecemasan.

teslamarin said...

tenangkan fikiran

baca blog saya