Sunday, January 23, 2011

GWM nak tiru sikit gaya penulisan blogger Gunung Mat Cincang! KAH..KAHH..KAHHH..




Pengundi PAS PIS PUS kena tipu, Normala lagi suka panji suci DAP !!
Kah..kahh..kahhhh




Undi DAP halal, dapat pula ganjaran Pahala !!
Kah..kahh..kahhhh




Calon PAS tapi bawa bendera DAP !!
Kah..kahh..kahhhh




Keahlian bersama PAS, tapi bermati matian dengan perjuangan DAP !!
Kah..kahh..kahhhh


GWM : Agaknya calon PAS ini buta warna gamaknya ... Kah..kahh..kahhhh ... Jahanam !

sumber ihsan foto paling menarik blog GAP


8 comments:

Pemuda TG said...

Bro GWM, bukan setakat buta warna, tapi buta hati. tak leh beza bulan dgn roket.

Siap bawak baby kecil lagi....kan ke tak molek. Seeloknya baby tu dalam buaian di rumah...

Gelombang Wangsa Maju said...

Nak tiru gaya blog pembangkang Tukar Tiub pulak!

Kah Kah Kah ... Nik Aziz bagi Normala minum air tapai ... Kah Kah Kah!

Kah Kah Kah ... Budak kecil kepanasan, janji dapat Undi ... Kah Kah Kah!

Melayu Pasir Gudang said...

PAS guna apa sahaja untuk menagih simpati pengundi sampai budak kecik pun di heret sama. kalau ada lembu pun di bawa sama berkempen. macamnie ke nak masuk persidangan DUN nanti.

Anonymous said...

PAS dah habis duit nak buat bendera. Kenalah gunakan bendera DAP. Mintak sedekah orang tak kasi. Padan muka.

Anonymous said...

Kena kibar ROKET dulu nak ke BULAN tmpt tinggal konco2 PAS yang akan datang

Ular Menyusur Akar said...

Lah Bro, lu tak datang Tenang. Kalau tidak bro orang yang ke 201 dengar ceramah anuar. Sebok pas orang tak cukup...

Dalam upacara penamaan calun,YB YB PAS di sediakan pentas bergerak. Hampir semua mengaitkan DAP baik dan UMNO sengaja menakut nakutkan rakyat.

PAS pada PRK ini terpaksa berkempen kebaikan DAP. Mereka sedar UMNO gunakan nama DAP sebagai senjata melemahkan PAS. Untuk menterbalikkannya dia kena kata DAP bagus.

Apa nak buat bro, penasihat PR telor dia dah kena picit dek DAP. Kenalah dia nasihatkan PAS supaya mengagongkan DAP. Betul bro, UMA ada disana.

Hahn said...

Macam mana nak memerintah. Untuk membuat kajian sensitiviti setempat pun salah.

Johor tu kubu BN. BN berkuasa di kerajaan di sebabkan Johor dan Sabah. Mengibarkan bendera Roket di kubu kuat BN adalah satu kecelakaan yang membawa sial.

Orang Melayu dan BN tidak biasa dengan Roket. Was was selalu.

Kemudian bawa budaya samseng Isle di Johor. Itu bukan budaya orang Melayu.

Jelas lah dan teranglah bahawa DAP adalah tuan besar. Penjaga kandang anjing PAS adalah Anuwar. Anuwar di sebabkan dosa dosa lalu yang di ketahui DAP ibarat telor nya sekarang dalam genggaman DAP hanya sekadar penjaga kandang anjing PAS untuk tuan DAP.

Hari hari Anuwar mesti mandikan anjing PAS, bagi makan daging babi pada anjing PAS dan buang n.ajis anjing PAS. Pagi pagi lagi Anuwar dah buat kerja sedangkan boss besar DAP masih dibuai mimpi.

PAS dengan ini sangatlah setuju menjadi anjing DAP selepas ditabalkan oleh Anuwar. Buktinya bendera DAP di kibarkan. Lihat saja sikap Hadi apabila ditanya mengenai Umi Hafilda bila Anuwar kata "nyamuk". Hadi sekadar pak turut. Anjing yang di tuntun oleh Anuwar.

melayu bangkit said...

haha.. bro penulisan terbaik lah.. heh.. harap leh tunjuk ajar..

blogger pulau pinang..