Monday, January 31, 2011


GWM boleh membayangkan seribu satu alasan yang akan dihambur keluar dari mulut pemimpin PAS!

Namun, GWM lebih menumpukan strategi media teragung PAS, Harakahdaily sebelum dan selepas PRK Tenang.

Media ini adalah lidah 'putar belit' rasmi parti PAS dan pembangkang sebagai rujukan utama, setiap kali pilihanraya kecil diadakan yang ditandingi oleh parti tersebut.

PRE ELECTION STRATEGY
Strategi Harakahdaily sebenarnya cukup mudah dibaca! ... Isu berbentuk fitnah dan propaganda akan diterbitkan sebelum bermulanya mana mana pilihanraya.





'WORK IN PROGRESS' ELECTION STRATEGY
Strategi sesuai dimainkan bagi melambangkan imej parti PAS yang baik dan Islamic, kononnya!






FINAL ATTEMPT ELECTION STRATEGY
Isu atau propaganda ini akan dimainkan apabila parti PAS semakin terdesak. Pada ketika ini, BN sudah mendahului melalui congakan undi oleh jentera pilihanraya PAS ... Trend pengundi semakin berpihak kepada BN!





POST ELECTION STRATEGY
Alasan karut marut untuk menangkis kekalahan ...


Alasan yang lebih kurang sama seperti kekalahan di PRK Galas tempoh hari ... apabila mengetahui sokongan dan undi kepada BN sebenarnya semakin bertambah!



GWM : Semakin nyata dan jelas strategi Harakahdaily ...

3 comments:

Anonymous said...

Pas tidak kalah di Tenang tetapi yang kalah adalah calon kambing hitam yang diletakkan di situ.

Pas tidak rasa apa-apa dengan keputusan di Tenang kerana yang berasa sesuatu adalah DAP. Sasaran TPM dalam penantian digoyahkan oleh keputusan yang telah dibuat oleh orang tenang.

hik hik

Anonymous said...

kalah 2 perkara, kalah 1 kalah pilihanraya, kalah 2 kalah majoriti.
dia kata nak kurangkan majoriti tapi x berjaya..
hampeh

Anonymous said...

Dari segi peratusnya BN naik 5.21% tapi undi PAS merosot 22.79%.
Betoi ka?