Thursday, May 20, 2010



Kufur Jika Sokong Guna Kalimah Allah

Apakah kita semua mempersetujui apa yang di kaakan oleh Ustaz Haron Din ini? Jika kita semua senada dengan Ustaz Haron Din Dalam kalimah Allah ini sudah pasti tidak ada isu yang berpenjangan dan menjadi panas sehinggakan ada berlakunya pekara khianat terhadap rumah rumah ibadat.

Kerana Kalimah Allah lah maka PAS sokong dan sanggup melacurkan kepada pihak Akhbar Gereja bagi di gunakan dalam terbitan mereka. hal ini telah menjadi racun yang berbisa buat kita kerana isu kalimah Allah telah merebak sehinggakan di Sabah dan Sarawak.

Sewaktu kempen di Sibu juga Nik Ajis telah menyatakan dengan jelas yang pihak Kafir boleh menggunakan kalimah Allah tampa sebarang sekatan. Ternyata Nik Ajis seorang yang DUNGU dan tidak habis belajar ilmu Agama ataupun Nik Ajis sebenarnya sudah sampai satu tahap yang mana menggangkat dirinya sebagai Ulama.

Nik Ajis WAJIB Bertaubat. Dengan kata kata ustaz haron Din ini sudah cukup mengambarkan yang Kalimah Allah tidak boleh di lacurkan sama sekali. apatah lagi demi kepentingan politik.

Moga kita semua bersama sama mempertahankan kalimah Allah ini.

Allahuakhbar

Post By Papa Gomo

3 comments:

HANG JEBAT said...

PARTI ISLAM MELAYU ©®™

PARTI MELAYU ISLAM SEBUAH BLOG YANG AKAN MEMPERJUANGAN HAK ORANG ISLAM KHUSUNYA MELAYU. DISAMPING MEMBERI PANDANGAN DAN TEGURAN KEPA AHLI-AHLI POLITIK DAN PARTI-PARTI DEMI MENJAMIN PERSAUDARAAN MELAYU SENTIASA TERJALIN ©®™

http://parti-islam-melayu.blogspot.com/

Unknown said...

SAUDARA HANG JEBAT ...

UMWM MENANTIKAN TERBITNYA BLOG 'PARTI ISLAM MELAYU'. UMWM MENYOKONG PENUH PENUBUHAN BLOG TERSEBUT.

SALAM PERJUANGAN ...

Anonymous said...

knpa tiada sebarang tindakan yg diambil terhadap manusia yg berjiwa dajjal ini....apakah nak tunggu sehingga anak2 muda melayu bersama2 anak2 muda bangsa lain bersama2 memijak kitab suci alquraan serta menendang kepala2 semua alim ulamak baru nak bertindak.....jgn lah menjadi bacul,gunakan lah kuasa yg ada,jgn sampai nasi sudah menjadi bubur!!!!.....