Saturday, May 15, 2010


Pasar Besar yang utama di bandar Sibu


Pelbagai Jenis Jualan Terus dari Kebun Tanaman


Para Petugas Barisan Nasional yang Bertungkus Lumus
Menyedarkan masyarakat Cina Sibu untuk terus
Yakin terhadap BN


Blogger Supp???
Ops...bukan...ni adalah jentera BN dalam menyemak lokasi
pengundian para pengundi yang hadir ke pasar berkenaan.

Pasar Besar Sibu merupakan lokasi yang panas dan mendapat tempat semua masyarakat. Manakan tidak kita sahaja maklum akan Pasar yang bunyinya akan riuh rendah tampa mengira waktu dan di sini lah juga cerita cerita Fitnah dan adu Domba di canang oleh DAP terhadap peniaga dan juga pembeli.

Satu inisiatif di ambil oleh jentera Barisan Nasional dengan meetakkan satu kaunters Khas yang mana embolehkan para pengundi menyemak kawsasan pengundian merea dan juga mengedarkan risalah dan maklumat akan kejayaan yang telah di perolehi BN selama mana Sibu di wakili Wakil Rakyat BN.

Cara ini ternyata amat berkesan dan sungguh mesra sama sekali. Risalah yang di edarkan juga bukan sekadar hanya tulisan kata kata sebaliknya memaparkan gambar gambar Sebelum projek di laksanakan dan juga gambar setelah projek di laksanakan.

kita BN bukan macam Pembangkang yang tabur fitnah tapi tiada bukti yang sahih. Kita sampaikan kepada rakyat maklumat pembangunan, Kebajikan yang kita telah laksanakan dan juga pelan rangka panjang bagi kita membangunkan Bandar Sibu ini. Sedikit Fitnah pun kita tak tulis dan sebarkan kepada rakyat walaupun tahu DAP adalah parti RACIST, RASUAH dan juga PEMBUNUH!

Dalam pada itu masih lagi kedengaran suara suara DAP yang menyebarkan perkauman di dalam Pasar besar Sibu ini. Namun hal ini tidak begitu merebak memandangkan kaum Iban, Melanau dan Dayak serta Bumiputera yang lain sedar akan keterbukaan kerajaan BN. malah selama ini pun tidak timbul masaalah kaum di Sibu mahupun negeri Sarawak dan Sabah. Hanya kita orang semenanjung sahaja yang terhasut dengan dakyah Pembangkang ini.

Satu pujian patut di berikan kepada pencetus idea yang menempatkan petugas BN di Pasar besar ini. Kalau datang ke sana boleh lihat Risalah pembangunan yang di edarkan. Ternyata satu idea yang menarik dan pastinya menyedarkan rakyat yang BN bukan Janji Kosong Semata mata.

3 comments:

life is not a fairy tale dude said...

DAP wajar dihumban ke dalam laut.

whose next

Anonymous said...

hahaha...DAP menang dude...ko kata penghuni cina humban DAP. Tak nampak pun...KO ni bodoh betul..cakap tu biorlah betul..DAP MENANG lah!!! Bangang punya unit media wangsa maju!!!!

Anonymous said...

WHat the fuck???

" Saturday, May 15, 2010
Pengundi Cina Di Sibu Menyakini Barisan Nasional Dan Menolak Parti RACIST DAP "

PENIPU PUNYA STATEMENT..SIAPA YG CAKAP MACAM NI NI?..AKU NAK bagi PELEMPANG DUA TIGA KALI...

Kalau betul tak kan DAP boleh menang kat SIbu...lahabau betul unit media wangsa maju ni.