Saturday, May 8, 2010



12 Mac 2010 disifatkan detik hitam buat Encik Hamdan dan keluarganya setelah anaknya
mati dan putus tangan setelah dilanggar lari oleh Anwar Ibrahim & Tian Chua.

Allahyarham Mohd Salleh Hamdan menghembuskan nafas terakhir pada hari tersebut akibat sikap rakus Tian Chua yang mengabaikan keselamatan di jalanraya. Diberitakan Tian Chua yang memandu Mercedes Benz plat WHR 727 memotong di garisan berkembar 'double line' mengakibatkan kemalangan ngeri. Kejadian dilaporakn berlaku di kawasan Hutan Lipur Ranti yang menuju ke arah Kota Tinggi, Johor.

Menurut saksi yang juga mangsa kemalangan yng masih hidup, Encik Mohd Zairi Mansor kereta yang dipandu Tian Chua memandu laju dan muncul secara tiba tiba di tengah jalanraya menyebabkan motorsikal yang ditunggang oleh Encik Mohd Zaidi remuk setelah dirempuh.

Apa yang cukup terkilan adalah sikap pemimpin tertinggi Parti Khianat Rakyat, ANWAR IBRAHIM ada di waktu kejadian malah konvoi PKR langsung tidak membantu. Sebaliknya ANWAR IBRAHIM dan TIAN CHUA bergegas ke Kota Tinggi untuk ceramah. Ceramah yang dikejar binatang binatang ni ... Kurang Ajar !!!

Binatang !!! Hanya makhluk yang mempunyai sifat kebinatangan sahaja yang sanggup meninggalkan mangsa kemalangan terkapai sendirian di tengah kelam malam.

Bapa Allahyarham Mohd Salleh berasa cukup kesal kerana tiada seorang pun pemimpin Parti Khianat Rakyat yang menziarahi walaupun Tian Chua sendiri berjanji untuk berjumpa dengan bapa Allahyarham di Balai Polis Kota Tinggi Johor.


Inilah sikap sebenar 'born to be Yahudi' ANWAR IBRAHIM dan TIAN CHUA yang senyap dan cuba melenyapkan cerita sebenar. Apa yang lebih dikesalkan adalah ANWAR IBRAHIM yang langsung tidak menziarahi makam Allahyarham Mohd Salleh sewaktu dikebumikan.

Inilah perangai dan sikap seorang MUSLIM yang dicanang oleh para penyokong beliau sebagai bakal Perdana Menteri !!! Yang satu lagi tu dah memang kafir harbi sememangnya kita tidak hairan dengan sifat 'komunis' peninggalan nenek moyangnya !!!

Tak payahlah sibuk dengan kes Amirulrashid !!! Terhereng sana !!! terhereng sini !!! walhal kes depan mata SEMUA JUAK JUAK PEMBANGKANG SENYAP SEPI.

Termasuklah dengan TOK TOK GURU BODOH DALAM PAS !!! dan TOK TOK GURU RACIST DALAM DAP !!!

Kesemuanya bersikap seperti anjing yang kencing merata rata. Angkat kaki sebelah ... kencing ... dan lari hilang entah ke mana !!!


Klip Video : IHSAN AIDC


MELAYU ATAS PAGAR

4 comments:

Anonymous said...

Gitulah perangai puak2 tak zedar kediri di negara ini.

Puak2 kominis macam tian cua tuu memang dah ramai di negara kite mereka ni kurang ajar benar.

yapi yg kite kesalkan, ada jugak melayu yang giler babi duk pakat dengan depa nak hancurkan Melayu sendiri.

Sama jugak dengan puak ulamak tajaan dan terompah tandas yg entah ke ape jadahnya kluar macam2 petua karut marut utk pertahankan perangai puak2 tuuu.

Dunia dah nak kiamat tapi janganlah jadikan Melayu terkulai di negara sendiri hasil si pengkhianat macam nuar dan the geng.

Slamat berjuang hapuskan mereka semua

Anonymous said...

Kepada Abg abg blogers aku harap kes tiang chua langgar Askar melayu harus di keluarkan setiap hari sehingga keluarga Askar melayu tu dapat pembelaan seperti adik Amirul.Jangan lupa gambar gambar kemalangan tempoh hari di siarkan juga serta YB DAP yg langgar pelajar harus di siar setiap hari kalau bolih adik pelajar tu buat sedang media bagi tahu kepada rakyat sikap YB DAP kurang ajar suka suka langgar budak melayu pelajar lagi.

melayurayadaily said...

SDR UMWM
1. Saya amat berminat dan berbangga bahawa UMWM menjadi front kepada perjuangan bangsa melayu bukan sahaja diWilayah Persekutuan malah kami menganggap benteng kepada seluruh Tanah air tercinta ini.

2. UMWM merangsang masyarakat melayu membentuk balatentera siber bagi memperthankan bangsa,agama dan tanah air.Memang diakui bahawa kemunculan platon siber UMWM ini akan meniupkan semula ruh/jiwa bangsa melayu islam yang sebahagiannya tersesat dalam menentukan arus politik perdana negara.

3. Berdasarkan sejarah kejatuhan Kerajaan Majapahit yang mengambil masa yang panjang untuk bangkit Kerajaan Melayu Melaka kemudian 446 tahun baru bangkit semula kerajaan berteraskan melayu-Islam UMNO/BN. Percayalah jika melayu masih sesat berapa ratus tahun pula akan menunggu bangkit semula?

4. Sebagaimana saya katakan bahawa mereka2 yang didik oleh Chiron,manusia berkepala binatang dalam blog saya melayurayadaily memang mereka ini bertindak binatang untuk menghambat kuasa menghalalkan apa cara, walaupun mereka sedar bahawa mereka hanyalah boneka kepada kaum lain dinegara ini. Itu sebab gelagat mereka sedemikian kerana tiada peri kemanusian.

5. Masyarakat melayu kembalilah kepangkal jalan dan UMWM terus mara memusnahkan para durjana seperti meramas sebiji telur TQ.

Unknown said...

SALAM BUAT MELAYURAYADAILY

TERIMA KASIH DI ATAS SEGALA PUJI PUJIAN DIBERIKAN NAMUN PUJIAN SEBENARNYA ADALAH UNTUK ALLAH TAALA KERANA MEMBERI KEKUATAN KEPADA UMWM UNTUK TERUS MEMPERJUANGKAN APA YANG HAK DAN APA YANG BATIL.

TUGAS INI SEBENARNYA PERLU DIGALAS OLEH SETIAP ORANG MELAYU BAHAWASANYA KITA ADALAH SUARA MAJORITI DI TANAH MELAYU.

ORANG MELAYU SEBENARNYA BERHAK UNTUK MENUNTUT APA SAHAJA KERANA TIDAK BERCANGGAH DENGAN PIAGAM UN.

YANG PALING PENTING ADALAH PERJUANGAN UNTUK ANAK CUCU ORANG MELAYU DI ALAF BARU. KELEMAHAN ORANG MELAYU ADALAH AKIBAT PERBUATAN 'SI KITOL' YANG MASIH BERHARAP MENJADI DAN 'WAHIDNYA' ADALAH PERDANA MENTERI, BUKAN MENJUNJUNG HAK KEISTIMEWAAN ORANG MELAYU SEBAGAI TERAS POLITIK DI TANAH MELAYU.

JUAK JUAK INI MENGHALALKAN APA YANG HARAM DAN 'VICE VERSA'. UMWM TIDAK AKAN SESEKALI BERPATAH BALIK DENGAN PERJUANGAN INI.

'BERPANTANG MAUT ... SEBELUM AJAL'