Wednesday, May 12, 2010



Nah..tu dia pengikut Wali terompah yang memberikan Fatwa kepada pengikut pengikut sorga Nik Ajis dalam menyesatkan mereka dalam dakyah politik songsangnya. Lelaki India ini secara jelas memberikan satu Fatwa yang seolah olah menghina ALLAH dan memperkecilkan Islam agama ummat Islam sedunia.

"Kalau Allah Turun Ke bumi Pun Tidak Boleh Selamatkan Malaysia"

Ya Allah....apa nak jadi dengan PAS yang merelakan Allah di hina sebegitu rupa? Mengapa sampai ke tahap ini PAS sanggup melacurkan agama Islam yang tercinta ini? Apakah sudah hilang kewarasan jemaah PAS dalam berpolitik sehinggakan si Kafir mengeluarkan FATWA SESAT pun PAS izinkan?

Allah Maha Besar dan Berkuasa. Kita manusia tak berhak mempertikaikan keupayaan Allah yang Maha Esa. Jangan kita cuba mempertikaikan kekuasaan Allah waimah apa sekalipun yang berlaku pada kita.

Kepada Rakyat Gomo harap berpijak lah di bumi yang nyata. Masing masing punya anutan dan Tuhan yang di sembah. Jika dengan Tuhan pun kita tidak mempercayaiinya maka apa guna hidup berugama?

Umat Islam wajib sedar hal ini, jangan di biarkan orang Kafir memperlekehkan Tuhan kita seolah olah kita ini sudah tidak bertamadun dan agama Islam itu hanya pada nama sahaja. Sudah banyak kali pihak Kafir menghina Allah, Nabi Muhammad S.A.W. Islam dan sebagainya dalam Malaysia serta dunia luar. Jangan lah kita yang berugama Islam ini turut sama bersekongkol dengan mereka yang menghina Islam.

Sedarlah yang Islam tidak boleh di politikkan. PAS bukanlah parti Islam sebaliknya adalah parti pollitik yang mempergunakan Islam sebagai modal mereka. Harap PAS kembali ke jalan yang benar kerana Sorga bukan terletak di tangan Nik Ajis.

0 comments: