Wednesday, May 19, 2010



Jika diikutkan perkembangan mutakhir apa yang berlaku kepada PAS, tidak mustahil perkara yang sama akan berlaku kepada PAS demi matlamat menghalalkan cara ... namun kebelakangan ini 'plularisme' seperti menjadi matlamat perjuangan PAS ... 'more liberal' kononnya !!!


NIK AZIZ : Mu ambik pitih ni ... token buat mu nih !!!
KARPAL : Aiseh man ... you jangan rasuah saya depan public, you sudah gila ka !!!

Apakah sedutan klip di atas memungkinkan PAS akan di'baptis'kan seperti yang berlaku kepada Allahyarham Gus Dur !!! Akibat terlalu mencari kepentingan sokongan dan demi sebuah undi ... atau terlalu cuba menunjukkan ISLAM juga liberal dan sama tahap dengan ajaran sesat yang lain. Melacurkan Islam demi sokongan dan undi !!!

Sudah sedia maklum Nik Aziz kini bukan lagi berada pada tahap 'minda sihat'.Minda Mursyidul AM kini terlalu bercelaru 'caca marba' malah Tun Dr Mahathir lebih kelihatan sihat dan cerdas.


TUN DR MAHATHIR ... Masih kelihatan 'handsome', segak dan sihat. Tak macam mamat sorang tu ... Ya Allah !!! Nampak sakit ... TOBAT LAHOM !!!

Cukuplah dengan kenyataan kenyataan rasmi PAS dan Nik Aziz yang pernah dilontarkan semasa ceramah, menjawab persoalan pemberita dan sebagainya.


Dewan Ulama PAS

Ogos 1963
“Orang-orang Islam yang berkongsi dengan orang-orang kafir untuk memerintah negara, menjadi kafir dan haram."


Nik Aziz

23 April 1994
“Jika ada parti lain yang menentang kepimpinan PAS menjalankan pemerintahan cara Islam, ia adalah haram"

29 April 1999
“Islam tidak melarang umatnya mengeluarkan perkataan mencarut dan mencaci sesorang jika kena pada tempat dan masanya, kerana ia sudah menjadi salah satu naluri"

23 Januari 1999
“Jika DAP ikhlas nak tolong PAS, saya terima. Usahlah DAP, Syaitan pun saya boleh terima,”



KARPAL : Allo sarban !!! you boleh stop kasi rasuah sama saya ka !!! Bitch !!!
NIK AZIZ : Aiseh Singh ... sikit sikit saja la, buat minum kopi.

24 Januari 1999
“Siapa yang nak tolong Kerajaan Islam, kami sebagai pemimpin Islam mesti terima sama ada DAP, MCA dan MIC. Kalau nak tolong mengapa kita tolak. Jika DAP ikhlas nak tolong PAS, saya terima. Usahkan DAP, syaitan pun saya terima"


Pulau Melaka (kuliah)
“Jika melawan UMNO tiba-tiba meninggal dunia, maka kita dikira mati syahid,”

12 Mei 1999
“Kita bersyukur dengan pendirian DAP sekarang kerana mereka sudah berubah sikap dan sanggup bekerjasama dengan PAS, asalkan tidak mendirikan negara Islam"


HADI AWANG : Mu ni ambo tengok come sungguh !!! Ambo nak peluk skit leh !!!
KIAT SIANG : U boleh peluk saya Hadi ... tapi jangan main belakang macam Anwar, okay !!!

25 Jun 1999
“PAS sedia gugur slogan negara Islam, jadi untuk mencari perdamaian itu (dengan DAP), setakat mana yang boleh kita hendak kepada Islam, tapi kalau nampak menyusahkan tak apa…"

3 Julai 1999
“Terdapat unsur kafir dalam UMNO kerana parti itu menolak Islam dalam pentadbiran negara, UMNO juga ada ciri-ciri kafir."


Eloklah tu ... yang sorang tu penyangak (Kit Siang), yang sorang tu penyamun (Nik Aziz). Dah kena daa ... penyangak jual penyamun !!!!

6 November 1999
“PAS boleh terima pemimpin DAP jadi Perdana Menteri, tidak ada apa, asalkan dia terima syarat yang ditetapkan oleh Barisan Alternatif.

Penulis tak nak jatuh hukum ... tetapi jika Pengasas Pondok Geting dan Ahli Majlis Tertinggi Persatuan Pondok Kelantan sudah berkata “Bagi saya, beliau (Nik Aziz) bukan lagi Musyidul Am tapi Mudalilul Am (Penyesat Umum). Beliau orang yang sesat, itu hakikatnya,”

Nak cakap apa lagi ....

Sebab itu tidak mustahil penulis mengatakan PAS akan di'baptis'kan di khayalak ramai sama seperti klip video di atas ... bermula dengan Nik Aziz sehingga ke peringkat bawahan jika matlamat menghalalkan cara menjadi tunjang akidah PAS,


Penulis cuma teringat kepada sebuah artikel dalam Utusan Malayia suatu waktu dahulu ...

Ihsan:
AIDC
Kickdefella
Utusan Malaysia
Minaq Jinggo


MELAYU ATAS PAGAR

5 comments:

akmal said...

N. ak jadi pemimpin ummah, perangai buat menyampah.
I. ingin dipanggil ulamak, tapi langsung tak ada akhlak.
K. alau dikatakan wali, berpeluk erat dengan DAP
A. nwar dibantu, dah jelas dia menipu
Z. ionis dihentam, tapi bersahabat siang dan malam
I. man katanya kuat, tapi satupun tak ada yang tepat
S.entiasa memakai serban, kepada Allah langsung tak segan..........

akmal said...

Wa man Nu'ammirhu, nunakkishu fil khalqi, afala ta'qilun. (Barangsiapa yang dipanjangkan umurnya, Kami kembalikan keadaannya krpada kajadiannya semula (kanak-kanak). Apakah kamu tidak berakal).(Yasin, ayat 68). Denngan demikian, barangsiapa yang sudah nyanyuk, sudah-sudahlah tu. Hentikanlah politik bodoh tu. Duduklah berzikir, bimbinglah ummah ke jalan yang diredhai Allah. Jangan menjadi orang sesat dan menyesatkan.

Anonymous said...

Nik Aziz sudah sesat ulamak disangah siapa kah Nik Aziz dikalang ulamak ulamak yg ada Nik Aziz tak layak duduk sebaris dengan ulamak yg sedia ada Nk Aziz ulamak sesat pas Ahli pas yg lkut ulamak ini kamu semua telah mendurhaka kepada Allah.Kamu semua tunggu akan pebalasan dari yg maha esa seksaan nya amat perit dan pedih bertaubat lah sebelum terlambat jangan pentingkan politik ugama dipermainkan islam diperbodohkan olih ulamak yg tiada habis belajarnya akihrat ditinggal dunia dikejar sehingga tak tahu yg mana haram halal kamu semua yg ikut ulamak ini kamu sesat sesat sehingga hari kiamat.

Anonymous said...

kepala HATOK Kau la tok N.AJIS. tua kutuk tak sedar diri. maybe dia dah 'stone' jadi mabok todi sejak berkawan denagn kaki liwat (anwar) kaki arak(zaid) kaki pembohong (karpal) kaki belit(lim kit siang)kaki fitnah ( nasarudin nasution) dan kaki rasuah (husam)dan kaki tangan lain yang semua kaki penipu. sebab tu dia dah tak nampak sorga pasal asek masyhuk berkawan dengan orang2 ni. yang dia nampak hanya neraka jahanam yang sesuai untuk dia. tapi dia boleh tentukan siapa yang masuk sorga. yang masuk neraka dia tak nampak pasal he is one of them..hehehe

PAPA GOMO said...

salam....mantap artikel ni....elok buat sebaran agar rakyat mengetahuinya ...