Sunday, May 9, 2010

Entah mengapa dan di mana tak kena gamaknya, PAS kini dilanda sindrom 'Parkinson Disease'. Ramai pemimpin tertinggi PAS sudah seakan akan hilang ingatan 'amnesia' akibat berlaku perlanggaran maha hebat di kepala hotak mereka.



Haji Hadi dan Nik Aziz seperti sudah hilang 'mood' untuk bersuara. Mungkin terlalu memikirkan sindrom 'Erectile Dysfunction' ( atau dengan kata lain - mati pucuk) yang dihidapi sehingga menular kepada 'amnesia'.


Haji Mustafa kini semakin 'cool down' akibat diserang penyakit gila babi sementara atau 'Temporary Epilepsy Syndrome' akibat digigit anjing 'rabbies' sewaktu berkempen di Hulu Selangor tempoh hari. Mungkin juga kesan sampingan ini telah menular ke 'Medula Oblongata' beliau yang mengakibatkan kurang daya tumpuan.


Hal yang sama juga menimpa kepada saudara YB Husam Musa sudah menghidapi 'Denial Syndrome' akibat desakan media dari kiri, kanan, atas, bawah, depan dan belakang.


Penulis terfikir sejenak kerana berkemungkinan kickdefella telah melepaskan virus DUNGU kepada para pemimpin PAS justeru mengakibatkan pergerakan minda menjadi terlalu kucar kacir.

Dakwaan yang dikemukakan oleh kickdefella menjadi suatu yang cukup sukar untuk dijawab secara rasional. Haji Hadi dan Nik Aziz menjadi 'bisu sementara'. Haji Mustafa berkata PAS tiada kaitan langsung dan tiada dalam pengetahuan peringkat tertinggi. Husam Musa pada mulanya menafikan akhirnya mengaku menghulurkan wang !

Kini timbul spekulasi adakah kesemua pemimpin PAS di atas masih mempunyai tahap kewarasan yang tinggi 'Mental Fitness' untuk meneruskan tugas sebagai Ahli Parlimen. Sifat dan sikap yang ditunjukkan para pemimpin ini cukup jelas menunjukkan mereka sudah hilang pertimbangan sewajarnya.

Adakah virus DUNGU yang dilepaskan oleh kickdefella sudah menular ke peringkat akar umbi PAS menyebabkan pergerakan minda setiap ahli menjadi lembab dan kurang bermaya 'Inefficiency Disorganise'. Dengan kata lain, apa yang keluar dari pemikiran PAS hanyalah perkataan DUNGU semata mata.

Atau adakah ini kifarah yang Allah Taala berikan kepada pimpinan PAS yang terlalu banyak berbohong dan memfitnah kepada pimpinan BN. Penyakit Iman !!!

Mungkin benar ...



MELAYU ATAS PAGAR

1 comments:

Mordecai Kucai said...

Kepala otak dah jadi lemah memikirkan apa nak kencing pasal 4 juta tu.

1+3=4 nak di jadikan jawapan 4 tiga suku.

Selamat 3 suku.

Beras kat rumah ada ketidak pun dorang dah lupa tu.