Friday, May 3, 2013

Mengapa Secara TEGESA-GESA Wan Aziziah Mahu Mengambil TINDAKAN UNDANG-UNDANG Terhadap Bekas Pensyarah NURUL IZZAH

Kenyataan dari Blog Wan Azizah..

Secara peribadi sebagai seorang ibu, saya amat terguris hati dengan pengedaran klip video memaparkan bekas pensyarah dan anak sulung saya dalam keadaan yang mengaibkan.

Sebagai pengajar yang diberi amanah untuk mendidik anak sulung saya, tindakan bekas pensyarah itu adalah dikutuk dan dikeji serta melanggar sepenuhnya tata etika sebagai seorang dengan memanipulasikan anak saya yang masih mentah ketika itu.

Saya dan keluarga tidak akan teragak-agak untuk mengambil tindakan undang-undang terhadap beliau dan sesiapa yang terlibat membuat sebaran klip video tersebut.

Sekian untuk makluman.
Dr Wan Azizah Wan Ismail









Wan Azizah tidak pula menafikan kewujudan video tersebut dan juga kedua-dua pelakunya ... Mengapa ? ...





5 comments:

Anonymous said...

Please circulate this speech by anwar Ibrahim who brought shame to Muslim world
http://newasiarepublic.com/?p=17060

Anonymous said...

Mom had no choice.. The pressure is too much to bear, father & then daughter, lets pray Allah give the strength.

Anonymous said...

Biasanya itulah reaksi manusia biasa bila melihat as such video..dlm konteks Wan Azizah tgk video tuh terus dia buat kenyataan sebab at that times dia bertindak secara automatik macam bila tgn kita tersentuh api dan secara atomatik kita menarik tgn kita lalau Wan Azizah pun menulis terus didalam blognya, published then kemudian baru perasaan apa yg ditulis seolah2 telah MENG IYAKAN bahawa yg didalam video itu adalah anaknya lalu tindakbalas seterusnya adalah delete the post dan buat komentar bahawa blognya telah kena GODAM...:)

Moral of the story: Bapa borik, anak rintik....dgr khabar kononnya si anak sggp berbuat demikian sebab sebagai upahan kepada sipensyarah yg boleh cover up utk meluluskan 4 paper yg si Izah tak lulus dalam final year 2004 di Uniten...

Anonymous said...

Terlalu besar dosa nya jika ini fitnah. Saya x pecaya wan azizah yang tulis, kene godam

Anonymous said...

Visit This Link g9g79o7t80 replica louis vuitton bag replica bags thailand click for more j6x57c0i18 bag replica high quality replica bags wholesale mumbai replica bags china free shipping fake gucci t3j00v1p55 replica bags blog