Wednesday, May 1, 2013

Saya termakan hasutan beberapa pihak untuk membuat sidang akhbar pada 8 Mac

Bapa Saiful Bukhari, Azlan Mohd Lazim hari ini menarik semula kenyataannya pada 8 Mac lepas yang mendakwa insiden liwat ke atas anaknya oleh Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim merupakan konspirasi politik.

Menurut Azlan, tindakan beliau mengeluarkan kenyataan tersebut ekoran terpedaya dengan desakan sesetengah pihak.

"Kesedaran ini timbul dari diri saya sendiri. Saya membela anak saya dan secara tiba-tiba saya mengkhianati sumpah beliau (Saiful). Saya termakanhasutan beberapa pihak untuk membuat sidang akhbar pada 8 Mac," katanya kepada pemberita di Ibis Styles Hotel, Balakong, hari ini.

Tambah beliau, tindakannya menarik kembali kenyataan tersebut disebabkan oleh sumpah laknat yang telah dilafazkan oleh beliau dan anaknya sebelum ini disamping ingin mengeratkan semula hubungannya dengan Saiful yang dikatakan renggang selepas beliau mengeluarkan dakwaan itu.

"Keutamaan serta tanggungjawab saya ketika ini adalah kembali kepada keluarga saya. Saya telah kembali ke pangkal jalan.


Read More, ANWAR SALAH LIWAT

18 comments:

LAYMAN said...

Orang macam ini sebenarnya dengan sendiri telah menjatuhkan kredibilitinya. Leave him alone and no need to give him anymore publicity. Take him out of the picture totally.

Akhisyah said...

Berkat istiqomah dan doa dari anak yang soleh, En.Azlan antara yg Allah pilih kembali ke jalan yang benar.....Alhamdulillah
Hikmah di sebalik kejadian

Anonymous said...

Webportal berita edisi percuma tanpa perlu melanggan malaysiakini

Freemalaysiakini2.com

Anonymous said...

Sdra layman,Kalu benar, aku amat teramat setuju dengan saranan...no more publicity....
Isu of the PRU is credibility and integrity of ALL candidates..
terima kasih.
arjuna waspada
changkat lobak.

Anonymous said...

Terima kasih kerana kembali kepada yang benar.
Wang ringgit bukan semuanya yang bolih menyalahkan yang benar.
Semoga tuhan menerima dan mengampunkan telahan kamu.
Bantu dan sayangi anak yang dalam kesusahan demi kebenaran. Janganlah biarkan anak itu berjuang tanpa sokogan ayahandanya.

Anonymous said...

anaknya berada di pihak yang benar,Allah telah membuka pintu hati ayahnya membela anaknya serta menutup hati dengan imbuhan duniawi..takbirrrr

Anonymous said...

BRAVO ENCIK AZLAN.TERKANGKANG WAK SONDOL.PERMATANG PAUH DAH NAK HILANGGGGGGG ALAH SAYANG .TERBURAI SEDIKIT DEMI SEDIKIT .LAMALAMA TELANJANG BUJUR WAK SONDOL.

Anonymous said...

Alhamdulillah berkat berani dan doa Saiful ternyata Allah bersama orang2 yang benar.

Kecewa dengan sikap seorang bapa yang meninggalkan anak kandungnya terkuntang kanting berjuang sendirian.

Apapun ini atas kehendak Allah jua..syukurlah..wang ringgit cuma mainan dunia doa anak yang soleh membawa ke syurga.


Anonymous said...

Duit yang di janjikan tu tak ada lagi pada anuar. belum turun dari yahudi. BNM tengah pantau, susah sikit. en.Azlan tak sabar. yahudi pun takut nak turunkan duit pada anuar, takut kena tipu. penyangak tentu lebih pandai dari penipu. 5 mei kita undi BN.

Anonymous said...

Kebenaran tetap akan terbongkar jua...tak mungkin dulu tun sanggup buang anwar kalau betul anwar seorg yg brakhlak baik..sbb brakhlak teruk lah si anwar di pecat..kehkehkeh

Anonymous said...

Alhamdulillah. Allah sentiasa membantu yang benar. Dengan izin-Nya semua ini berlaku.

Anonymous said...

Hari tu pencacai PKR kata Bapak Saiful kepanasan tak sanggup menanggung segala penipuan menuduh Anwar Ibrahim meliwat anaknya....Sekarang apa macam CAI...CAI...siapa yg. kena.Berkat Istiqomah & Sumpah Laknat Saiful kebenaran akan muncul juga akhirnya. Allah maha mengetahui.KEADILAN FOR SAIFUL INSYAH ALLAH.

ahli umno said...

Atau tak dicalonkan jadi wakil PKR dalam mana2 DUN atau Parlimen. Contoh bapak yang tidak bertanggungjawab, inilah yang dikatakan pepatah haruan makan anak…..apa dah nak jadi dengan dunia skrg.

Anonymous said...

sebab itu jangan main2 dan jangan ambil ringan mubahalah..jika yang bermubahalah itu di pihak yang benar..lawan yang berdusta akan binasa sama ada cepat atau lambat..

jadi bila mamat2 kantoi semua tu nak bermubahalah???

Anonymous said...

Syukur Alhamdulillah Allah masih sayangkan En. Azlan dari tersesat lebih jauh bersama aljubburi, biar rakyat yg menentukan 5 may ini.... Insyallah yg benar akan beroleh kejayaan.

gum punk said...

hari tu, puak2 pakatan haramjadah yang gunakan statement si azlan. puak2 haramjadah ni memang suka kutip sampah2 ni.

sekarang hamekk ko. makan lah sumaph tu sampai ke lubang kubur dan sehingga ke Mahsyar.

jangan menyesal, nasi dah jadi bubur.

Anonymous said...

setuju sangat dengan Layman ....

Orang macam ini sebenarnya dengan sendiri telah menjatuhkan kredibilitinya. Leave him alone and no need to give him anymore publicity. Take him out of the picture totally.

wassallam

Anonymous said...

Setuju dgn saudara layman. buang masa je. Kejap ya..kejap tidak.. tak de pendirian langsung dan pengecut.