Thursday, May 2, 2013

Mohd Saiful Bukhari Azlan hari ini menayangkan satu rakaman video sumpah laknat, bertarikh 9hb April 2012 yang dirakamkan melalui telefon bimbit sewaktu menunaikan umrah di Mekah.





Saiful juga menegaskan lafaz sumpah dihadapan Kaabah bukanlah sesuatu yang boleh dipermainkan dan dalam sejarah Islam pun perkara-perkara begini adalah sangat serius setelah menerima nasihat dari beberapa ulama tentang kesan dan akibatnya jika beliau berdusta.


Read More, MANA SUMPAH MUBAHALAH PELIWAT TEGAR






40 comments:

Anonymous said...

Berani betoi C saiful ni buat sumpah laknat dpn kaabah. Bersungguh benar dia nak menegakkan kebenaran yg tak boleh disangkal.Tapi tak pelah Allah maha mengetahui.Kita tunggu & lihat jelah.Lambat atau cepat balasan itu ketentuan Allah jua.Pada dia tu perkara biasa walau kita sdri pun nak menjahanamkan org takdelah smpi ke tahap tu.Tapi dia ni mmg benar2 taksub & mgkn cara ni dia boleh yakinkan org & kepentingan peribadi dia.Apa2 jelah Seyful,berani buat berani tanggunglah ye...Apapun tu tak beri kesan pd rakyat.Kalau di takdirkan PR menang,apa ko nak buat hah?

Anonymous said...

Allah bersama saiful yg jujur dan insaf serta bertaubat jika PR menang nanti....apa PR boleh buat dgn kuasa ALLAH hah???
hebat kah kuasa PR jika nak di banding kan ngan kuasa ALLAH???
silap hari bulan dgn ko (anon 5.59pm, dgn puak PR yg lain) mati rentong di sambar petir kerana membela PELIWAT...

Anonymous said...

Anon 5.59pm, Saiful dah bersumpah dah bertahun dah akibatnya dah nampak, Pakatan Haram jadah dah jadi lintang pukang.

Kami semua disini dahulunya adalah penyokong tegar PR, kalau orang ada otak, akan faham kenapa kami tinggalkan PR.

Yg masih menyokong PR adalah golongan yg hanya mendengar2 sahaja dan yg malas berfikir, yg buat kajian, pasti dah lama belah dari PR ni.

Anonymous said...

Kebenaran akn tbukti.perancangan allah lebh baik.. Dharap saiful lebh yakin dan redha dgn perancangan allah.bsangka baik dgn allah, insya allah yg batil pasti terima balasan..

Anonymous said...

Keberanian tinggi dan keyakinan saudara bersumpah betul2 di hadapan Kaabah tanpa gentar dan takut dilaknat Allah sudah cukup membuktikan bhw saudara benar2 dianiaya dan bukan pendusta. Hanya pendusta sahaja akan berdalih untuk bersumpah laknat (Sumpah kat Masjid pun tk brani nikan pula di Masjidil Haram!). Moga Allah memberi kemenangan kepada BN dan kejatuhan Pakatan Haram umumnya, dan Anwar khasnya.

Anonymous said...

MasyaAllah..sejahat2 org islam itu,dia tak akan berani main2 benda mcm ni depan Kaabah...sesungguhnya saudara sungguh berani dan benarlah kata org...berani kerana benar...in sha Allah...

Anonymous said...

kau tenguk muka Anwar, dah macam kena panggang dahh... Muka sepol bercahaya ajer...
Orang2 yang pandai dan serdil dan yg berfikir semua dah tinggalkan Anwar dan PKR... yang masih tinggal yang kita kategerikan "membabi buta"

hakim said...

Tujuan apa rakam sumpah ni, untuk apa? Nampak sgt nk jatuhkan dsai, org dh blh pikirla politik BaNgang

Inai Merah said...

Anom 5.59. Tak apa lah. Orang macam kau tentu tidak takut akan kekuasaan Allah swt. Gaya kau menempelak Saifol menampakkan kau menyebelahi si Anawar.

Kenapa kau tak akui bahawa sekiranya Anwar sama-sama bersumpah baharulah segalanya berserah kepada Allah swt.

Pokoknya kenapa hanya Saifol sahaja yang pasrah, Anwar kenapa? Apa masalahnya?

Anonymous said...

Berani kerana benar bodoh!!! Amik kau!!!

Anonymous said...

Kau yang bangang tak terima kenyataan!!!

hakim said...

Dah setahun video ni, knp baru nak tunjuk, dkt pru13 lak tu..hehe

Anonymous said...

Kenyataan apa, kenyataan pru adala, knp x awal2 siarkan video ni, peram tunggu pru pulak, dasyat sungguh

Anonymous said...

Lain macam je video ni, tinggi je dia, berdiri atas bangku kot masa wat rakaman..

Anonymous said...

Tak payah nak sibuk la lantak kat dia la nak kuar kan video tu bila...persoalannya dia berani bersumpah depan kaabah pulak tu anwar berani?? Tu pun nak menafikan lagi payah kalau dah taksub sangat ni

Anonymous said...

tujuan dimainkan video ni sekarang untuk ingatkan baghal PR yang mudah lupa, kalau melayu mudah lupa, baghal PR lagi cepat lupa, sokong tunjukkan kepincangan anwar masa ni supaya org ramai tolak dia, ingat kita tolak anwar bukan sebab nama dia anwar, tetapi sebab perangai dia lebih buruk dari binatang. tolak anwar wahai rakyat Malaysia oooii.

Anonymous said...

nuar berani angkat sumpah untuk jadi ahli parlimen jer... takpun angkat sumpah depan agong utk jadi pey eem...

Anonymous said...

Harap semua tolong jgn percaya vid ni dulu, menda video2 ni boleh edit, tolong tanya pakar editor kesahihan video ni sebelum nak komen apapun, jangan percaya sama skali, tunjukkan bukti ketulenan vid ni dulu baru komen

Anonymous said...

yang pro anwar kat atas tu dah pergi mekah ke, dah benar benar duduk depan mekah ke debgan penuh rendah diri dan sedar diri, bila kita ada depan kaabah secara otomatik kita rasa kita mau mengadu, minta maaf, minta ampun dengan allah, jadi kalau sepol di sana dia nak bersumpah, minta panduan allah, ...jadi kalau balaci anwar di atas belum pergi mekah pergi lah, nak dapatkan suasan mekah depan kaabah,,,jangan nak caci saiful...jubur dia yang rabak, dia tau lah,.. macam kak zizah cakap, saya tau lah anwar punya macam mana...oopps..

Anonymous said...

org tarak otak takkan nampak kebenaran yang Allah tunjukkan. Berapa banyak pun edisi kantoi oleh pemimpin pakatan haram, pada penyokong yg tarak otak ni, kebenaran yang Allah tunjukkan tu lah fitnah pada mereka..khakk tuih la PR!!

Anonymous said...

Nampak sepol ni bukan rendah diri lagi, ni dah tinggi diri dah, tgk pak arab pun rendah dari dia

Anonymous said...

Kalu tarak otak x bleh la menaip, lagikan nak mengeja si pro bn ooi

Anonymous said...

Mmg buang masa ckp dgn org taksub...fikiran kat lutut. Cuma harap Saiful bg lebih pjelasan kenapa dia nampak lg tinggi....jelaskan betul2.. Org yg sokong Saiful pun nak tahu jugak..

Anonymous said...

sape2 yg pro anwar ibrahim...yg islam khususnya..adakah anda sanggup berbohong dpn kaabah, sanggup di laknat sekiranya berbohong?mentaliti org yg taksub tahap gaban...

Anonymous said...

Siapa yang taksub? Dah buat sumpah dihadapan kaabah masih bengap tak boleh terima bahawa anwar tu meliwat saiful dan seorang peliwat?

Kenapa tak suruh anwar bersumpah bahawa di tidak buat apa yang dituduh dan mengapa sehingga kini anwar tak mahu betsumpah.. Takkan itu pun tak boleh fikir......

Anonymous said...

Perati 1:03... Apa yang pelik. Then mutu suara terlampau bagus.

muhammad izwan bin razali said...

berani ke anuwar nak buat macam ni?? aku tak rasa dia berani..tgok muka la..penuh dengan kebencian.

Anonymous said...

Ap slhny smpn...sal anuar xnk jwb soaln wrtwn sal bpk spol wt uturn..ko jwb skrg..

Anonymous said...

Video dirakam jarak dekat...memang akan nampok tinggi dan besar...banding saiz bila jarak sama..try rakam sendiri didepan rakan kita akan besar dan lebih tinggi

Anonymous said...

Dah try, kwn yang tinggi tu mmg lagi tinggi, x sama mcm ko ckp

Anonymous said...

Biasa le pembangkang ni. Bila diaorang buat je fitnah. Video kangkang pn fitnah. Bersumpah dlm masjidil haram ni bkn main2. Lu pikir ke sendiri. Lain ke kalau lu bkn orang islam

Anonymous said...

Klu ada mata dn otak yg cerdas...tlg tonton dgn teliti video tu dan anda akan dpt lihat beberapa slot yg pelik. Mmg pelik lo.....tp klu dicelikkan mata dan dibutakan hati serta otak kurang cerdas.....x dapek den nk nolong...

Anonymous said...

Mana kau tau dpn kaabah? Ntah2 dlm studio....keh3

Anonymous said...

Dan baghal be end pon sama kena tipu sbb video tu pon palsu....eeeee....kena tipu...ha3

Anonymous said...

Puihhh pnye be end!

Anonymous said...

Tau xpe....pro be end, klu xtau, jgn malu2 tanye ye....

Anonymous said...

Orang MElayu yang masih Islam...rasanya dah nampak petanda yang Allah perlihatkan.
Yang masih mengaku Islam tapi masih tak nampak....bak kata P Ramlee...MEMANG ANAK HARAM JADAH !!!!

SORRYLAH GUNA BAHASA KASAR....TAPi TULAH HAKIKATNYA BRO.!! CUBA TANYA ORANG TUA...MASA DA PROJEK LU ORANG DULU, DIA ADA TERSAUK LUBANG BELAKANG KOT...SEBAB TU LU ORANG SEMUA MACAM SPECIES YANG DEFECT JER!!

Anonymous said...

semalam aku bermimpi..ad seorang yg tidak ku kenali memberitahu bahawa dia telah diliwat oleh anwar..kelihatan dia seorang pelajar..ALLAH MAHA MENGETAHUI..

Anonymous said...

Hah, ko ni byk sgt tgk blog ni, sampai termimpi-mimpi

AnnaCarey said...

ak xfhm la.
Main kotorla bn ni.liwat la ape la.
sibuk wat video lucah,minyak xnk trun