Monday, May 20, 2013

Hanya ahli DAP, Hata Wahari BERSENDIRIAN yang mengadakan DEMONSTRASI di hadapan ibu pejabat Utusan Melayu (M) Berhad sejak petang tadi.


Rancangan ahli DAP, Hata Wahari untuk mengadakan demonstrasi di hadapan ibu pejabat Utusan Melayu (M) Berhad di sini tidak mendapat sambutan apabila hanya dia bersendirian yang hadir petang ini.

Walaupun telah digembar-gemburkan di laman-laman sosial sejak lebih seminggu lalu namun demonstrasi yang dirancang diadakan pukul 5 petang itu itu ternyata gagal mendapat sokongan.

Malahan kira-kira 100 kakitangan Utusan yang menanti kehadiran para pendemonstrasi itu ternyata "kecewa" apabila hanya kelibat Hata yang juga bekas wartawan Utusan Malaysia yang telah dipecat itu sahaja yang hadir.

Disambut dengan jeritan "Hidup Utusan!", "Hidup Melayu!" dan "pengkhianat" akhirnya ahli DAP itu meninggalkan kawasan ibu pejabat bekas majikannya itu kira-kira 10 minit kemudian.

Sementara itu, beberapa pertubuhan bukan kerajaan (NGO) yang turut merancang mengadakan perhimpunan bagi menyokong akhbar tersebut di tempat dan waktu yang sama hari ini bagaimanapun akur dengan arahan pihak berkuasa yang melarang mereka berbuat demikian.


sumber : KLPOS



Laaa ... Mana perginya ahli Parlimen Raub Ariff Sabri, Aspan Alias, Zairil Khir Johari dan macai-macai Melayu DAP ?

Bikin malu sama Hata Wahari DENGAN GAH BERSEORANGAN melakukan demonstrasi di hadapan bangunan Utusan Melayu (M) Berhad. Punyalah SATU MALAYA dicanang untuk diadakan demonstrasi oleh PARTI CHAUVINIS ini. Akhirnya, BUDAK SURUHAN MELAYU juga menjadi KHADAM KEPADA TUAN BESAR DAP.  

Untuk memudahkan cerita ... 

MELAYU DAP SUDAH DIANJINGKAN CUKUP-CUKUP OLEH KIASU-KIASU DAPigs.





10 comments:

Anonymous said...

Salam Bro,aku tak sangka Hatta Watari ni bangang rupanya !

Anonymous said...

NAJIS berat ni kalau tersalam dgn banjingan ni !!!

Anonymous said...

Mamat ni ialah Si Kitol zaman moden

Anonymous said...

muka pengkhianat ni kalu kita peratikan sama jee ekkk...

ada DNA yg inherit dari pengkhianat2 masa lalu laa...

air muka anwar dan air muka mamat ni ....sama jekkk...

ada air muka taikk .... mungkin biasa main dgn taikkk...

Anonymous said...

mmg sah mamat bangang ni antara si kitol zaman moden..amat bahaya kpd agama,bangsa dan negara..patutnya kita kena ada skuad pembasmi sikitol supaya sejarah lalu tidak berulang lagi..

Anonymous said...

kah1..kah!...kah!...mungkin juga mereka telah membeli anjing baru bagi mengesan fitnah.

Anonymous said...

laa si botak lagi...agak nya penat nak fikir cam mana nak hancurkan melayu kat malaysia ni ...tu yg gugur rambut ...pssst si azran tu pun botak gak..

Anonymous said...

MELAYU MELAYU

Anonymous said...

MELAYU ADALAH MUSLIM. DAH NYATA, BARANGSIAPA HINA MELAYU DAN ISLAM. GOLONGAN INI TAK AKAN SELAMAT. SPRTI ANWAR IBRHIM. SEWEL, KAMU SETUJU!

mat tarbus said...

melayu tak sedari diri.. banggang tahap cipan. menjadi alat utk diperalatkan...nanti alat dah rosak, dah tak boleh guna.. bila2 masa dap akan buang die...