Wednesday, May 22, 2013




Harga jualan runcit petrol RON97 di seluruh negara turun 20 sen seliter kepada RM2.70 seliter berbanding RM2.90 seliter berkuat kuasa malam tadi, kata Menteri Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan Datuk Hassan Malek kepada Bernama ketika dihubungi di sini hari ini.



Nampak gaya Anwar Ibrahim perlu mencari MODAL AIR LIUR lain untuk JUAL OBAT KUAT. LAIN KALI LAH PELIWAT ...







12 comments:

kerispuaka said...

saya guna RON 97...bukan perkara menghairankan harganya diturunkan...sebelum ini pun harganya pernah diturunkan ke harga RM2.70..

Anonymous said...

RON 95 APERCER...CERCITER CERCITER...

Anonymous said...

Takyah la turun. Yg ramai guna pun org kaya yg kebanyakannya ABCD ..

Undi dpt ke dap juga. Ajar skit puak ni.

Jokiden NS said...

Lagi satu dia tergamam dan merosakkan jualan air liurnya ialah mulai beso petisyen Pilihan Raya boleh di failkan jika tak puas hati... hahaha...

Anonymous said...

Jgn jadi bodo, byk kereta lama x compatible dengan ron95, jgn hina golongan kami yg da pencen, nak beli kereta baru mana mampu, bank pn x lulus. Ini nk gi citer golongan2 elite, fikir gak kereta2 lama pakai ron95, da berapa kali overhaul piston berkecai berapa kali. Mcm kembara, moto honda lama, dll...

Anonymous said...

Jgn jadi bangang n tamak, kami ni pakai kereta lama, mana mampu pakai minyak 95, merosakkan engin kami ada la...

Anonymous said...

Boleh sampai berkecai piston??? Ish3... reti ke tak reti jaga kete nih? Ke kasi lasak kete kaw2 tp malas tukar minyak enjin? Cerita xmcm orang dah bersara da....

Anonymous said...

Enjin kereta awk je kot... kete orang lain ok aje? Sy kete 12 tahun 2.0 selamba gred 95? Xde masalah enjin.klua asap putih biasa la valve seal bocor.buatan manusia semua xkekal lama.selamba pecut 210 km/j highway.akibatnya bocor gasket retak enjin.. sendiri tanggungla.tapi xdelah sampai berkecai piston?

Anonymous said...

PISTON BERKECAI? HAHAHHAH APA KENA MENGENA NGAN PETROL HAH.KELAKAR SUNGUH..SENANG CITER PETROL BG FREE JER.KAN KAN

Anonymous said...

piston berkecai???hakhakhakhak tuihhh.!!!agak2 la der!!!pandai jage ke tak?

Anonymous said...

jgn jadi bingai lah mcai bn, ron97 sblum ni dah naik 20sen jd skrg die trun blik 20sen, sme je xpyah nk kcoh2 pun... mcai bn kne sdarlah ckit asyk kne tpu je..

Anonymous said...

gas masak naik rm1 lpas pru13 xkcoh plak eh macai bn, tlah krang ni kne tpu je sbb tgk tv1 n tv3 xbrkmbg lnsung kpla otak tu, ske sgt kne tpu..