Monday, May 27, 2013

Mana SUARA Pemuda UMNO ketika Red Bean DAPigs Army dan Pembangkang SERANG KERAJAAN ? ...

Dalam waktu para Menteri, NGO, aktivis Melayu, media, bloggers dan facebookers pro kerajaan menangkis dan bersilat menghadapi SERANGAN dari setiap pelusuk dan sudut oleh pembangkang dengan dakyah, fitnah dan tohmahan mengatakan kerajaan melakukan penipuan semasa Pilihan Raya Umum Ke-13 ... KE MANA MENGHILANGNYA SUARA PEMUDA UMNO ?

Kecewa ... cukup kecewa dengan SIKAP MEMBISU SAYAP PARTI UMNO ini.

Habis Pilihan Raya Umum Ke-13, maka HABISLAH kerja-kerja yang PERLU dilakukan oleh sayap parti ini. Namun apabila tiba waktu Pilihan Raya Umum Ke-14 nanti, maka TERSEMBUL kembali nama SAYAP PARTI UMNO ini.

Pemuda UMNO yang seharusnya menjadi PEMANGKIN dan TITIK KESINAMBUNGAN kepimpinan Melayu dalam menggembleng usaha semua pihak dalam MEMBANTU menangkis serangan pembangkang SUDAH MENJADI LAYU dan LESU.

Mana SUARA Pemuda UMNO ketika Red Bean DAPigs Army bekerja keras MENGHENTAM Menteri Kerajaan.

Bukan tugas sebenar para NGO, aktivis Melayu, media, bloggers dan facebookers pro kerajaan berhempas pulas menggalas cabaran memastikan maruah Melayu dan Islam tidak tergadai, Pemuda UMNO tampak tengah MASYUK TIDUR.

Pemuda UMNO sudah semakin PASIF ...

PASIF dalam menyerang kembali dakyah pembangkang ...
PASIF dalam menangkis fitnah dan tohmahan pembangkang ...
PASIF dalam membentuk suatu gerakan terancang menyerang kembali pembangkang ...


Kita tidak hairan jika PUAK-PUAK KIASU dan CHAUVINIST semakin sibuk merobek maruah kerajaan, BN dan UMNO khususnya. Namun Pemuda UMNO lebih sibuk MENGGENTEL KERANDUT.

Dalam waktu para NGO, aktivis Melayu, media, bloggers dan facebookers pro kerajaan menjadikan KEMPEN BOIKOT BARANGAN sebagai ALAT UNTUK MENGAJAR KEMBALI CHAUVINIST, Pemuda UMNO masih lena diulik mimpi.


Dalam waktu para NGO, aktivis Melayu, media, bloggers dan facebookers pro kerajaan MENGAJAR MELAYU AIR ASIA yang semakin tidak sedar diri, Pemuda UMNO masih longlai bermain dengan kerandut lagi.

Sibuk barangkali memikirkan siapa yang perlu DIANGKAT dan DINOBATKAN dalam Perhimpunan Agung UMNO kelak ... Barangkali juga terlalu SIBUK dalam memberi FOKUS MENINGKATKAN LAGI pengaruh dalam kelompok parti.

Kita sudah tidak ada masa lagi untuk memberi kritikan membina terhadap sayap parti UMNO ini jika masih beterusan dengan sikap TIDAK SEDAR DIRI.

Najib dan Muhyiddin Yassin PERLU SERIUS tangani sikap gemar tidur dan menggentel kerandut Pemuda UMNO. Itupun kalau UMNO SERIUS mahu terus RELEVAN kepada orang Melayu dan perjuangan agama.

Jika tidak ... YOU CAN KISS GOODBYE LAH BRADER !



11 comments:

Anonymous said...

Org UMPRONO duk kira nak dpt projek...duit habis dah lobi rakyat pangkah BN .......

Anonymous said...

Pemuda kena bangkit keluar dari dalam kotak dan menentang Cybertoopers PR ini.Back up lah parti dan pemimpin anda dengan cara yang berhemah dan mempunyai bukti.Jangan jadi penghasut macam puak di sana.

hero_labu said...

Masalahnya terlalu byk kaki bodek.yg boleh bekerja d tekan sampai tenggelam.

hero_labu said...

Masalahnya terlalu byk kaki bodek.yg boleh bekerja d tekan sampai tenggelam.

Anonymous said...

Harap ahli2 umno pilih n angkat aktivis ngo yg telah tbukti berjiwa melayu Islam n istiqamah dlm perjuangan sbg Ketua Pemuda umno baru dlm pemilihan nanti.

Anonymous said...

Selama ini ada ke pemuda UMNO pertahan dan memertabatkan bangsa?

Anonymous said...

Sebenarnya pun aku heran sangat...semasa kempen PRU13 Waris Malaya begitu bersemangat buat konvoi bermotor dan memasang poster BN merata2 ...bagai nak rak gamaknya.
Aku begitu bangga dengan mereka..TETAPIIII.. timbul persoalan dimana pula Pemuda2 UMNO???????
Sepatutnya kerja2 ini dilakukan oleh Pemuda UMNO....tak rasa malu ke Pemuda UMNO dengan belia2 Waris Malaya2, lebih2 lagi sebahagian mereka belum layak lagi mengundi pun, tetapi semangat mengatasi usia mereka.. Gua tabiklah brother......

Anonymous said...

Pemuda UMNO telah pun dikuburkan sejurus KJ menjadi Ketua Pemuda....

Malunya menjadi ahli Pemuda UMNO. Cakap pandai , kerja tiada melalak nak jadi menteri. Rizal Merican mana dia? dan juak juak lain?

pak tua said...

PEMUDA UMNO SUDAH LAMA MATI.......SEPATUTNYA PEMUDA KEDEPAN MEMPERTAHANKAN UMNO. BUKAN KEDEPAN MINTA JAWATAN MENTERI!!!INI TIDAK PERNAH DIBUAT ORANG DALAM ADAT MELAYU!!!!

Anonymous said...

Kalau takut ombak jgn buat rumah di tepi pantai, kalau takut terkorban jangan sebut perjuangan.

Anonymous said...

drang bz bt vcd lucah je..