Wednesday, May 22, 2013

Ugutan KEPARAT TUA LUMPUH ini baginya sekadar angin yang berlalu. ANAK MELAYU ini tidak akan menjual MARUAH seperti Anwar Ibrahim yang mahu MENJUAL SABAH kepada Kiram.

Ancaman ugutan tindakan mahkamah tidak sedikit pun menggugat pendirian bekas Naib Pengerusi DAP, Tunku Abdul Aziz Ibrahim yang tetap terus mendedahkan semua rancangan 'politik bajingan' DAP yang didakwanya bertujuan untuk merosakkan negara kepada umum.

Nampak tinggi dengan jati diri ANAK MELAYU ini. Tegas mempertahankan tindakannya dengan mengambil pendekatan tidak sesekali menjual ‘rohnya’ kepada parti ‘ultra kiasu’ itu.

Taatnya beliau kepada Seri Paduka Baginda Yang Dipertuan Agong, mengalahkan taatnya Azmin Ali kepada Anwar Ibrahim dalam mempertahankan keamanan negara dari pihak-pihak yang tidak bertanggungjawab.

“Saya akan terus dedahkan kepada umum semua rancangan ‘rahsia’ DAP yang cuba merosakkan negara. Sudah menjadi tugas saya untuk mendedahkan tujuan yang tidak betul, saya tidak takut!” tegasnya yang berani menolak ugutan ‘Singa Bapok’ DAP, Karpal Singh.


Pengerusi DAP, Karpal Singh 'naik angin'  dan mengugut beliau untuk mengambil tindakan mahkamah sekiranya masih terus mendedahkan rahsia DAP. Sedikit pun ugutan Karpal Singh tidak menggentarkan Tunku Abdul Aziz. ANAK MELAYU ini tetap bertegas akan terus mendedahkan rahsia-rahsia DAP meskipun diheret ke mahkamah.

ANAK MELAYU ini berkata Malaysia adalah tanah airnya dan keluarganya telah menetap di negara ini sejak ribuan tahun. Ugutan KEPARAT TUA LUMPUH ini baginya sekadar angin yang berlalu. Perjuangannya adalah sebagai seorang ANAK MELAYU yang tidak sesekali akan menjual MARUAH seperti Anwar Ibrahim yang mahu MENJUAL SABAH kepada Kiram.

Amaran demi amaran DAP hanya lebih menyemarakkan SEMANGAT MELAYUnya untuk melakukan pendedahan mengenai perancangan besar DAP menghancurkan Malaysia. KEPARAT TUA LUMPUH sebelum ini menggesa Abdul Aziz supaya menghentikan pendedahan yang menjadi rahsia dalam parti itu kepada umum.


Menurut Karpal, jika Abdul Aziz benar-benar ‘gentleman’ beliau tidak harus mendedahkan rahsia dalam parti.

Pada Mei 2012, Tunku Abdul Aziz mengumumkan keluar daripada DAP dan melepaskan jawatannya dalam parti itu kerana membantah penganjuran perhimpunan haram di ibu negara pada 28 April 2012 kerana khuatir ia boleh bertukar ganas dan bantahan itu kemudian menimbulkan perselisihan faham antara beliau dengan pemimpin DAP.

Tindakan Tunku Abdul Aziz nyata memberikan KESAN kepada DAP kerana khuatir rancangan-rancangan jahat parti chauvinist itu akan terdedah kepada umum sekali gus menyukarkan usaha mereka untuk menguasai Malaysia.

Dengan tindakan yang dibuat Abdul Aziz, ia membuktikan parti itu tidak pernah ikhlas dalam perjuangan mereka kononnya untuk rakyat berbilang kaum, sebaliknya hanya mengambil kesempatan atas kebodohan sesetengah pemimpin Melayu yang menyertai parti tersebut.

Sekalung tahniah kepada Tunku Abdul Aziz ...

Teruskan perjuangan sebagai ANAK MELAYU demi tanah air tercinta daripada dimusnahkan parti chauvinist penipu dan rasis.

Tidak perlu jadi seperti Aliff Sabri, Hata Watari, Aspan Alias dan Zairil Khir Johari ... MACAI-MACAI KEHORMAT MELAYU yang mengikut TELUNJUK BAPOK TUA DAP.





1 comments:

Anonymous said...

Pembetulan. Stairlift khir mohair adalah anak cina yg dibela Oleh Melayu