Friday, May 24, 2013

Agenda Sulit DAP dan PAP Semakin Tercapai ... ORANG MELAYU MASIH BUTA MURAKKAB




Berapa ramai ORANG MELAYU yang masih tidak mampu membaca dan menganalisis 'TSUNAMI CINA' dari perspektif yang lebih mendalam dan secara khusus setelah diumumkan keputusan Pilihan Raya Umum ke-13.

Baca dan fahami terlebih dahulu analisis-analisis ini :

ANALISIS 1
ANALISIS 2
ANALISIS 3
ANALISIS 4

Secara PUKUL RATA, 95% hingga 97% kaum Cina MENOLAK Barisan Nasional dengan memilih Pakatan Haram yang diketuai DAP.

Kita boleh andaikan secara PUKUL RATA juga, perkara yang sama BAKAL BERLAKU untuk Pilihan Raya Umum ke-14 ... 95% hingga 97% kaum Cina PILIH Pakatan Haram.

Amaran 'TSUNAMI CINA' bukan sekadar amaran BANGSA KIASU ini mahu menguasai Malaysia. Agenda lebih halus dan sulit puak-puak KIASU negara ini dengan puak-puak KIASU negara jiran telah lama berlaku dan berjalan lancar.

Dalam BAHASA KASAR, agenda sulit 'underground' di antara DAP dan PAP disusun dengan begitu rapi dalam MENGURANGKAN MASALAH yang sedang menimpa Singapura.

MASALAH BESAR yang sedang menimpa SINGAPORK adalah TIADA LAGI tanah untuk dibangunkan bagi perumahan, TRAFIK JAM yang cukup teruk, PENYELENGARAAN air dan elektrik yang cukup membebankan, sektor PELANCONGAN yang semakin merudum, INFLASI, kos sara hidup MELAMBUNG TINGGI.

Dan masalah yang paling merunsingkan pentadbiran PAP ... OVERPOPULATION. Kadar pertumbuhan penduduk yang semakin meningkat.




Seperti ada sesuatu yang tidak kena dengan kadar pertumbuhan penduduk di Singapura ...

Tahun 2012 sahaja memperlihatkan PERTAMBAHAN 612,757 orang di negara ULTRA KIASU ini atau peningkatan 12.9 % secara MENDADAK. Mustahil kaum wanita SINGAPORK melahirkan 1678 bayi setiap hari ? Atau 69 bayi dilahirkan setiap satu jam ?

Walhal secara purata pertambahan penduduk adalah sekitar 50,000 orang atau 1.06 peratus bagi tempoh 10 tahun ( Tahun 2000 hingga Tahun 2011 ).

Berapa ramai 'pendatang haram' DILAHIRKAN di negara ini ? Atau lebih spesifik lagi, berapa ramai 'pendatang haram kiasu' yang DIIMPOT oleh pentadbiran PAP di SINGAPORK ?

To cap it all, this is only bound to get worse as the government is bent on pushing population up to seven million by 2030. It was around 3.5 million about 20 years ago and it is now almost six million. A doubling of the population in less than 40 years (1990 to 2030) can only be dubbed inane, insane! - SGPOLITICS.NET




Ramai penganalisis MENGKRITIK tindakan Lee Kuan Yew membawa masuk 'pendatang haram kiasu' secara konsisten sejak lapan tahun yang lalu dan tahun 2012 menyaksikan penganalisis mula MENGHENTAM pentadbiran PAP yang disfatkan sebagai GILA mengimpot 'pendatang haram kiasu', walaupun alasan yang diberikan adalah pertambahan pekerja asing.

612,757 pekerja asing dalam tahun 2012 ? ... Penganalisis melaporkan kebanyakan 'pendatang haram kiasu' banyak DIIMPOT dari Taiwan dan China. Dan hampir 60% 'pendatang haram kiasu' diberikan TARAF MASTAUTIN melalui pintu belakang.

Overpopulation Index tells us that we are the NUMBER ONE OVER-POPULATED country in the world. The Index surveys the degree to which “a country can support itself from its own renewable resources.” - SGPOLITICS.NET

Jadi bagaimana SINGAPORK mahu menyelesaikan masalah OVERPOLULATION ini ?




Berapa ramai ORANG MELAYU yang dipaksa dan terpaksa BERHIJRAH secara terhormat dari SINGAPORK melalui "White Paper on Population" hasil polisi pentadbiran PAP ini.

Walhal 'pendatang haram kiasu' dan kaum KULIT PUTIH berhijrah ke SINGAPORK, dalam anggaran 30,000, setiap tahun ... diberikan TARAF MASTAUTIN. Orang Melayu SiNGAPORK ? ... dihalau secara terhormat.

Sejarah TIDAK PERNAH BERBOHONG ...

Selepas keluarnya SINGAPORK dari Malaysia, di Bedok dan Geylang ... Kawasan penempatan yang DIDOMINASI oleh ORANG MELAYU ini, secara beransur-ansur pentadbiran PAP menghalau ORANG MELAYU secara terhormat. Dasar Penempatan Baru yang diperkenalkan BANGSA KIASU ini hanya membenarkan satu per empat ORANg MELAYU tinggal di flat-flat yang dibangunkan.



Dan strategi yang boleh dianggap HAMPIR TERCAPAI adalah 'secret handshake between DAP and PAP'.

Kerana itulah DAP cukup yakin PAKATAN HARAM mampu menawan Putrajaya pada Pilihan Raya Umum ke-13 yang lalu. Anwar Ibrahim dianggap sebagai PENYAMBUNG ZURIAT cita-cita bangsat ini.

Andaikan jika PAKATAN HARAM telah menawan Putrajaya pada Pilihan Raya Umum ke-13 yang lalu ... Berapa ramai 'pendatang haram kiasu' SINGAPORK ini dibawa masuk ke negara ini.

Dengan permulaan ...

'Pendatang haram kiasu' diberikan TARAF MASTAUTIN di Malaysia sehinggalah diberikan TARAF WARGANEGARA atau TARAF KERAKYATAN sebagai hadiah besar DAP kepada PAP.

Apa yang bakal berlaku jika secara beransur-ansur 612,757 penduduk SINGAPORK ini diserapkan ke dalam negara, dan kesemuanya adalah ORANG CINA ? Bagaimana dengan PERTAMBAHAN UNDI KAUM INI ? Orang Melayu ?


Kuan Yew SENYUM, Guan Eng KETAWA ... MELAYU JUGAK YANG BUTA BANGANG 





7 comments:

Anonymous said...

Melayu pakatan PAS, PKR n DAP hati mrk hitam di seliputi dendam kesumat thdp saudara seagama dan sebangsa mrk... yg di semai oleh Al Jubs n N AJis, terhijab utk melihat kebenaran ini...

Anonymous said...

Tujuan hidup pencacai pas hanya utk hapuskan umno. Nothing more nothing less. Bodo

Anonymous said...

Bagus untuk cai2 PKR & PAS BACA....
JANGAN BAHLUL SANGAT..... !

Anonymous said...

ini bkn ckp kosong,keyataan,sebarkn bg melayu yg lesu sedar skt,agenda dap,ank cucu kita jd bangsat di tanah sendiri,penang dh nk jd dh,

Anonymous said...

Ya, mmg btul cina mmg nk kan tanah air kita sebenarnya. X yah la nk kasi apa2 lg kat derang ni. Skang kalo g mana2 perhimpunan haram mereka2 ni yg ramai. Sedarlah wahai org2 melayu yg sokong pakatan ini nasihat saya ' masa bersama di perhimpunan itu mmg la u all rasakan hubunganu all dgn cina2 ni sgt rapat org cina sanggup lukis muka dgn lambang pas, wanita melayu berhijab sanggup selimutkan badan dgn bendera dap, tapi lepas habis perhimpunan tu yg ada dlm hati derang hanya kebenciaan teramat sgt terhadap org melayu waima sekarang ni kita boleh tgk cara dia memandang kita pun mcm geram btul. Skang ni kita kn ingat ya wahai org2 melayu cina dh x nk ambil pun pekerja melayu kalo ada pun untuk cukupkan kuota aje. Dan jgn lupa org india pun sokong dap ya. Sekarang org melayu kn fikirkan samada sygkan negara yg selama ni dipimpin oleh bangsa kita ke or u all nk rasa kepimpinan kafir dap. U all ingat kalo pembangkang menang senang2 ke dap nk kasi nuar jd pm? Kalo jd pun may b anuar sendiri akan mintak undur diri. Nak tahu kenapa? Lu pikir dan carik la sendiri.Kepada reader yg terbaca entri di atas kalo dh tersedar tlg sedar dan sebarkan entri diatas sebelum pru14. Amin.

Anonymous said...

Bravo bro... buat melayu yg diperkudakan.ada orang melayu yg dah sedar tp sebab sifat orang melayu itu sendiri enggan mengaku salah sampai sanggup tutup mata je.ini pun satu penyakit orang melayu selain mendengki sesama sendiri.kalau dah rase tersilap masa pru13, duk diam2.jangan jadi pencacai lg nak menghasut bangsa sendiri dlm media sosial.

Anonymous said...

Baik korg bce bku plembgaan malaysia dulu sblum nk prcya ckp2 mcai2 bn ni, cre nk gbl undg2 n undg2 yg dah sdia ada skrg ni, dap menang kerusi mca grakan n mic bkn kerusi mlayu pun, kalau dap xmenang krusi tu org kafir cina dlm bn jgk yg menang bodoh, dlm dap ada 3 org melayu menang kerusi parlmen lwn cina dlm bn, spttnya slmt pkatan menang dpt kurgkn kerusi cina dlm parlmen.. korg mcai bn kne tpu jelah kesian aku tgk.. mca n grakn tu cina jgak bodo