Saturday, May 4, 2013

Program ni asalnya dinamakan ARAB SPRING untuk menumbangkan KERAJJAAN SEDIA ADA melalui PROTES JALANAN.

KLIK ... http://malaysianspring.com/



GWM yakin rakyat tidak mengetahui KEWUJUDAN laman web ini.

Kononnya angka 138,714 menggambarkan 'flowers' telah dipacakkan. Awas dan jangan tertipu dengan mainan POLITIK BANGSAT PKR ini.




Musykil ... Mengapa perlu follower yang tanam 'flowers' ini perlu EMAIL dan memberitahu LOKASI mereka kepada WEBMASTER ini?


Objektif utama perlu diEMAILkan gambar dan LOKASI follower untuk memudahkan WEBMASTER untuk mengenali peserta yang BAKAL menjalankan PROTES JALANAN dan HURU-HARA, sama ada sewaktu pilihanraya ini sedang berlangsung ataupun setelah diumumkan keputusan pilihanraya umum ke-13.

Ini bukan perkara main-main ...

Ini adalah DIVERSION (mengalih perhatian) yang dilakukan oleh pembangkang yang telah merancang sejak berbulan-bulan untuk melakukan ARAB SPRING di negara ini.

Secara congak, 138,714 AGEN PROVOCATEUR telah dilahirkan setakat ini.



Dan kita sudah tahu siapa dibelakang laman web tersebut. AGEN PROVOCATEUR UTAMA Gay Jamban dibawah ini ...





AGEN PROVOCATEUR ini akan mewujudkan HURU HARA di seluruh negara. Kita tunggu dan lihat ... Pihak berkuasa sila ambil SERIUS perkara ini.



11 comments:

Anonymous said...

Semua nak TIRU orang lain, Arab nak SPRING MEREKA PUN NAK SPRING...

Anonymous said...

Orang cina Malaysia nie yang foreign voters.

otaistillkick said...

sampai bila umno / bn nak bodohkan rakyat . kenapa dua anggota polis membunuh . arahan atau tugas ???

Anonymous said...

Setakat ini amaran aja..Menteri amaran bei amaran..PDRM beri Amaran..Tp paling berkuasa Menteri Amaran..HishamKerismudian., Akta Kelashan kelaelamatan 2012 (.Sosma) tak ada kuasa tangkap..peri hal Politik
BAHAGIAN II
KUASA KHAS BAGI KESALAHAN KESELAMATAN
Kuasa penangkapan dan penahanan
4. (1) Seorang pegawai polis boleh, tanpa waran, menangkap dan menahan mana-mana orang yang berkenaan dengannya dia mempunyai sebab untuk mempercayai terlibat dalam kesalahan keselamatan.
(2) Seseorangyangditangkapdibawahsubseksyen(1)hendaklah dimaklumkan dengan seberapa segera yang boleh alasan dia ditangkap oleh pegawai polis yang membuat tangkapan itu.
(3) Tiada seorang pun boleh ditangkap dan ditahan di bawah seksyen ini semata-mata atas kepercayaan politiknya atau aktiviti politiknya.

Anonymous said...

Meka akan mengenakan kerajaan dgn undang baru mengantikan ISA yg bykmlemahnya..Sek 4 (3) ...atas kepercayaan Politiknya atau aktiviti POLITIKNYA..hancur lah malaysia..sebab bebalnya BN dan caya Meka dan telah termakan Umpan,,They says Police Can't do Anything ..good, polis beri amaran sebab tmeka gak tau nak buat apa..kekuatan Polis di pusat mengundi dan eskot peti unndi..dan Polis tsebut da terlalu letih..ini masa meka akan bertinak..eloklah kerajaan era paklah beri senapang pada meka Najib binpeluru..kini terima lah ..mana nak menyurok dari kena tembak heheheh nasib lah..harap PDRM dan Kerajaan berlajar ..

Anonymous said...

Libya dan Syria membuktikan betapa benarnya arabspring ni. Beberapa minit yang lalu, Israel baru saja mngebom Syria. Rakyat Syria sendiri memulakan spring dan Israel mengakhirinya. Sungguh malang nasib mereka. Celakalah kepada rakyat Malaysia yang mahu menjadikan Malaysia the next Syria atau Libya. Akibat tidak boleh mengawal emosi, beginilah jadinya.

Anonymous said...

sapa nak pi dengaq ckp hisam gayyy tu.....

kaki lancap hisam gayy tu....eeee boddo betul sapa sokong hisam gay...

Anonymous said...

Salam,
Kepada sahabat2 sekelian, esok hari kita akan menunaikan tanggungjawab kita kpd Negara, selama lima tahun kita telah menghukum BN buat pertama kalinya tidak mendpt mandat 2/3 drpd rakyat. Nmpknya mereka belajar dan mengaku kesilapan mereka dan membuat transformasi. Paklah sbg seorg negarawan telah menyerahkan pucuk pimpinan kpd najib.(tanpa perlu bertanding) Disini umno dan BN menerima teguran rakyat dan menerima kekalahan dgn hati terbuka walaupun telah memerintah sejak merdeka lg. berbeza dgn puak sebelah sana yg menjadi sombong dan bongkak akibat kemenangan besar pd pru 12 yg lalu sbg cth di Perak walaupun br memerintah 11 bln tetapi amat payah nak lepaskan kuasa cuba bayangkan kalau 50 thn memerintah macamana la agaknya. Tidak cukup dgn itu demonstrasi jalanan yg mengganggu kehidupan seharian masyarakat. Masih terus berpolitiking hendak mengambilalih putrajaya sehingga pimpinan Negara berasa tertanggu dan masa yg sepatutnya digunakan utk memajukan Negara terpaksa dihabiskan dgn menjwb fitnah & tuduhan liar.
Kita mengundi umno bkn krn namanya umno atau menyokong umno, tetapi kita mengundi umno dan BN krn nak menegur parti lawan yg bongkak dan sombong, kita nak menegur parti PAS bahawa rakyat tak bersetuju dgn kerjasama kafir harbi, kita nak menegur parti pkr utk mengambil tindakan terhadap ahli yg bersalah tanpa memilih bulu walaupun dia kwn kita, krn itulah juga yg rakyat marah pd umno dan sudah semestinya kita tak akan menyokong DAP kafir harbi yg menentang pemerintahan islam.
Pakatan Rakyat bukanlah pembangkang yg kita idamkan lebih2 lg utk memerintah di bumi Msia tercinta ini. Marilah kita bersama2 berdoa agar Malaysia ini tidak jatuh ketangan org2 yg ingin merosakkannya, kerana bumi Msia ini ibarat sang gadis yg menjadi idaman setiap org utk mendptkannya. Sesungguhnya Islam itu akan bangkit kali ke2 di bumi Msia tercinta ini dan sebelum itu berlaku byk tangan2 yg cuba menggagalkannya, tetapi janji Allah pasti berlaku. BN telah menjaga amanah Allah ini dgn baik sejak merdeka lg dan biarlah ia terus menjaganya sebelum ianya diserahkan kpd pemimpin Daulah Islamiyyah kali ke2 yg kita tunggu2 yg sudah pasti ianya bknlah dr pakatan rakyat..

Anonymous said...

Salam tu all , baru pulang mengundi tapi sayang sekali tidak kelihatan jentera jentera PRU13 dari rakan rakan MCA.....mana pergi nya mereka terutama di kawasan ramai pengundi cina seperti di Sek Lee Rubber....Datuk Shafie je datang salam dgn semua org...

Anonymous said...

Kat arab tu drpa x pernah merasa mengundi tu yg depa mrmberontak. kita kat sini menjalankan demokrasi dah lama. No arab spring needed....nasi arab nak la.

Anonymous said...

Tangkap pengkhianat ini dan campakkan dlm penjara.