Saturday, May 4, 2013

Anwar Dan Gerombolan Pembangkang Semakin BANGKRAP IDEA sehingga TERPAKSA Jual NAma Datin Seri Rosmah Mansor.

Nama saya adalah Datin Seri Paduka Rosmah binti Mansor, isteri kepada YB Dato' Sri Haji Mohammad Najib bin Tun Haji Abdul Razak, Perdana Menteri Malaysia kini.

Saya menulis warkah ini kerana ada satu agenda penting yang mesti saya laksanakan. Namun saya tidak berupaya melaksanakannya sendiri.

Bagi pengetahuan anda, saya ada mempunyai sejumlah wang yang banyak dimana saya telah menyimpannya dalam satu akaun rahsia di Switzerland. Saya hendak membuat TRANSFER tapi ia kini menjadi terlalu sulit kerana segala perlakuan saya, suami dan famili saya di pantau.Terlalu banyak cerita yang disebarkan dan saya sedar keadaan politik disini tidak lagi menyebelahi saya. Silap langkah saya akan kehilangan segala yang telah saya usahakan selama ini.

Tujuan saya menulis kepada anda kerana saya sangat memerlukan bantuan anda. Memang benar saya tidak mengenali anda tapi anda pasti kenal siapa saya. Hanya cara ini saja yang dapat saya lakukan agar tidak ada mata yang memandang dan telinga yang yang mendengar. Ingat, apa yang akan saya jelaskan disini hanya untuk tatapan anda SEORANG sahaja.

Jika di hati anda terbit rasa ingin tahu dan mahu melibatkan diri membantu saya, saya dengan besar hati akan berbincang dengan anda dalam warkah seterusnya.

Saya perlukan nama dan nombor peribadi anda untuk memudahkan saya berhubung terus dengan anda. Apa pun yang akan berlaku biarlah setelah saya dapat hubungi anda.

ROSMAH MANSOR



Anwar Dan Gerombolan Pembangkang Semakin BANGKRAP IDEA sehingga TERPAKSA Jual NAma Datin Seri Rosmah Mansor.

Tanda KEKALAHAN CUKUP BESAR menanti pembangkang pada pilihanraya umum kali ini. Mengapa ceramah-ceramah pembangkang kali ini TIDAK MEMBANGKITKAN soal Bajet Pakatan Rakyat ? Lebih banyak bermain dengan politik jijik FITNAH dan TOHMAHAN ...

Dah tak yakin lagikah dengan BAJET PAKATAN RAKYAT dan dasar perjuangan ? ...





4 comments:

Anonymous said...

Ini macam bunyinya email spam nigeria yg kononnya nak guna akaun nak masukkan duit dari afrika jer..

Memang tak cerdik PR ni, dia ingat orang lain pun bodoh macam dia..hehe

Anonymous said...

Salah satu strategi bangang PR.

Anonymous said...

Ada ke org yg akan percaya ni...ketidaklogikan sgt lah teserlah. Apa pun semoga esok berlalu dgn aman damai. Jgn lah nak buat kecoh.. jgn jd mcm negara lain.. ni pun dah mula ancaman bom.. apa nak jadi ni. Bersaing cara sihat lah..

Anonymous said...

Tapi aku perasan search engine yahoo memang sangat bias ..pro pembangkang..